Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

будівельні матеріали (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-07-30-005229-c a661089e17424d0ba5b7090ae9468698
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Якуб

+380634858342 yakub.lud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Людмила Якуб
+380634858342
yakub.lud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


код за ДК 021:2015:44110000-4 конструктивні матеріали (будівельні матеріали)
1. Найменування замовника: Любецький психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації .
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15040; вул. Квітнева,1 Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж .
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189914.
1.3.Категорія замовника : 3 – юридичні особи , які є підприємствами , установами , організаціями та їх об’єднання , які забезпечують потреби держави або територіальної громади , якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
бітум- будівельний БН 90/10 марки М5 (25кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
72 метр квадратний
ліноліум на основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
450 кілограми
цемент ПЦ І-500 Н 25кг (Д0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
3 штуки
засіб д/холоного зварювання ліноліума Таркетт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
20 метр квадратний
єврорубероїд Бікроеласт ЄКП-4,0 (10м/кв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  28 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться після поставки товару протягом 15 календарних днів.Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставку товару здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:41
проект договору будівельні матеріали.doc
30 липня 2020 14:41
документація будівельні матеріали.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг 28 500,00
UAH з ПДВ
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівторг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Переможець 28 500,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:42

Документи

10 серпня 2020 13:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг
#35687180
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 13:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:08
Звіт виконання буд.матеріали.pdf укладений
02 січня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 10:00
договір на буд.матеріали (2).pdf укладений
20 серпня 2020 08:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 750,00 UAH)