Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних за кодом ДК 021:2015-30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-07-30-007887-c ● dda42d2fedf44183af421940db0c4fdb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комітет з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України |
Код ЄДРПОУ: | 03072626 |
Вебсайт: | http://sportmon.org/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Дмитрівська, буд. 46 |
Контактна особа: |
Катерина Ячник +380444866294 kfvs_mtz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 13:53 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 комплект
настільний персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
50 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
41 штуки
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 10:47 |
Додаток 1. Форма тендерна пропозиція (2).docx | |
31 липня 2020 10:47 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника (2).doc | |
30 липня 2020 17:45 |
ТД.pdf | |
30 липня 2020 17:38 |
додатки до ТД.pdf |
31 липня 2020 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2020 10:47 |
Додаток 1. Форма тендерна пропозиція (2).docx
|
|||
31 липня 2020 10:47 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника (2).doc
|
|||
30 липня 2020 17:45 |
ТД.pdf
|
|||
30 липня 2020 17:38 |
додатки до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання
Дата подання: 31 липня 2020 09:57
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:57
Шановний Замовнику!
Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Додала додаток 1 та додаток 3 (додатки які заповнюють учасники) до тендерної документації у форматі ворд, хоча формат PDF і є цілком прийнятним для внесення додатків до закупівлі. Формат файлів ніяк не впливає на конкуренцію і такі зауваження є безпідставними. Цитата з інфобоксу Prozorro "В системі немає вимог до формату файлу".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-30-007887-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 31 серпня 2020 17:42
не законне відхилення переможця
ДО УВАГИ ПЕРЕВІРЯЮЧІ ОРГАНИ ТА ЗАМОВНИКА
1. В протоколі про відхилення ТОВ «ТКК «ФРАЙ» Замовник НЕ ВКАЗУЄ на підставі якої норми Закону він відхиляє пропозицію учасника. Як підставу для відхилення Замовник зазначає, що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та пише, що Замовник керується частиною 2 пункту 1 статті 31 Закону. Ми заперечуємо та зазначаємо, що ст. 31 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення і зазначений перелік підстав не містить такої підстави для відхилення як пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, Замовник не може керуватися частиною 2 пункту 1 статті 31 Закону, оскільки частина 2 ст. 31 Закону не містить пункту 1. Таким чином, Замовник не законно відхилив пропозицію учасника, зазначивши як підставу для відхилення що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації
2. В п. 3.1. протоколу Замовник пише, що учасник допустив формальні помилки, однак посилається на п. 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що при виявленні формальних помилок замовник залишає за собою право як прийняти так і відхилити пропозиції торгів. Однак, це не відповідає дійсності, оскільки в п. 1.1. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передостанній абзац зазначено що «тендерна пропозиція НЕ БУДЕ ВІДХИЛЕНА у разі допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
Отже, Замовник визнав це формальними помилками, однак всупереч своїй ТД відхилив пропозицію через їх наявність, хоча в ТД чітко зазначено що НЕ БУДЕ відхилено таку пропозицію.
3. В п. 3.2. протоколу Замовник пише, що вказував закупівлю «комплектів» а учасник зазначив «шт». Ми заперечуємо та зазначаємо, що в тендерній пропозиції чітко вказано що входить до складу комплекту, надано повний перелік складу комплекту згідно вимог Замовника. Файл 3_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі так само містить цю інформацію. З приводу вказівки в протоколі про те, що Замовник користувався Google Search та пише, що такого комплекту не знайдено, а виявлено лише окремі елементи, які можна поєднати в комплект, зазначаємо що Замовник не встановлював в тендерній документації жодних вимог до перевірки пропонованого товару через Google Search та не встановлював жодних обмежень до того як має бути комплектований комплект.
4. В п. 3.3. протоколу зазначено що: «учасник не надав документи які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі». Ми не погоджуємося, оскільки файл «3_інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристикам до предмета закупівлі» містить документи зміст яких підтверджує відповідність технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
5. В п. 3.4. протоколу Замовник пише, що не може прийняти до уваги документи подані учасником оскільки вони надані на голову тендерного комітету Міністерства освіти і науки України Комітету з фізичного виховання та спорту О.В. Плигуну. Ми не погоджуємося, оскільки Замовник взагалі не вимагав щоб документи обов’язково були із зазначенням адресата. При оформленні документів була допущена формальна помилка в зазначенні назви замовника.
Отже, Замовник не мав права відхиляти пропозицію учасника через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ», оскільки її відхилено НЕ ЗАКОННО. Окрім того, звертаємо увагу, що замовником акцептовано пропозицію останнього учасника з різницею в ціні майже в 1 млн грн!!!! на підставі вищевикладеного, якщо рішення про відхилення пропозиції скасувати замовник не може вимагаємо відмінити тендер оскільки допущено порушення яке неможливо виправити.
Розгорнути
Згорнути
1. В протоколі про відхилення ТОВ «ТКК «ФРАЙ» Замовник НЕ ВКАЗУЄ на підставі якої норми Закону він відхиляє пропозицію учасника. Як підставу для відхилення Замовник зазначає, що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та пише, що Замовник керується частиною 2 пункту 1 статті 31 Закону. Ми заперечуємо та зазначаємо, що ст. 31 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення і зазначений перелік підстав не містить такої підстави для відхилення як пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, Замовник не може керуватися частиною 2 пункту 1 статті 31 Закону, оскільки частина 2 ст. 31 Закону не містить пункту 1. Таким чином, Замовник не законно відхилив пропозицію учасника, зазначивши як підставу для відхилення що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації
2. В п. 3.1. протоколу Замовник пише, що учасник допустив формальні помилки, однак посилається на п. 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що при виявленні формальних помилок замовник залишає за собою право як прийняти так і відхилити пропозиції торгів. Однак, це не відповідає дійсності, оскільки в п. 1.1. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передостанній абзац зазначено що «тендерна пропозиція НЕ БУДЕ ВІДХИЛЕНА у разі допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
Отже, Замовник визнав це формальними помилками, однак всупереч своїй ТД відхилив пропозицію через їх наявність, хоча в ТД чітко зазначено що НЕ БУДЕ відхилено таку пропозицію.
3. В п. 3.2. протоколу Замовник пише, що вказував закупівлю «комплектів» а учасник зазначив «шт». Ми заперечуємо та зазначаємо, що в тендерній пропозиції чітко вказано що входить до складу комплекту, надано повний перелік складу комплекту згідно вимог Замовника. Файл 3_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі так само містить цю інформацію. З приводу вказівки в протоколі про те, що Замовник користувався Google Search та пише, що такого комплекту не знайдено, а виявлено лише окремі елементи, які можна поєднати в комплект, зазначаємо що Замовник не встановлював в тендерній документації жодних вимог до перевірки пропонованого товару через Google Search та не встановлював жодних обмежень до того як має бути комплектований комплект.
4. В п. 3.3. протоколу зазначено що: «учасник не надав документи які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі». Ми не погоджуємося, оскільки файл «3_інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристикам до предмета закупівлі» містить документи зміст яких підтверджує відповідність технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
5. В п. 3.4. протоколу Замовник пише, що не може прийняти до уваги документи подані учасником оскільки вони надані на голову тендерного комітету Міністерства освіти і науки України Комітету з фізичного виховання та спорту О.В. Плигуну. Ми не погоджуємося, оскільки Замовник взагалі не вимагав щоб документи обов’язково були із зазначенням адресата. При оформленні документів була допущена формальна помилка в зазначенні назви замовника.
Отже, Замовник не мав права відхиляти пропозицію учасника через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ», оскільки її відхилено НЕ ЗАКОННО. Окрім того, звертаємо увагу, що замовником акцептовано пропозицію останнього учасника з різницею в ціні майже в 1 млн грн!!!! на підставі вищевикладеного, якщо рішення про відхилення пропозиції скасувати замовник не може вимагаємо відмінити тендер оскільки допущено порушення яке неможливо виправити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 15:07
Замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «ФРАЙ» не відповідає умовам тендерної документації, та повинна бути відхилена відповідно до частини 2 пункт 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-30-007887-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 31 серпня 2020 17:57
Дата подання: 31 серпня 2020 17:57
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
і визнання переможцем ТОВ «СКІФ-СЕРВІС»
За результатами цінового аукціону і після дискваліфікації першого учасника Замовником розглянуто тендерну пропозицію Скаржника.
За результатами зазначеного розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена як така, що нібито не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується оприлюдненим Замовником Протоколом засідання тендерного комітету № 9 від 21.08.2020 (далі – Протокол).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2020 21:16
рішення від 03.09.2020 № 16572+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 21:16
Інформація про перенесення розгляду скарги №14335 .pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 13:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2020 №17928 .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 19:38
рішення від 23.09.2020 №17928 .pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та рішення про визначення ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі (скасування 9 та 10 протоколів тендерного комітету КФВС МОН)
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2020 15:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
2 499 998,00
UAH з ПДВ
|
2 499 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
2 837 700,00
UAH з ПДВ
|
2 837 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" |
3 499 915,92
UAH з ПДВ
|
3 499 915,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Рішення скасоване |
2 499 998,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 14:32
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
2 837 700,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 14:32
|
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" #32129059 |
Рішення скасоване |
3 499 915,92
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 14:32
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
2 499 998,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 14:50
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
2 837 700,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 11:53
|
накладна.jpg | укладений |
30 серпня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 10:26
|
додаткова угода № 2 від 11.11.2020.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 11:45
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 15:44
|
doc00097120201019153423 (1).pdf | укладений |
19 жовтня 2020 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк поставки товару: до 30.11.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |