Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "8-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА " |
Код ЄДРПОУ: | 01997645 |
Місцезнаходження: | 79034, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Навроцького, 23 |
Контактна особа: |
Калинич Олександра Павл +380322367403 8mkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:47 |
Очікувана вартість: | 9 531 893,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 659,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 15:51 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx | |
31 липня 2020 15:51 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
31 липня 2020 15:51 |
Тендерна документація.docx | |
31 липня 2020 15:51 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
31 липня 2020 15:51 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
31 липня 2020 15:51 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000058 ● 56ad8506374e429582d6fc8c4c066ef0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 16:30 |
21.01.2021 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 5
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення».
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12
UA-2020-07-31-001309-b
21.07.2020 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "8-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА " (код за ЄДРПОУ 01997645) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На заперечення у межах проведеного моніторингу UA-M-2021-01-21-00005 щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень під створення ангіографічної операційної у складі відділення невідкладної допомоги КНП «8-а міська клінічна лікарня м.Львова» на вул. В.Навроцького, 23» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-15-004289-b) Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо зазначення в оголошенні інформації про «умови надання забезпечення тендерних пропозицій»: Враховуючи те, що під час подання оголошення через відсутність в електронній системі закупівель окремого поля «Умови надання забезпечення тендерних пропозицій» у Замовника торгів технічно немає можливості зазначити відповідну інформації. Технічний функціонал електронного майданчика закупівель передбачає лише наступні поля, - «вид забезпечення (електронна гарантія)» та «розмір забезпечення», які замовником заповнені. Окрім цього, Законом України «Про публічні закупівлі» попри обов’язок зазначити в оголошенні умови надання забезпечення тендерної пропозиції не міститься визначення того, що слід розуміти під такими «умовами». Закон містить лише визначення наступного поняття «забезпечення тендерної пропозицїї / пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасником перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія». Відтак припускаємо, що під умовами надання забезпечення тендерної пропозиції слід розуміти вказівку замовника на вид такого забезпечення, а саме – «Електронна гарантія». Додатково тендерна документація, що є невід’ємною частиною оголошення, містить розділ 3, ч.2 і ч.3 якого встановлюють детальний опис вимог до банківської гарантії та умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. 2. Щодо примітки проекту договору про можливість доповнення/коригування договору під час укладення: Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон): Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Виходячи зі змісту норм Цивільного та Господарського кодексів України істотними умовами договору про закупівлю є, насамперед, предмет, ціна та строк дії договору. Відповідно до ч.4. ст. 41 Закону : умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. В даному випадку йдеться про істотні умови договору. В проекті договору ж мова йде не про істотні умови договору, а про основні вимоги до договору (наприклад, платіжні реквізити замовника чи учасника тощо), які можуть бути погоджені під час укладання договору, і які ніяким чином не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника. Окрім цього, в складі тендерної пропозиції Учасника міститься документ «32.Проект договору.pdf», де учасник зазначив - «З умовами договору згідні», скріпивши вищезазначене підписом і печаткою. Даний проект договору, виходячи із змісту тендерної пропозиції учасника-переможця, був підписаний сторонами за результатами даних відкритих торгів як договір підряду без внесення до нього змін, відтак вимоги Закону не порушені. 3.Щодо документів учасника, підтверджуючих кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Тендерна пропозиція учасника-переможця закупівлі ТзОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ містить довідку про працівників, згідно якої в організації наявний інженер з охорони праці Перейма Ігор Ярославович, як постійний працівник за зовнішнім сумісництвом, згідно наказу про прийняття на роботу від 27.11.2017 року. Також, тендерна пропозиція учасника містить підтверджуючі документи, а саме копію диплому про освіту Перейми Ігоря Михайловича №1439 та наказу про прийняття на роботу №ПР24/11-1 від 24.11.2017 р щодо працевлаштування Перейми Ігоря Михайловича з 27.11.2017 року на посаді інженера з охорони праці. Також, у підтвердження кваліфікації учасником надано копію витягу з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 19.10.2017 р. і від 30.11.2020 р. на Перейму Ігоря Михайловича та посвідчення №01-29/39, №03/006, №68/18-7, №001027 видані Переймі Ігорю Михайловичу про проходження навчання з охорони праці. Відтак, тендерним комітетом встановлено, що пропозиція учасника містила формальну помилку в частині імені працівника, що легко встановити з поданих у складі пропозиції документів та, зокрема, довідки про працівників ІТР, що містить відсилку до наказу про прийняття на роботу. Формальними помилка є такі, що не впливають на зміст пропозиції та не впливають на кваліфікацію пропозиції учасника, відтак не потребують виправлення, оскільки є результатом механічної описки. Що стосується документів, підтверджуючих кваліфікацію працівника виконавця робіт, відповідального за охорону праці, - Саврун Івана Михайловича зазначаємо, що тендерна пропозиція містить копію витягу з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 22.11.2019 року. Даний документ повинен бути чинним на момент подання, проте тендерна документація не вимагає надання додаткових документів, щодо підтвердження строку його чинності. Враховуючи норми ЗУ «Про охорону праці» (ст.19) «Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.» Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.». Відтак, документ поданий у складі пропозиції є чинним, оскільки на час його подання від моменту його видачі пройшло менше 1 року. Форма документу визначається не замовником і він не несе відповідальності за не зазначення у ньому строку повторної перевірки знань. Також тендерна пропозиція учасника містить довідку про гарантію достовірності поданої інформації. Отже, вимоги документації виконані в повній мірі. 4.Щодо оформлення листа відгуку до аналогічного договору Згідно вимог додатку 2 тендерної документації в частині відгуку «Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.» Тобто, вимога містить розділовий знак двокрапку, після якої іде конкретизація того, що повинен містити відгук, - мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У поданому в складі пропозиції відгуці міститься така інформація, а саме номер та дата укладення договору, суму договору, назва предмета закупівлі, назва замовника з яким договір укладався, рекламацію про роботу, вихідний номер та дату видачі. Враховуючи, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає визначення поняття «ідентифікатор закупівлі», замовник самостійно визначає, що слід розуміти під цим поняттям, а саме – «назва предмета закупівлі». Отже, оскільки лист-відгук наданий у складі пропозиції містить всю інформацію, що вимагалась замовником, порушень вимог документації не встановлено. 5.Щодо поданого у складі пропозиції учасника -переможця копії аналогічного договору: У складі пропозиції учасника ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ подано копію договору про виконання аналогічних робіт №3008-1 від 30 серпня 2017 року з тексту якого встановлено про наявність лише одного додатку до нього, - «договірна ціна», який також поданий у складі пропозиції. Тобто, надано всі додатки, що є невід’ємною частиною договору. Стосовно додаткових угод до договору, повідомляємо, що замовник не зобов’язний з’ясовувати їх наявність чи відсутність у електронній системі закупівель PROZORRO. Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Мінекономрозвитку щороку до 20 січня та, додатково в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на своєму веб-порталі. Замовник зобов’язаний перевіряти лише ту інформацію, яка міститься в таких відкритих реєстрах, а електронна система закупівель PROZORRO не є серед такого переліку. Відтак, замовником при кваліфікації пропозиції на основі поданих на закупівлю документів встановлено, що договір наданий у повному обсязі. Також тендерна пропозиція учасника містить довідку про гарантію достовірності поданої інформації. Отже, на момент оцінки пропозиції відсутні підстави відхилення пропозиції. Враховуючи вищенаведені аргументи, замовником торгів при поданні оголошення про проведення відкритих торгів та при кваліфікації пропозиції учасника виконано вимоги Закону та відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором, укладеним за результатом проведення закупівлі.
2021-02-18 16:35:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. 2.За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону. 3.За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ #35630286 |
Переможець |
8 488 774,80
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 14:12
|
ду (1).pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 11:07
|
дод угода 2.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2020 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 10:03
|
File (1).PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2020 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 16:43
|
Договір західбуд.PDF | укладений |
31 серпня 2020 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в редакції п.3.1 та п.3.2 |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти в редакції п.3.1 та п.3.2 |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти в наступній п. 3.2 |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |