Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво полігону ТПВ із влаштуванням сміттєсортувальної лінії в урочищі «Сміттєзвалище» в селищі Брошнів-Осада Рожнятівського району Івано-Франківської області (коригування) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
75 325 101,00 UAH
UA-2020-07-31-000321-c 1e9f4386e5ab4c7cba4f64175a83f12c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 09:03
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 09:03
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:59
Очікувана вартість: 75 325 101,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 753 251,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво полігону ТПВ із влаштуванням сміттєсортувальної лінії в урочищі «Сміттєзвалище» в селищі Брошнів-Осада Рожнятівського району Івано-Франківської області (коригування) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77611, Україна, Івано-Франківська область, урочищі «Сміттєзвалище» с-ще Брошнів-Осада, Рожнятівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 08:58
Договір Брошнів сміттєзвалище.doc
31 липня 2020 08:58
ВОР Брошнів сміттєзвалище.pdf
31 липня 2020 08:58
ТД Брошнів сміттєзвалище.pdf
31 липня 2020 08:58
Оголошення сміттєзвалище.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-09-000002 ● 151ec80f016249ce95723951cfa6aa99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.11.2020 №64
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.11.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-31-000321-c 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

повідомляємо про вжиття заходів, а саме врахувати зазначену у висновку інформацію при проведенні нових тендерних процедур.

2020-11-23 11:09:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рембудкомінвест" 63 499 896,00
UAH з ПДВ
63 499 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПМК-77 72 321 841,28
UAH з ПДВ
72 321 841,28
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 74 258 856,00
UAH з ПДВ
74 258 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:20
Довідка про дитячу працю
02 вересня 2020 16:20
Довідка- лист
02 вересня 2020 16:20
Довідка про несудимість
14 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:02
Дозвіл.pdf
14 серпня 2020 12:02
Статут.pdf
14 серпня 2020 12:02
Ліцензія.pdf
14 серпня 2020 12:02
Протокол.pdf
14 серпня 2020 12:02
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 12:02
Довідка про санкції.pdf
14 серпня 2020 12:02
Додаток 9.pdf
14 серпня 2020 12:02
Додаток 8.pdf
14 серпня 2020 12:02
Додаток 7.pdf
14 серпня 2020 12:01
Рейтинг (2020) (2).zip
14 серпня 2020 12:01
Ліцензія (2).zip
14 серпня 2020 12:01
Гарантия_5305.zip
14 серпня 2020 12:01
Календарний графік.pdf
14 серпня 2020 12:01
ДЦ Полігон брошнів.rar
14 серпня 2020 12:01
Договірна ціна.pdf
14 серпня 2020 12:01
Додаток 4.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 00:28
Електронний підпис
15 серпня 2020 00:26
ТЗ.pdf
15 серпня 2020 00:26
ТЗ 2.rar
15 серпня 2020 00:26
ТЗ 1.rar
14 серпня 2020 18:35
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:32
Кошторис-7.pdf
14 серпня 2020 18:32
Кошторис-6.pdf
14 серпня 2020 18:32
Кошторис-5.pdf
14 серпня 2020 18:32
Кошторис-4.pdf
14 серпня 2020 18:32
Кошторис-3.pdf
14 серпня 2020 18:32
Кошторис-2.pdf
14 серпня 2020 18:32
Кошторис-1.pdf
14 серпня 2020 17:54
Довiдка_покриття.pdf
14 серпня 2020 17:54
Довідки Аваль.PDF
14 серпня 2020 17:54
Краз 3549 ЗУІА.pdf
14 серпня 2020 17:54
Компресор Kaeser 350 ЗУІА.pdf
14 серпня 2020 17:54
Екскаватор Hyundai 320LC -1.pdf
14 серпня 2020 17:54
Екскаватор Hyundai 250 LC.pdf
14 серпня 2020 17:54
Бульдозер САТ D8R.pdf
14 серпня 2020 17:53
Бульдозер Komatsu D65EX.pdf
14 серпня 2020 17:53
Scania ЗУІА 2846.pdf
14 серпня 2020 17:53
Свідоцтво МАЗ.pdf
14 серпня 2020 17:53
Грейдер Shantui SG18-3 БМУ (1).pdf
14 серпня 2020 17:53
Коток 2.pdf
14 серпня 2020 17:53
Коток 1.pdf
14 серпня 2020 17:53
Асфальтоукладач.pdf
14 серпня 2020 17:53
ХОВО 4512 PMK.pdf
14 серпня 2020 17:53
Компресор Compair DLT0404 ПМК.pdf
14 серпня 2020 17:53
ЗІЛ Поливалка.pdf
14 серпня 2020 17:53
Зварка САК ПМК.pdf
14 серпня 2020 17:53
Екскаватор Hyundai R520LC-9S.pdf
14 серпня 2020 17:53
Екскаватор Hyundai R260LC-9S.pdf
14 серпня 2020 17:53
Екскаватор CAT336D.pdf
14 серпня 2020 17:53
Екскаватор CAT324DL ПМК.pdf
14 серпня 2020 17:53
Екскаватор CAT 329 ПМК.pdf
14 серпня 2020 17:53
Scania new 8x4 6299.pdf
14 серпня 2020 17:53
Scania new 8x4 6298.pdf
14 серпня 2020 17:53
Scania new 8x4 6297.pdf
14 серпня 2020 17:53
Scania new 8x4 1390.pdf
14 серпня 2020 17:53
Scania new 8x4 1371.pdf
14 серпня 2020 17:53
Ліцензія та дозвола.rar
14 серпня 2020 17:53
відгук Полігон.PDF
14 серпня 2020 17:53
відгук ПМК 77 Союз.pdf
14 серпня 2020 17:53
Відгук Брошнів Осада.pdf
14 серпня 2020 17:53
Звітність ПМК 2020 1 півр.PDF
14 серпня 2020 17:53
Звітність ПМК 2019.PDF
14 серпня 2020 17:53
фінзвітність завірена.PDF
14 серпня 2020 17:53
6 Договора досвід.PDF
14 серпня 2020 17:53
5 Проект договору.PDF
14 серпня 2020 17:53
4 ТЗ.PDF
14 серпня 2020 17:53
3 Довідки КК.PDF
14 серпня 2020 17:53
1 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

15 серпня 2020 08:44
Електронний підпис
15 серпня 2020 08:41
34_Копія Статуту.pdf
15 серпня 2020 08:41
19_Ліцензія.pdf
15 серпня 2020 08:41
11_Проект Договору.pdf
15 серпня 2020 08:41
10_Статут.pdf
15 серпня 2020 08:41
6_Лист-Відгук.pdf
15 серпня 2020 08:41
3_Наявність обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рембудкомінвест"

ТОВ ПМК-77

ПП "Промбудсервіс-Косів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рембудкомінвест"
#33426468
Переможець 63 499 896,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рембудкомінвест"
#33426468
63 499 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 16:50
ДУ 20д.pdf укладений
10 червня 2022 11:13
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 11:09
18/д.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:07
повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:07
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:29
Додаткова угода _ 27.дм.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:27
Додаткова угода _ 86.д.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:24
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 12:57
ДУ 140д.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 08:35
Договір 38т укладений
07 вересня 2020 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38т
Договір:
Номер додаткової угоди: 140д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 38т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 86/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 27/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 38т
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 30 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з ліквідацією Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (відповідно до розпорядження голови обласної військової адміністрації №87-к від 21.04.2022 року)