Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вулиці Молодіжної від вул. Труда до буд. №51 в смт Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області
Очікувана вартість
9 592 825,20 UAH
UA-2020-07-30-005070-c 41aa32aa388b44eeb87f689b5efbd670
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Лариса Костянтинівна

+380675804114 vektor03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04366465
Вебсайт: http://www.rada-vlasovka.at.ua
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кіровоградська обл., смт.Власівка, м. Світловодськ, вул. Першотравнева, д. 59
Контактна особа: Пасічник Лариса Костянтинівна
+380675804114
vektor03@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:12
Очікувана вартість: 9 592 825,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 928,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція вулиці Молодіжної від вул. Труда до буд. №51 в смт Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день
Дата подання: 30 липня 2020 15:50
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:32
Добрий день згідно ТД Учасник процедури закупівлі надає ліцензію на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї, що є чинною протягом уського строку виконання робіт за предметом закупівлі (клас наслідків СС2). Якщо в нас ліцензія видана в 2017 році, тоді був не класс наслідків, а категорія складностіі. Ми маємо ліцензію з категорією складності IV. Ії буде достатньо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Буде достатньо такої ліцензії.
Добрий день
Дата подання: 30 липня 2020 16:05
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:34
Згідно ТД 3.3.Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного). Чи повинна виробнича база знаходитись біля об'єкту по предмету закупівлі або області? або вона може бути розташована будь де?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Виробнича база може розташовуватись будь-де.
Добрий день
Дата подання: 30 липня 2020 16:07
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:04
3.4.Учасник повинен надати належним чином завірені копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Поясніть будь-ласка цей пункт. Які саме та від кого та на кого повинні бути ці дозвольні документи? на АБЗ?
Відповідь: Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» джерелом викиду є об’єкт (підприємство, цех, агрегат, установка, транспортний засіб тощо), з якого надходить в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміш таких речовин.
Згідно зі ст. 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема, здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо.
Згідно ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 7 185 013,56
UAH з ПДВ
7 185 013,56
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 8 345 719,15
UAH з ПДВ
8 345 719,15
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 9 228 171,04
UAH з ПДВ
9 228 171,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:15
Банківська гарантія.rar
20 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:06
Банківська гарантія.rar
20 серпня 2020 13:06
3.17. Копія Статуту.pdf
20 серпня 2020 13:06
3.1. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 13:06
2.6. Транспортна схема.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:17
Гарантія - Реконстр..zip
20 серпня 2020 16:58
Реконструкція Іч.pdf
20 серпня 2020 16:58
Реконструкція ІІч.pdf
20 серпня 2020 16:58
Реконструкція ІVч.pdf
20 серпня 2020 16:58
Реконструкція ІІІч.pdf
20 серпня 2020 16:58
Згоди фіз.осіб.pdf
20 серпня 2020 16:58
1.2.3. Механізатори.pdf
20 серпня 2020 16:58
1.2.4. Дорожні робітники.pdf
20 серпня 2020 16:57
Лист_банку.pdf
20 серпня 2020 16:57
Лист для клієнті1.7z
20 серпня 2020 16:57
Лист - ПП Дорстрой.pdf
20 серпня 2020 16:57
Протокол НР.7Z
20 серпня 2020 16:57
КБ-3 КБ-2в_176.pdf
20 серпня 2020 16:57
Трудові книжки.pdf
20 серпня 2020 16:57
Статут.pdf
20 серпня 2020 16:57
Інф_працівники.pdf
20 серпня 2020 16:57
Техвимоги_Додаток4.pdf
20 серпня 2020 16:57
Інф_лабораторія.pdf
20 серпня 2020 16:57
Щітка інв.картка.pdf
20 серпня 2020 16:57
Екскаватор Дорстрой.pdf
20 серпня 2020 16:57
Інф_база.pdf
20 серпня 2020 16:57
Транспортна схема.pdf
20 серпня 2020 16:57
Інф.АБЗ.pdf
20 серпня 2020 16:57
1.2.2. Водії.pdf
20 серпня 2020 16:57
Графік вул.Молодіжна.pdf
20 серпня 2020 16:57
Згода ПД.pdf
20 серпня 2020 16:57
Щодо осносвних робіт.pdf
20 серпня 2020 16:57
ТП_Додаток1.pdf
20 серпня 2020 16:57
Техніка_Общая.pdf
20 серпня 2020 16:57
Щодо техніки.pdf
20 серпня 2020 16:57
Лист-Тартикян К.А..pdf
20 серпня 2020 16:57
лист_СПМК-17.pdf
20 серпня 2020 16:57
ЛистДружба_Каток.jpg
20 серпня 2020 16:57
Субпідряд.pdf
20 серпня 2020 16:57
Довідки.pdf
20 серпня 2020 16:57
Довідки_техчастина.pdf
20 серпня 2020 16:57
1.2.1. ІТР.pdf
20 серпня 2020 16:57
Інф_досвід.pdf
20 серпня 2020 16:57
Коток_HAMM_HD_3518-СПМК-17.pdf
20 серпня 2020 16:57
відгук_Глобино.pdf
20 серпня 2020 16:57
Гарантія 6811-20.7z
20 серпня 2020 16:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
20 серпня 2020 16:57
Витяг із Статуту.7z
20 серпня 2020 16:57
Банківська ліцензі1.7z
20 серпня 2020 16:57
відгук_228.pdf
20 серпня 2020 16:57
відгук_205.pdf
20 серпня 2020 16:57
відгук_196.pdf
20 серпня 2020 16:57
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2020 16:57
Відгук_176.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 11:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:38
Документи Переможця.pdf
07 вересня 2020 11:35
Документи Переможця.pdf
19 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:09
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:08
2 кпк.pdf
19 серпня 2020 19:08
1 кпк.pdf
19 серпня 2020 19:08
3 кпк.pdf
19 серпня 2020 19:08
Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Відхилено 7 185 013,56
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:47
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
Відхилено 8 345 719,15
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 09:24
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 9 228 171,04
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
9 228 171,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:15
Лист Кабики (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:15
Додаткова угода до договору 194 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:15
2_Лист Кабики.pdf укладений
31 грудня 2020 10:14
1_Додаткова угода до договору 194.pdf укладений
31 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:38
Договір 194.pdf укладений
16 вересня 2020 09:28
Календарний графік.pdf укладений
16 вересня 2020 09:28
Договірна ціна.pdf укладений
16 вересня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору № 194 від 15.09.2020 р. та виконання зобов’язань щодо виконання робіт за проектом «Реконструкція вулиці Молодіжної від вул. Труда до буд. №51 в смт Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) на 2021 рік. Підстава – лист ФОП Кабика В.А. від 28.12.2020 року №1
Номер договору про закупівлю: 194
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML