Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Реконструкція будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально-оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул. Володимирській,137 в м. Ковелі Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1»
Очікувана вартість
22 029 864,00 UAH
UA-2020-07-31-002212-c 6f264074a36746dd995ab318020f6778
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боснюк Павло Зіновійович

080332244288 mil_licey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні
Код ЄДРПОУ: 25908539
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, Стрілецька, 6
Контактна особа: Боснюк Павло Зіновійович
080332244288
mil_licey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:36
Очікувана вартість: 22 029 864,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 149,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110149.32 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
«Реконструкція будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально-оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул. Володимирській,137 в м. Ковелі
Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 30 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору). Більш детально – в проекті договору про закупівлю. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:35
проект договору.4.docx
31 липня 2020 11:35
Додаток.3.docx
31 липня 2020 11:34
Додаток 2.docx
31 липня 2020 11:33
Додаток 1.docx
31 липня 2020 11:29
ТД.РЕМОНТ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-13-000005 ● 15b2466035d14219b2be6f393108b6ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020 09:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2020 № 51-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.11.2020 № 51-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-31-002212-c від 31.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-16 11:34:02

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально-оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул. Володимирській,137 в м. Ковелі Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-31-002212-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
Чому в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro договір за результатами проведеної процедури закупівлі оприлюднений 11.11.2020 з порушеними термінами передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-18 15:49:10

Надання інформації та документів по суті заданого питання

По суті заданого питання повідомляємо наступне:
31 липня 2020 року було оголошено закупівлю «код ДК 021:2015 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Реконструкція будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально-оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул. Володимирській,137 в м. Ковелі Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1» 27 серпня 2020 року було обрано переможця з найбільш вигідною пропозицією Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд». У зв’язку з тим, що чіткої дати збільшення кошторисних призначень не визначено, тендерний комітет вважав за потрібне відтермінувати укладення договору на максимальний строк відповідно до ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір №12/20 було укладено 26 жовтня 2020 року та внесено в журнал реєстрації договорів Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні(скан-копія журналу реєстрації договорів додається). У зв’язку з тим, що на дату укладення договору Волинським обласним ліцеєм з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні ще не було визначено фактичний розмір фінансування проведених робіт на 2020 рік, Договір було оприлюднено 11.11.2020 року разом із Додатковою угодою №1 від 11.11.2020 року. Враховуючи укладення додаткової угоди 11.11.2020 року при скануванні основного Договору №12/20 та додатків до нього від 26.10.2020 року була допущена технічна помилка щодо фактичної дати укладення договору.(скан-копія договору та додатків додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Розгляд висновку про результати проведення моніторингу Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, що діяло на підставі Наказу від 13.11.2020р. №51 - од. 2.Відповідь на висновок про результати проведення моніторингу Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Державної аудиторської служби України, що діяло на підставі Наказу від 13.11.2020р. №51- од. 3. Оприлюднити рішення тендерного комітету в електронній системі ProZorro. СЛУХАЛИ: Голову тендерного комітету Кликочка П.Ю., що озвучив інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 31.07.2020 №1/31 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬЕКОБУД" (далі – ТзОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД"), повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2020, протокол засідання тендерного комітету від 16.09.2020 №1/09, договір про закупівлю, додаткова угода №1 від 11.11.2020, пояснення Замовника з документами, наданими через електронну систему закупівель 18.11.2020 (далі – Пояснення). Проведеним моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що Замовником відповідно до наданого на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Пояснення договір підряду №12/20 укладено з ТзОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 26.10.2020. Також, Замовником у Поясненні вказано, що при оприлюдненні договору та додаткової угоди допущена технічна помилка щодо відображення фактичної дати договору. Замовником договір підряду від 26.10.2020 №12/20 оприлюднено 11.11.2020, або на 12 робочий день після його укладення, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами обговорення питання порядку денного,члени тендерного комітету ВИРІШИЛИ: 1. Надати відповідь на висновок про результати проведення моніторингу Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Державної аудиторської служби України, що діяло на підставі Наказу від 13.11.2020р. №51- од.: Встановлені порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерний комітет було ознайомлено з висновком Держаудитслужби та усунуто виявлені порушення законодавства. УХВАЛИЛИ: 1. Затвердити відповідь на висновок про результати проведення моніторингу Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Державної аудиторської служби України, що діяло на підставі Наказу від 13.11.2020р. №51- од. 2. Оприлюднити рішення тендерного комітету в електронній системі ProZorro. 3. Результати поіменного голосування: «за» - 6 членів тендерного комітету (Кликочко П.Ю., Матвійчук О.П., Мордас Л.М., Іванов О.К., Лук’янчук С.П., Мельник Д.Ю.); «проти» - 0; «утримались» - 0. Рішення прийнято.

2020-12-08 11:38:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.) • відсутній механізм

Протокол про адміністративне правопорушення №13-01-0102/2020

2020-12-16 15:32:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 16 437 272,44
UAH з ПДВ
14 999 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 18 500 000,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2020 09:41
Електронний підпис
06 вересня 2020 09:35
довідка податкова.pdf.p7s
06 вересня 2020 09:35
довідка податкова.pdf
06 вересня 2020 09:35
протокол.PDF.p7s
06 вересня 2020 09:35
довідка мвс.pdf.p7s
06 вересня 2020 09:35
довідка мвс.pdf
06 вересня 2020 09:35
інформаційна довідка.pdf
06 вересня 2020 09:35
кошторис.pdf
06 вересня 2020 09:35
договірна ціна.pdf
06 вересня 2020 09:35
протокол.PDF
06 вересня 2020 09:35
ліцензія _оригінал_.PDF
06 вересня 2020 09:35
договірна ціна.pdf.p7s
06 вересня 2020 09:35
ліцензія _оригінал_.PDF.p7s
06 вересня 2020 09:35
кошторис.pdf.p7s
06 вересня 2020 09:35
інформаційна довідка.pdf.p7s
17 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:47
Технічний опис.rar
17 серпня 2020 12:47
Інші документи.rar

Публічні документи

17 серпня 2020 11:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:58
Підписаний_G0820-1237-GL_tender.pdf
17 серпня 2020 10:58
Фінансова звітність.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Фінансова звітність.pdf
17 серпня 2020 10:58
Проект договору.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 10:58
Пояснювальна записка.pdf
17 серпня 2020 10:58
Підписаний_Лицензия_.pdf
17 серпня 2020 10:58
Наказ на Войтюка.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Наказ на Войтюка.pdf
17 серпня 2020 10:58
Наказ №40 на директора.jpg
17 серпня 2020 10:58
Люди.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Люди.pdf
17 серпня 2020 10:58
Локальні кошториси.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Локальні кошториси.pdf
17 серпня 2020 10:58
Лист-гарантія.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Лист-гарантія.pdf
17 серпня 2020 10:58
Інформаційна довідка.pdf
17 серпня 2020 10:58
Договір. Суд. Ківерці..pdf
17 серпня 2020 10:58
Договір. Інфекційна.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Договір. Інфекційна.pdf
17 серпня 2020 10:58
Довідки з банків.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Довідки з банків.pdf
17 серпня 2020 10:58
Довідка.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Довідка.pdf
17 серпня 2020 10:58
Відомості ресурсів.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Відомості ресурсів.pdf
17 серпня 2020 10:58
Відгук. Суд.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Відгук. Суд.pdf
17 серпня 2020 10:58
Відгук. Інфекційна.pdf.p7s
17 серпня 2020 10:58
Відгук. Інфекційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Переможець 14 999 977,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
14 999 977,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 10:52
Протокол.4.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 09:52
Додаткова угода.9.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 10:51
Додаткова угода.8.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 18:55
Протокол.3.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 18:54
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 17:46
Додаткова угода.7.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 11:26
Протокол.2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 19:18
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 19:17
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 19:15
Протокол.1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 19:14
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 19:05
Додаткова угода.6.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 19:01
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 12:35
Додаткова угода.5.реконструкція.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 17:12
Додаткова угода.4.реконструкція.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 17:01
Додаткова угода.3 реконструкція.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:29
Додаткова угода.реконструкція.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 14:42
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 14:36
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:27
додаток№2 прод..pdf укладений
11 листопада 2020 14:22
додаток№2.pdf укладений
11 листопада 2020 14:06
додаток№4.pdf укладений
11 листопада 2020 13:56
додаток№3.pdf укладений
11 листопада 2020 13:53
додаток№1.pdf укладений
11 листопада 2020 13:50
Договір підряду.pdf укладений
11 листопада 2020 13:49
протокол.1.pdf укладений
16 вересня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Уклали цю додаткову угоду на підставі ч. 5 п.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 №922- VIIІ сторони дійшли згоди про наступне: Викласти пункт 4.1. Договору в наступній редакції: « Ціна Договору становить 14 999 977,00 (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок) гривень, в тому числі ПДВ - 2 499 996.17 (два мільйони чотириста дев'яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 17 копійок) гривень, згідно з Договірною ціною, а саме: 14 999 977,00 (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок) гривень, в тому числі ПДВ - 2 499 996,17 (два мільйони чотириста дев’яносто дев'ять тисяч дев’ятсот дев'яносто шість гривень 17 копійок) гривень за кошти місцевого бюджету. Обсяг фінансування на 2020 рік: відсутній Обсяг фінансування на 2021 рік : 14 999 977,00 грн. з ПДВ 2. Додаток № 3 до договору підряду №12/20 від 26.10.2020р. «План фінансування робіт по об’єкту код ДК 021:2015 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Реконструкція будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально-оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул. Володимирській,137 в м. Ковелі Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1» викласти в наступній редакції(додаток додається).
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Уклали цю додаткову угоду на підставі ч. 5 п.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922- VIIІ сторони дійшли згоди про наступне: Викласти пункт 4.1. Договору в наступній редакції: « Ціна Договору становить 14 999 977,00 (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок) гривень, в тому числі ПДВ - 2 499 996.17 (два мільйони чотириста дев'яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 17 копійок) гривень, згідно з Договірною ціною, а саме: 14 999 977,00 (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок) гривень, в тому числі ПДВ - 2 499 996,17 (два мільйони чотириста дев’яносто дев'ять тисяч дев’ятсот дев'яносто шість гривень 17 копійок) гривень за кошти місцевого бюджету. Обсяг фінансування на 2020 рік: відсутній Обсяг фінансування на 2021 рік : 14 999 977,00 грн. з ПДВ 2. Додаток № 3 до договору підряду №12/20 від 26.10.2020р. «План фінансування робіт по об’єкту код ДК 021:2015 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів «Реконструкція будівель комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини Турія» під навчально-оздоровчий комплекс Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою із застосуванням енергозберігаючих технологій на вул. Володимирській,137 в м. Ковелі Волинської області Навчальний корпус. Гуртожиток №1» викласти в наступній редакції(додаток додається).
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 4.1. Договору в наступній редакції: « Ціна Договору становить 14 999 977,00 (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок) гривень, в тому числі ПДВ - 2 499 996.17 (два мільйони чотириста дев'яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 17 копійок) гривень, згідно з Договірною ціною, а саме: 14 999 977,00 (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок) гривень, в тому числі ПДВ - 2 499 996,17 (два мільйони чотириста дев’яносто дев'ять тисяч дев’ятсот дев'яносто шість гривень 17 копійок) гривень за кошти місцевого бюджету. Обсяг фінансування на 2020 рік: відсутній Обсяг фінансування на 2021 рік : 14 999 977,00 грн. з ПДВ 2. Додаток № 4 до договору підряду №12/20 від 26.10.2020 року викласти в наступній редакції: (додаток до додаткової угоди додається).
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 до договору підряду №12/20 від 26.10.2020р. «Договірна ціна» викласти в новій редакції: (додаток до додаткової угоди додається) Додаток № 3 до договору підряду №12/20 від 26.10.2020р. «План фінансування робіт» викласти в новій редакції: (додаток до додаткової угоди надається)
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол.3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни.
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 422 785,91
UAH (в тому числі ПДВ 2 403 797,65 UAH)