Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Очікувана вартість
547 400,00 UAH
UA-2020-07-31-000394-b 4acd8487778b48e083968f79754197bd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мудь Ігор Володимирович

+380385542246 ihormud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41822250
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2
Контактна особа: Мудь Ігор Володимирович
+380385542246
ihormud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 547 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 474,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплекти
Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, площа Незалежності.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 7 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:33
Додаток 2 ДО ТД (1) (1).docx
31 липня 2020 10:55
Додаток 3 договір.docx
31 липня 2020 10:55
ТД обладнання для початкових класів 2020.docx
31 липня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:33
Додаток 2 ДО ТД (1) (1).docx
31 липня 2020 10:55
Додаток 2 ДО ТД (1).docx
31 липня 2020 10:55
Додаток 3 договір.docx
31 липня 2020 10:55
ТД обладнання для початкових класів 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо оплати послуг
Дата подання: 03 серпня 2020 19:14
Дата відповіді: 04 серпня 2020 13:41
Доброго дня, оплата за надання юридично-консультаційних послуг з Консультантом, в розмірі 4000 (чотири тисяч гривень, 00 коп.) призведе до здорожчення вартості запропонованого товару та суперечить принципам ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" - запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальна економія, ефективність та пропорційність.Предметом закупівлі є товар, а надання юридично-консультаційних послуг це вже зовсім інший код класифікатора ДК 021:2015. Просимо внести зміни в документацію та прибрати умову щодо схиляння Замовником оплати вищезазначеної послуги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику Відділ освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області повідомляє,що відповідно до На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 4000,00 (чотири тисячі гривень 00 копійок) гривень без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Під час проведення даної процедури закупівлі Замовник не користується юридчно-консультаційними послугами з консультантом, а тому вартість запропонованого товару не буде здорожчено .А тому на підставі вищезазначеного на учасника-переможця торгів не буде покладено оплату на послуги з консультування,оскільки наголошуємо юридично- консультаційні послуги послуги не надаються.
щодо свідоцтва Міністерства освіти
Дата подання: 04 серпня 2020 15:28
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:39
Шановний Замовнику, вимога надати свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам неактуальна та дискримінаційна. Про це свідчить наказ від 01.06.2020 року та лист Міністерства освіти та науки України від 02.06.2020 року № 1/9-295. Просимо внести зміни в Тендерну документацію та виключити з неї цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику хочемо Вам роз'яснити детальніше,що відповідно до того листа Міністерства освіти та науки України від 02.06.2020 року № 1/9-295. на який ви так спираєтесь передбачено ,що подання учасниками конкурсних торгів свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає учасникам жодних конкурентних підстав. А тому вважати що умова дискримінаційна немає підстави, оскільки не надає переваги жодному учаснику торгів.
щодо кількості товару
Дата подання: 04 серпня 2020 16:56
Дата відповіді: 05 серпня 2020 08:05
Шановний замовнику, на майданчику та в тендерній документації зазначено кількість 16 комплектів. В технічній частині є опис, що мається на увазі комплект та його складові. В комплектність не входить принтер. Правильно ми зрозумли, що принтер Замовнику необхіден в кількості 1 шт. Підтвердіть будь ласка, чи наше мислення вірне. Чи може принтер має входити в комплект? Тоді необхідно внести зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шновний учаснику принтерів потрібно 16 штук так як у комплект входить
ноутбук, проектор з настінним стельовим кріплення та HDMI кабелем,екран в комплекті з стельовим кріленням та БФП пристрій з набором фарб, детальніше про комплект розписано у якісних та тех вимогах до предмету закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 538 272,00
UAH з ПДВ
538 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій