Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитимоцитарний глобулін кінський 250 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Antilymphocyte immunoglobulin (horse) 250 mg)
Очікувана вартість
9 035 914,50 UAH
UA-2020-07-30-007693-c 57f244f810df4089896e9f9f149c8058
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:51
Очікувана вартість: 9 035 914,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 179,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 липня 2020 17:11
Enquiries until: 20 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 9 035 915 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 45 180 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
606 одиниця
Антитимоцитарний глобулін кінський 250 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Antilymphocyte immunoglobulin (horse)

Antilymphocyte immunoglobulin (horse) 250 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-07-30-007693-c57f244f810df4089896e9f9f149c8058
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:12
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:56
тч.pdf
28 серпня 2020 13:56
кч_p151-179.pdf
28 серпня 2020 13:56
кч_p076-150.pdf
28 серпня 2020 13:56
кч_p001-075.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 9 005 609,65
UAH
8 960 430,07
UAH
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 9 005 523,60
UAH
9 005 523,60
UAH
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:56
тч.pdf
28 серпня 2020 13:56
кч_p151-179.pdf
28 серпня 2020 13:56
кч_p076-150.pdf
28 серпня 2020 13:56
кч_p001-075.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 8 960 430,07
UAH
02 жовтня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
8 960 430,07
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 17:50
Додаткова угода № 5.pdf укладений
08 квітня 2021 17:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:05
дод 4 від 23.12 до дог.09235 Бадм.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:02
дод 3 від 23.12 до дог.09235 Бадм.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:57
дод 2 від 23.12 до дог.09235 Бадм.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:11
дод №1 від 30.11 до дог 09235 від 27.11 БаДМ UA-2020-07-30-007693-c.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 16:42
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
27 листопада 2020 16:40
дог 09235-092020 від 27.11 БаДМ.pdf укладений
27 листопада 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника та Постачальника
Номер договору про закупівлю: 09/235-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/235-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/235-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості та загальної ціни продукції з урахуванням кратності упаковки
Номер договору про закупівлю: 09/235-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 05 квітня 2021
Сума оплати за договором: 8 871 708,00
UAH
Причини розірвання договору: З урахуванням листа Постачальника від «02» квітня 2021 р. № 088/21/1343/232-Вих-Р, пунктів 8.3.1, 15.3 Договору, Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання Договору з «05» квітня 2021 року.