Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикова конструкція для Комунального закладу «Студеницький ліцей» (ДК 021:2015: "44220000-8 Столярні вироби")
Очікувана вартість
29 100,00 UAH
UA-2020-07-30-004708-c 9edad3791086401a8af14fdea16cde8e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 29 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме:
-інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє;
-документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника;
-сертифікати, гарантійні листи виробника;
-рекламні проспекти, аналітичні статті тощо.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Металопластикова конструкція (ДК 021:2015: "44221200-7 Двері")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:10
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
30 липня 2020 14:10
Додаток 3.docx
30 липня 2020 14:10
Додаток 1.docx
30 липня 2020 14:10
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" 29 100,00
UAH з ПДВ
29 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:01
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:59
22. Протокол склопакети.pdf
11 серпня 2020 15:59
15. Сертифікат гвинти.pdf
11 серпня 2020 15:59
13. Сертифікат профіль.PDF
11 серпня 2020 15:59
9. Проєкт договору.pdf
11 серпня 2020 15:59
8. Інформація Додаток 1.pdf
11 серпня 2020 15:59
5. Копія довідки 4-ОПП.pdf
11 серпня 2020 15:59
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"
#34216352
Переможець 29 100,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 14:33

Документи

13 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:30
Рішення УО №41.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"
#34216352
29 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:30
Рішення УО №41.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 18:25
Договір №438.PDF укладений
26 серпня 2020 18:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 850,00 UAH)