Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 (CPV) 39130000-2 Офісні меблі
Очікувана вартість
7 982,00 UAH
UA-2020-07-31-003109-c 16bc3bbd6ffd443cb3149e8f3d555055
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Якість товару повинна відповідати вимогам стандартів якості країни - виробника і підтверджуватися сертифікатом якості або сертифікатом відповідності, або іншим подібним документом, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, який повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України (у випадку, якщо такий документ передбачений діючим законодавством до даного виду товару) та таке інше. Постачальник повинен мати усі відповідні документи на вид діяльності, який здійснюється ним при виконанні зобов'язань, передбачених договором. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб уникнути його пошкодження та/або знищення до моменту отримання товару Покупцем.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
код за ДК 021:2015 (CPV) 39130000-2 Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченко, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати одержання товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

31 липня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Силенко Галина Миколаївна
#2289219241
Переможець 7 982,00
UAH
31 липня 2020 12:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 12:43
договор 2210-49.pdf укладений
31 липня 2020 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 982,00
UAH