Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних за кодом ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-07-30-007887-c dda42d2fedf44183af421940db0c4fdb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ячник

+380444866294 kfvs_mtz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комітет з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України
Код ЄДРПОУ: 03072626
Вебсайт: http://sportmon.org/
Місцезнаходження: 01054, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Дмитрівська, буд. 46
Контактна особа: Катерина Ячник
+380444866294
kfvs_mtz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:53
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 комплект
настільний персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
50 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
41 штуки
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 10:47
Додаток 1. Форма тендерна пропозиція (2).docx
31 липня 2020 10:47
Додаток 3. Довідка інформація про учасника (2).doc
30 липня 2020 17:45
ТД.pdf
30 липня 2020 17:38
додатки до ТД.pdf
31 липня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 10:47
Додаток 1. Форма тендерна пропозиція (2).docx
31 липня 2020 10:47
Додаток 3. Довідка інформація про учасника (2).doc
30 липня 2020 17:45
ТД.pdf
30 липня 2020 17:38
ТД.pdf
30 липня 2020 17:38
додатки до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 31 липня 2020 09:57
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:57
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Додала додаток 1 та додаток 3 (додатки які заповнюють учасники) до тендерної документації у форматі ворд, хоча формат PDF і є цілком прийнятним для внесення додатків до закупівлі. Формат файлів ніяк не впливає на конкуренцію і такі зауваження є безпідставними. Цитата з інфобоксу Prozorro "В системі немає вимог до формату файлу".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-007887-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 31 серпня 2020 17:42
не законне відхилення переможця
ДО УВАГИ ПЕРЕВІРЯЮЧІ ОРГАНИ ТА ЗАМОВНИКА
1. В протоколі про відхилення ТОВ «ТКК «ФРАЙ» Замовник НЕ ВКАЗУЄ на підставі якої норми Закону він відхиляє пропозицію учасника. Як підставу для відхилення Замовник зазначає, що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та пише, що Замовник керується частиною 2 пункту 1 статті 31 Закону. Ми заперечуємо та зазначаємо, що ст. 31 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення і зазначений перелік підстав не містить такої підстави для відхилення як пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, Замовник не може керуватися частиною 2 пункту 1 статті 31 Закону, оскільки частина 2 ст. 31 Закону не містить пункту 1. Таким чином, Замовник не законно відхилив пропозицію учасника, зазначивши як підставу для відхилення що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації
2. В п. 3.1. протоколу Замовник пише, що учасник допустив формальні помилки, однак посилається на п. 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що при виявленні формальних помилок замовник залишає за собою право як прийняти так і відхилити пропозиції торгів. Однак, це не відповідає дійсності, оскільки в п. 1.1. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передостанній абзац зазначено що «тендерна пропозиція НЕ БУДЕ ВІДХИЛЕНА у разі допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
Отже, Замовник визнав це формальними помилками, однак всупереч своїй ТД відхилив пропозицію через їх наявність, хоча в ТД чітко зазначено що НЕ БУДЕ відхилено таку пропозицію.
3. В п. 3.2. протоколу Замовник пише, що вказував закупівлю «комплектів» а учасник зазначив «шт». Ми заперечуємо та зазначаємо, що в тендерній пропозиції чітко вказано що входить до складу комплекту, надано повний перелік складу комплекту згідно вимог Замовника. Файл 3_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі так само містить цю інформацію. З приводу вказівки в протоколі про те, що Замовник користувався Google Search та пише, що такого комплекту не знайдено, а виявлено лише окремі елементи, які можна поєднати в комплект, зазначаємо що Замовник не встановлював в тендерній документації жодних вимог до перевірки пропонованого товару через Google Search та не встановлював жодних обмежень до того як має бути комплектований комплект.
4. В п. 3.3. протоколу зазначено що: «учасник не надав документи які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі». Ми не погоджуємося, оскільки файл «3_інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристикам до предмета закупівлі» містить документи зміст яких підтверджує відповідність технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
5. В п. 3.4. протоколу Замовник пише, що не може прийняти до уваги документи подані учасником оскільки вони надані на голову тендерного комітету Міністерства освіти і науки України Комітету з фізичного виховання та спорту О.В. Плигуну. Ми не погоджуємося, оскільки Замовник взагалі не вимагав щоб документи обов’язково були із зазначенням адресата. При оформленні документів була допущена формальна помилка в зазначенні назви замовника.
Отже, Замовник не мав права відхиляти пропозицію учасника через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ», оскільки її відхилено НЕ ЗАКОННО. Окрім того, звертаємо увагу, що замовником акцептовано пропозицію останнього учасника з різницею в ціні майже в 1 млн грн!!!! на підставі вищевикладеного, якщо рішення про відхилення пропозиції скасувати замовник не може вимагаємо відмінити тендер оскільки допущено порушення яке неможливо виправити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 15:07
Замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «ФРАЙ» не відповідає умовам тендерної документації, та повинна бути відхилена відповідно до частини 2 пункт 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-007887-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 31 серпня 2020 17:57
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" і визнання переможцем ТОВ «СКІФ-СЕРВІС»
За результатами цінового аукціону і після дискваліфікації першого учасника Замовником розглянуто тендерну пропозицію Скаржника. За результатами зазначеного розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена як така, що нібито не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується оприлюдненим Замовником Протоколом засідання тендерного комітету № 9 від 21.08.2020 (далі – Протокол).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2020 21:16
рішення від 03.09.2020 № 16572+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 21:16
Інформація про перенесення розгляду скарги №14335 .pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 13:50
рішення від 23.09.2020 №17928 .pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та рішення про визначення ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі (скасування 9 та 10 протоколів тендерного комітету КФВС МОН)
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2020 15:01

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 17:50
Скарга_UA-2020-07-30-007887-c.pdf

Документи подані замовником

08 вересня 2020 18:15
додатки до ТД.pdf
08 вересня 2020 18:15
ТД.pdf
08 вересня 2020 18:15
Пояснення щодо скарги.docx
08 вересня 2020 18:15
9 протокол.pdf
01 жовтня 2020 15:01
протокол 11.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 2 499 998,00
UAH з ПДВ
2 499 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 2 837 700,00
UAH з ПДВ
2 837 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" 3 499 915,92
UAH з ПДВ
3 499 915,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис
10 жовтня 2020 13:46
ДФС 06.10.zip
10 жовтня 2020 13:46
Д_пункт_4,9,11 ч.1 ст.17.pdf
02 жовтня 2020 15:51
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
02 жовтня 2020 15:51
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
02 жовтня 2020 15:51
МВС 01.10.zip
17 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:38
довідка санкції.pdf
17 серпня 2020 16:33
проект договору.pdf
17 серпня 2020 16:33
витяг ПДВ_копія.pdf
17 серпня 2020 16:33
Статут копія.pdf
17 серпня 2020 15:58
18229142_пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 15:32
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:10
4.10 Витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2020 15:10
4.8 Протокол 6.pdf
17 серпня 2020 15:10
4.6 Статут.pdf
17 серпня 2020 15:10
5. Договір .pdf
17 серпня 2020 15:10
1 Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 15:10
2.0.1 Договір оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Рішення скасоване 2 499 998,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:32
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 2 837 700,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:32
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"
#32129059
Рішення скасоване 3 499 915,92
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:32
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 2 499 998,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:50
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 2 837 700,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:57

Документи

21 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:15
8 протокол.pdf
18 серпня 2020 14:20

код ЄДРПОУ 41554748 у ЄДР не знайдено.

Документи

21 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:17
9 протокол.pdf
21 серпня 2020 16:16

код ЄДРПОУ 30256061 у ЄДР не знайдено.

Документи

01 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:49
8 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
2 837 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 11:53
накладна.jpg укладений
30 серпня 2022 11:52
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 10:26
додаткова угода № 2 від 11.11.2020.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:45
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 15:44
doc00097120201019153423 (1).pdf укладений
19 жовтня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк поставки товару: до 30.11.2020
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 837 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 472 950,00 UAH)