Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт теплових мереж (ТК16 - ТК18; ж/б №4; ж/б №5) мкрн.Яблуневий в м.Обухів Київської області»
Очікувана вартість
1 038 589,00 UAH
UA-2020-07-31-000495-b 0d2889c22460497abfa7176adb5f2925
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КАЧАЙ ЮЛІЯ

380679240739 VKB-2014_4@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: КАЧАЙ ЮЛІЯ
380679240739
VKB-2014_4@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:27
Очікувана вартість: 1 038 589,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 192,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт теплових мереж (ТК16 - ТК18; ж/б №4; ж/б №5) мкрн.Яблуневий в м.Обухів Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЛАРК" 1 032 391,07
UAH з ПДВ
1 032 391,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" 1 037 419,88
UAH з ПДВ
1 037 419,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 13:46
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:46
цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 13:46
технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 13:46
Статут СЕБТЦ_2020.pdf
12 серпня 2020 13:46
Рішення директор.pdf
12 серпня 2020 13:46
протокол навчання ОП 1.pdf
12 серпня 2020 13:46
посвідчення ОП 5.pdf
12 серпня 2020 13:46
посвідчення ОП 4.pdf
12 серпня 2020 13:46
посвідчення ОП 3.pdf
12 серпня 2020 13:46
посвідчення ОП 2.pdf
12 серпня 2020 13:46
посвідчення ОП 1.pdf
12 серпня 2020 13:46
Обухiв_ЗТМ_ДЦ.imd
12 серпня 2020 13:45
наказ кравченко.pdf
12 серпня 2020 13:45
лист ст 17.pdf
12 серпня 2020 13:45
лист про режим ОП.pdf
12 серпня 2020 13:45
лист про відс санкц 2.pdf
12 серпня 2020 13:45
лист захист довкілля.pdf
12 серпня 2020 13:45
лист дотримання вимог.pdf
12 серпня 2020 13:45
кошториси.pdf
12 серпня 2020 13:45
КБ2 Стоунсенд.pdf
12 серпня 2020 13:45
КБ-3 Стоунсед.pdf
12 серпня 2020 13:45
Договір Стоунсенд.pdf
12 серпня 2020 13:45
Довідка ДПС СЕБТЦ.pdf
12 серпня 2020 13:45
гарант лист ст 16.pdf
12 серпня 2020 13:45
Відгук Стоунсенд.pdf
12 серпня 2020 13:45
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 13:45
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЛАРК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЛАРК"
#38606332
Переможець 1 032 391,07
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:22

Документи

19 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:21
Протокол ТД6.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІЛАРК"
#38606332
1 032 391,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:21
Протокол ТД6.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 10:53
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
06 липня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:34
333-20 дод угода 2 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 15:43
333-20 дод угода.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 15:43
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:56
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:53
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:47
333-20.PDF укладений
01 вересня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти в новій редакції пункт 5.1 договір 333/20 від 30.10.2020 року " термін виконання договору 21.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 333/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із затримкою поставки обладнання повязаного з роботою в умовах карантину сторони погодились подовжити термін виконання робіт до 01.07.2021
Номер договору про закупівлю: 333/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Загальна сума фінансування становить 952230,93 грн. Обсяг фінансування в 2020 році становить 747267,50 грн, в 2021 році- 204963,43
Номер договору про закупівлю: 333/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 333/20
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 952 230,93
UAH (в тому числі ПДВ 158 705,16 UAH)