Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення відеоспостереження з підрахуванням відвідувачів.
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2020-07-31-000926-b a7bb4effeef94531ab6c62b23cc9b7be
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Ірина Ігорівна

+380629332226 kuindzycentre@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Міський Центр сучасного мистецтва і культури ім.Куїнджі
Код ЄДРПОУ: 32939192
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Металургів, будинок 25
Контактна особа: Волкова Ірина Ігорівна
+380629332226
kuindzycentre@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 7 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51220000-0: Послуги зі встановлення контрольного обладнання


Встановлення купольної IP-відеокамери для відеоспостереження з підрахуванням відвідувачів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення відеоспостереження з підрахуванням відвідувачів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 51220000-0 — Послуги зі встановлення контрольного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяплата Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СБ АНІКС" 7 000,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 08:38
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:37
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 08:37
Лист-згода перс.дані.pdf
06 серпня 2020 08:37
Копія Статуту.pdf
06 серпня 2020 08:37
Комерційна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 08:37
Довідка персонал.pdf
06 серпня 2020 08:37
Довідка МТБ.pdf
06 серпня 2020 08:37
Виписка з ЄДР.pdf
06 серпня 2020 08:37
Баланс за 2019 рік.pdf
06 серпня 2020 08:37
Акт огляду об_єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СБ АНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СБ АНІКС"
#38311564
Переможець 7 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБ АНІКС"
#38311564
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 08:56
До_угода-3.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 08:31
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 13:42
Доп угода 2 - відеоспостереження _ 2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:01
До_угода_1 з додатком_2 до Договору_450.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:47
Договір 450 Відеоспостереження.pdf укладений
28 серпня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Складено Додаткову угоду №1 з Додатком №2, який містить повний перелік наданих послуг.
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строки виконання робот за цим Договором встановлюються по 30 жовтня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт за Договором та внесення змін у реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML