Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (зчитувач безконтактних карт, кнопка виходу, мережевий контролер, відеодомофон, панель виклику)
Очікувана вартість
9 342,00 UAH
UA-2020-07-30-007065-c 35247902d7984744b505fce82f037aa1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бездідько

+380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43440735
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
Контактна особа: Оксана Бездідько
+380954340304
oksana.bezdidko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 08:00
Очікувана вартість: 9 342,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: поставлений товар повинен бути вільний від будь-якого дефекту виробництва та виготовлений у повній відповідності з технічними умовами на даний вид товару, повинен бути новим та таким, що раніше не використовувався, і складатися з матеріалів, що раніше не використовувалися. Якість товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Зчитувач безконтактних карт hikvision DS-K 1801 M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу
1 штуки
Зчитувач безконтактних карт hikvision DS-K 1802 M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу
1 штуки
Кнопка виходу Atis Exit-PE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу
1 штуки
Мережевий контролер hikvision DS-K2804
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу
1 штуки
Відеодомофон Commax CDV-43 M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу
1 штуки
Панель виклику DCR-4CPN2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:24
Оголошення.doc
30 липня 2020 16:24
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 8 476,00
UAH з ПДВ
8 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2020 22:57
Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2020 22:57
Довідка.pdf
09 серпня 2020 22:57
Hikvision-accessory-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
Переможець 8 476,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:36

Документи

12 серпня 2020 14:36
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:34
Протокол 104.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
8 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 14:36
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:34
Протокол 104.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 11:33
Договір 115-20.pdf укладений
21 серпня 2020 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 476,00
UAH