Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини існуючого дорожнього покриття вул. Таврійської в смт Іванівка, Іванівський район, Херсонська область
Очікувана вартість
1 241 659,00 UAH
UA-2020-07-30-004743-c d2d46aaa3be943659e16b900fe7b6131
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 14:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 14:17
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:23
Очікувана вартість: 1 241 659,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 416,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини існуючого дорожнього покриття вул. Таврійської в смт Іванівка, Іванівський район, Херсонська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75401, Україна, Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Таврійська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:12
Оголошення та техчастина.docx
30 липня 2020 14:12
додаток2 проект договору.doc
30 липня 2020 14:12
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по п. 10.14.
Дата подання: 30 липня 2020 22:23
Дата відповіді: 31 липня 2020 14:11
18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду». Постановою КМУ скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність: 1. Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури». 2. Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві». 3. Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)». 4. та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Також з переліку органів ліцензування, затвердженому постановою КМУ від 5 серпня 2015 року №609, виключено Держархбудінпекцію (у графі «Найменування органу ліцензування» пункт 9 виключено). Таким чином, з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. Отже, вимога в оголошенні за п. 10.15 щодо необхідності Ліцензії прошу виключити або підтвердити скасування даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 п. 9 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»:
1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
- будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
У разі відсутності ліцензії на роботи, що викладені в тендерній документації, Учасник має право надати довідку про відсутність необхідності у ліцензії на такий вид роботи.
який клас наслідків?
Дата подання: 31 липня 2020 16:31
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:35
До якого класу наслідків відноситься обїект?
Відповідь: доброго дня!
клас наслідків (відповідальності) об'єкта - СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ИМБАКС 951 457,00
UAH з ПДВ
815 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 1 060 338,00
UAH з ПДВ
899 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:33
Довідка про санкції.pdf
07 серпня 2020 13:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 13:32
Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 13:32
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 13:32
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 13:32
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 13:32
Відгук.pdf
07 серпня 2020 13:32
Аналогічний договір 35.pdf
07 серпня 2020 13:32
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:50
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:50
Рішення засновника.PDF
06 серпня 2020 17:50
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 17:50
Про субпідрядників.pdf
06 серпня 2020 17:50
Про санкції.pdf
06 серпня 2020 17:50
Про захист довкілля.pdf
06 серпня 2020 17:50
Наказ про призначення.PDF
06 серпня 2020 17:50
Згода на обробку даних.pdf
06 серпня 2020 17:50
Загальні відомості.pdf
06 серпня 2020 17:50
Відгук.pdf
06 серпня 2020 17:50
Витяг ПДВ.PDF
06 серпня 2020 17:50
аналогдог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ИМБАКС

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ИМБАКС
#43119776
Відхилено 815 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 09:56
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 899 994,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:51
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:58

Документи

12 серпня 2020 09:55
протокол

Документи

17 серпня 2020 11:50
протокол

Документи

17 серпня 2020 11:57
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 11:57
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:25
Звіт виконання договору укладений
22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 10:02
Договір укладений
04 вересня 2020 09:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 вересня 2020 10:20
360 000,00 UAH UA928201720344311002107058838
ДУ "Місцеві дороги Херсонщини"
UA958201720355349000000004735
ТОВ IБП ГАРАНТ
Оплачений
10 листопада 2020 12:36
840 000,00 UAH UA928201720344311002107058838
ДУ "Місцеві дороги Херсонщини"
UA893524790000026002052206295
ТОВ IБП Гарант
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 1 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 200 000,00 UAH)