Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті "Капітальний ремонт вул.Стрілецької у м.Винники"(коригування).
Очікувана вартість
147 980,00 UAH
UA-2020-07-30-008051-c 50b178a6f5fa4e438b041dd07d0f7d90
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Яцун

+380322295431 nataliaacun273@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Наталія Яцун
+380322295431
nataliaacun273@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 147 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 739,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті "Капітальний ремонт вул.Стрілецької у м.Винники"(коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Стрілецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 18:25
Оголошення (спрощена закупівля) Стрілецька тех. нагляд.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП" 61 105,26
UAH з ПДВ
61 105,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 23:29
Електронний підпис
08 серпня 2020 23:27
штатний розпис.pdf
08 серпня 2020 23:27
технічна специфікація.PDF
08 серпня 2020 23:27
сертифікат Каганяк.pdf
08 серпня 2020 23:27
пропозиція.PDF
08 серпня 2020 23:27
проект договору.PDF
08 серпня 2020 23:27
опис.pdf
08 серпня 2020 23:27
лист-відгук В.Мости.pdf
08 серпня 2020 23:27
кошторис.PDF
08 серпня 2020 23:27
заява-згода.PDF
08 серпня 2020 23:27
довідка санкції.PDF
08 серпня 2020 23:27
довідка з банку.pdf
08 серпня 2020 23:27
дипломи Каганяк.pdf
08 серпня 2020 23:27
ГРАМОТА КІГ.pdf
08 серпня 2020 23:27
ГРАМОТА Каганяка І.М..pdf
08 серпня 2020 23:27
1-ДФ2квартал.PDF
08 серпня 2020 23:27
1-ДФ 1 квартал 2020 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"
#42188959
Переможець 61 105,26
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"
#42188959
61 105,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 17:00
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2023 08:50
ТН_5.pdf зміни до договору
03 квітня 2023 08:49
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 16:29
ДД_3.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:43
СтрілецькаКорТН.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 21:41
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 18:33
дод угода 08.17.20.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 18:33
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:10
зд.техн.на об.кап.рем.вул.Стрілец.(кориг).pdf укладений
18 серпня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 08.17./20-ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «по 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань» на «2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08.17./20-ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «2020 – 2021 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08.17./20-ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «2020 – 2021 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «2020 – 2021 - 2022 – 2023 – та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08.17./20-ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 54 963,89
UAH
Причини розірвання договору: за згодою Сторін