Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (Здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника)
Очікувана вартість
1 190 506,50 UAH
UA-2020-07-31-003003-c ● c568b75987bb46629a4594f248ebfcb8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Віталій Зарицький +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 1 190 506,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 послуга
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (Здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Киїів, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 13:38 |
ЗТД Здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника.docx | |
11 серпня 2020 13:38 |
Перелік змін.docx |
11 серпня 2020 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2020 13:38 |
ЗТД Здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника.docx
|
|||
11 серпня 2020 13:38 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-003003-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 31 липня 2020 23:31
Щодо внесення змін в документацію
Відповідно до кваліфікаційних вимог, у складі пропозиції необхідно надати Дозвіл Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіо електронного засобу радіозв’язку (базової станції) АНАЛОГОВОГО ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 9 Вт у регіоні надання послуг. Однак, використання аналогового радіозвязку є застарілою технологією, наразі усе більше компаній використовують цифровий радіозв'язок, який за своїми технічними характеристиками є значно кращим. Відповідно, просимо внести зміни в документацію, та передбачити можливість надання дозволу на право експлуатації радіо електронного засобу радіозв’язку (базової станції) АНАЛОГОВОГО або ЦИФРОВОГО ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 17:16
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-003003-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 31 липня 2020 23:40
внесення змін до тендерної документації-2
Відповідно до кваліфікаційних вимог, у складі пропозиції необхідно надати Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на виконання робіт, пов’язаних з розглядом заявочних документів, присвоєнням радіочастот, підготовкою висновків, оформленням дозволів. Однак, такий предмет договору не підтверджує право та можливість власника базової станції користуватись радіоелектронними засобами. Адже, для надійної та безперебійної роботи радіостанцій, УДЦР повинен постійно проводити радіочастотний моніторинг, забезпечувати сумісність РЕЗ тощо. Відповідно, просимо або виключити вказану вимогу з тендерної документації (наявність ліцензії на користування радіочастотним ресурсом підтверджує надання вказаних послуг) або викласти п. 1.2.1 Додатку 2 в настпній редакції:" "договір з Укрчастотнагляд на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 17:23
Прийнято рішення задовольнити вимогу та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-003003-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 31 липня 2020 23:48
внесення змін у документацію - 3
Відповідно до п. 1.8. Додатку 2, у складі пропозиції необхідно надати документи підтверджуючі придбання учасником базової станції (видаткова накладна, договір купівлі-продажу, тощо). Разом з тим, абз. 2 п.1.2.2. передбачено, що у разі відсутності в Учасника документів визначених п.п.1.2., 1.2.1, 1.2.2., такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає Договір про надання послуг радіозв’язку, тобто базова станція може бути орендованою, або використовуватись на підставі договору з іншою компанією, яка має необхідну ліцензію. Таким чином, абз. 2 п.1.2.2 та п. 1.8. суперечать один одному. Оскільки, ні в ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, ні в Законі про Охоронну діяльність, ні в чинному законодавстві з питань використання радіочастот не передбачено, що використання базової станції має бути виключно тільки її власником, вимагаємо виключити п. 1.8. Додатку 2 із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 17:28
Прийнято рішення задовольнити вимогу та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-003003-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 06 серпня 2020 11:33
Статутний капітал не менше 2% від очікуваної вартості закупівлі
Шановний замовник! Вами встановлена вимога в технічному завданні про наявність сформованого статутного капіталу (далі -СК) не менше 2% від очікуваної вартості закупівлі. Тобто - це має бути 23 810,13 грн. Повідомляємо, чо чинним законодавством: ні Цивільним кодексом України, на Господарським кодексов України, ні Законом України "Про товариства з обмеженою відповідальністю" (далі - ЗУ "Про ТОВ") не встановлений мінімальний поріг наявності СК. Здебільшого саме з такими організаційними формами учасники беруть участь: приватне підприємство, товариство з обмеженою відповідальністю, фізична особа-підприємець. Для цих форм не встановлена вимога до мінімального розміру СК. Вимога до СК є до акціонерних товариств - 1250 мінімальх заробітних плат - 5 216 250 грн. (ст. 14 ЗУ "Про ТОВ"). Навряд чи акціонерні товариства будуть приймати участь у закупівлі. Тобто, Ви самі бачите що вимога є необгрунтованою, несе дискримінаційний характер та позбавляє добросовісної конкуренції серед учасників. Є багато рішень Антимонопольного комітету України, які підтверджують, що встановлення розміру СК - є дискримінацією. Вимагаємо виключити дану вимогу з документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 10:09
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" #35417125 |
Відхилено |
1 000 258,62
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 11:55
|
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" #40531426 |
Переможець |
1 090 506,50
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 13:53
|
повідомлення ДУ1 53.20-195 ТОВ Х ГК АТЛАНТ -ГШР п.5 ч5 ст 41.docx | зміни до договору |
10 вересня 2020 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 12:42
|
53.20-195.pdf | укладений |
10 вересня 2020 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 53.20-195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |