Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 13 523 233,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 232,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 270464.7 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проєкту договору | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов проєкту договору | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 14:36 |
Проект договору КР Н-03 І. Франка.pdf | |
30 липня 2020 14:36 |
Відомість робіт КР Н-03 І. Франка.pdf | |
30 липня 2020 14:36 |
ТД 73І1 від 30.07.20 КР Н-03 Івана Франка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000014 ● c149aa3b98674646b2a7642438282e53
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2020 № 55
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.09.2020 № 55
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2020-07-30-005146-c; 30,07.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору. Згідно отриманого висновку про результати моніторингу закупівлі від Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо відкритих торгів №UA-2020-07-30-005146-c по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці вулиці Івана Франка в м. Кам’янець-Подільський, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» тендерним комітетом було прийняте наступне рішення: 1) На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області. (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу Західним офісом Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області (надалі – в Держаудитслужба) від 30.09.2020 р. щодо відкритих торгів №UA-2020-07-30-005146-c по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці вулиці Івана Франка в м. Кам’янець-Подільський, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» у зв’язку з його необґрунтованістю та безпідставністю: 1. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/ оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Замовником при визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції допущена технічна помилка. Стосовно даного питання жодним учасником не було надано питань, вимог, зауважень щодо внесення змін або надання роз’яснень. Згідно ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документацією або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Але таких звернень до замовників з боку учасників не надходило. Вважаємо вказане порушення несуттєвим у даному випадку. Органом оскарження також не приймалось відповідного рішення в порядку статті 18 Закону. Крім того, звертаємо увагу, що у висновку про результати моніторингу закупівлі в розділі ІІ. Констатуюча частина, п.1 західним офісом Держаудитслужби в Хмельницькій області зазначено: «…За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 6 118 854,40 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону. Замовником у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2 відсотка – 270 464,70 гривень (двісті сімдесят тисяч чотириста шістдесят чотири гривні 70 копійок) (визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону)»….», Хоча Замовником визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 270 464,70 грн. 2. Замовником не завантажено до електронної системи закупівель Додатків 1, 2, 3, 4 та 5 до тендерної документації окремими файлами, чим не дотримано Наказу №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016р. Відповідно до наказу від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» Щодо оприлюднення додатків до Тендерної документації окремо. Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Ця документація є примірною ї не є обов’язковою для всіх Замовників, проте на її основі формується власна тендерна документація з врахуванням особливостей своєї закупівлі. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі, а також не впливає на результати процедури закупівлі. 3. Щодо розірвання договору відповідно до законодавства: Відповідно до вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р., договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розірвання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено, що зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір № 230/20 від 08.09.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в одно сторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 6.2.2 Договору № 230/20від 08.09.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 5 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області відсутні правові підстави розірвати договір№ 230/20від 08.09.2020.
2020-10-06 11:54:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції. Встановлено порушення законодавства в частині недотримання Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.))
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду |
Дата публікації: | 15 жовтня 2020 |
Документи:
15 жовтня 2020 17:09
|
Електронний підпис |
15 жовтня 2020 17:08
|
Повідомлення про оскарження 15-10.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" |
13 014 296,79
UAH з ПДВ
|
12 879 064,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
13 112 574,00
UAH з ПДВ
|
12 977 341,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" #22784491 |
Переможець |
12 879 064,46
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2021 14:51
|
ДУ №3 до договору № 230І20.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 11:38
|
ДУ № 2 до Договору № 230І20 (1).pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:14
|
ДУ №1 до Договору №230І20 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 13:59
|
Договір №230І20 від 08.09.20.pdf | укладений |
08 вересня 2020 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Підрядник керуючись постановою КМУ від 1.07.2020 року № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», постановою КМУ від 29.01.2020 року № 36 « Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанов КМУ від 23.11.2020 року № 1150 ) прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 230/20 від “8” вересня 2020 року ”Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці вулиці Івана Франка в м. Кам’янець-Подільський, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)“, виклавши Додаток №1 (Календарний план) та Додаток №2 (План фінансування) у новій редакції. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 230/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Генпідрядник, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» та в зв’язку зі зміною реквізитів ЗАМОВНИКА прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 230/20 від “8” вересня 2020 року ”Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці вулиці Івана Франка в м. Кам’янець-Подільський, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)“, виклавши розділ XV. Юридичні адреси та реквізити Сторін Договору № 230/20 від “08” вересня 2020 року у наступній редакції: « XV. Юридичні адреси та реквізити Сторін ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, 77 р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ Хмельницької області , ЄДРПОУ 25879878 ГЕНПІДРЯДНИК: Приватне акціонерне товариство “БУДМОНТАЖСЕРВІС” 32300, Хмельницька обл., м.Кам'янець-Подільський, вул.Пушкінська,7 р/р UA773 8052 6000 0002 6003 0014 9987 в ПАТ КБ «ГЛОБУС» ” ЄДРПОУ 22784491» 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. 3. Після підписання даної угоди Сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 230/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. ЗАМОВНИК та ГЕНПІДРЯДНИК, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції, що діяла на час проведення процедури закупівлі ) та постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 “Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями) прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 230/20 від “8” вересня 2020 року «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці вулиці Івана Франка в м. Кам’янець-Подільський Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) , виклавши п.3.1. Договору, Додаток №1 - «Календарний план фінансування та виконання робіт», Додаток №2 «Договірна ціна» у новій редакції (Додаток №1, Додаток №2 - додаються) П.3.1. Вартість Договору становить 12 432 399,69 грн.(Дванадцять мільйонів чотириста тридцять дві тисячі триста дев’яносто дев’ять гривень 69 копійок). в тому числі ПДВ – 2 072 066,62 грн. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. 3. Після підписання даної угоди Сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 230/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |