Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання масок медичних одноразових, відповідно до ДК 021:2015: 3314000-3 - Медичні матеріали
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-07-31-002088-c 8127a6350a0348ddb6722652d30f6ffe
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


якість повинна відповідати діючим в Україні стандартам, нормам та правилам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 шт
Ціна за одиницю: 7UAH без ПДВ
Придбання масок медичних одноразових, відповідно до ДК 021:2015: 3314000-3 - Медичні матеріали та класифікатора медичних виробів НК 024:2019: 13732 — Біологічний індикатор контролювання стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади освіти Суворовського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 липня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дєлєндік Ніна Миколаївна
#2166102048
Переможець 163 800,00
UAH
05 серпня 2020 15:41

Документи

05 серпня 2020 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 16:45
інформація про кінцевого бенефіціарія ФОП.docx укладений
13 серпня 2020 16:44
Доп угода 1 Договір 181.pdf укладений
13 серпня 2020 16:44
Договір 181.pdf укладений
13 серпня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання масок медичних одноразових, відповідно до ДК 021:2015: 3314000-3 - Медичні матеріали та класифікатора медичних виробів НК 024:2019: 13732 — Біологічний індикатор контролювання стерилізації 30000 шт 7,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку із технічною помилкою. Під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю в частині публікації були допущені технічні помилки.