Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (щоденники, ручки кулькові)
Очікувана вартість
152 690,00 UAH
UA-2020-07-30-004009-c 4a14381afb104d27b59f18d356bfacae
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Селевко Тетяна Олексіївна

(050) 364-98-42 tatyana.selevko@spetm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД "ЕЛЕКТРОВАЖМАШ"
Код ЄДРПОУ: 00213121
Місцезнаходження: 61089, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 299
Контактна особа: Селевко Тетяна Олексіївна
(050) 364-98-42
tatyana.selevko@spetm.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 152 690,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (щоденники, ручки кулькові) відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008)

Тендерна документація

30 липня 2020 13:15
ТД щоденники_ручки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогів
Дата подання: 31 липня 2020 11:34
Дата відповіді: 31 липня 2020 12:18
Шановний замовник! Прошу надати роз'яснення щодо можливості надання аналогів (еквівалентів) товару? Чи не буде надання аналогів (еквівалентів) підставою для відхилення нашої пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Дитальний опис технічних характеристик вказан у ТД. Відхилення від даних характеристик буде підставою для відхилення.
Щодо технічних характеристик товару
Дата подання: 31 липня 2020 14:05
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:01
Шановний замовник, просимо надати наступні роз'яснення: 1) у додатку №2 "Технічна специфікація" наявна вимога надати конверт паперовий розміром 165мм х 42 мм у склеєному вигляді. Розмір є не стандартним. Даний конверт має бути воготовлено індивідуально? Якщо індивідуально, то просимо надати макет даного конверту. 2) у додатку №2 "Технічна специфікація" зазначено приблизний розмір 50мм х 10 мм (приблизно, точний розмір буде визначено у процесі узгодження дизайн-макету). Для визначення вартості ручки з нанесенням потрібен дизайн-макет. ПРосимо його надати. 3) у додатку №1 "Технічна специфікація"в колонці "Щоденник планінг, print plan, синій" не зазначено він повинен бути датований чи недатований. Просимо надати роз'яснення який саме повинен бути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання!

Щодо 1) та 2) питання просимо звернути увагу на п.6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) II. Інструкції з підготовки ТП - учасники процедури закупівлі повинні врахувати в ціновій пропозиції всі витрати пов'язані з предметом закупівлі (у вартість включити розробку дизайн-макету, доставку, тощо)..

Щодо питання 3) "Щоденник планінг, print plan, синій" може бути недатований.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 03 серпня 2020 08:45
Дата відповіді: 03 серпня 2020 08:59
Конкретизуємо питання: В ТЗ на ручки кулькові дається посилання на конкретні торгові марки. Чи не буде надання аналогів (еквівалентів), які повністю відповідають вимогам технічного завдання, крім торгової марки, підставою для відхилення нашої пропозиції? Така позиція суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", щодо вимог до технічних характеристик предмету закупівлі та має ознаки дискрімінаційності по відношенню до постачальників аналогічного товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
ДП "Електроважмаш" не є Замовником в розумінні Закону "Про публічні закупівлі".
Більш того - в разі здійснення спрощенної/допорогової закупівлі Замовник може посилатися на конкретні торгові марки.
Конкретні технічні умови вказані у Додатку 1 Тендерної документації. Відхілення від них буде підставою для відхилення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Щоденники
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 125 200,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 878,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 11 серпня 2020 13:19
Закінчення: 11 серпня 2020 13:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

650 шт
щоденники
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРІНТЕРІО" 125 200,00
UAH
98 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 108 750,00
UAH
97 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 17:09
Тендерна пропозиція 2.jpg
10 вересня 2020 17:09
Тендерна пропозиція.jpg
06 серпня 2020 13:57
ТП лот 1 щоденники (2).jpg
06 серпня 2020 13:57
ТП лот 1 щоденники (1).jpg
06 серпня 2020 13:57
Лист-пояснення.jpg
06 серпня 2020 13:57
Лист-згода зразки.jpg
06 серпня 2020 13:57
Договір (2) щоденники.jpg
06 серпня 2020 13:57
Договір (1) щоденники.jpg
06 серпня 2020 13:57
Договір (3) ручки.jpg
06 серпня 2020 13:57
Договір (2) ручки.jpg
06 серпня 2020 13:57
Договір (1) ручки.jpg
06 серпня 2020 13:57
Реквізити учасника.jpg
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_10.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_9.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_8.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_7.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_6.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_5.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_4.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_3.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_2.tiff
06 серпня 2020 13:57
ПРІНТЕРІО_Статут_1.tiff
06 серпня 2020 13:57
!Протокол 1.jpg
06 серпня 2020 13:57
!Наказ директор.jpg
06 серпня 2020 13:57
!Витяг з реєстру ПЄП (2).jpg
06 серпня 2020 13:57
!Витяг з реєстру ПЄП (1).jpg
06 серпня 2020 13:57
Виписка (2).jpg
06 серпня 2020 13:57
Виписка (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРІНТЕРІО"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
Відхилено 97 900,00
UAH
04 вересня 2020 09:34
ТОВ "ПРІНТЕРІО"
#42412309
Переможець 98 000,00
UAH
18 вересня 2020 13:05

Документи

04 вересня 2020 09:34
Протокол №109 ЕСЗ.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРІНТЕРІО"
#42412309
98 000,00
UAH
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 грудня 2020 10:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Згідно протоколу
Документи:
17 грудня 2020 10:02
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:02
Протокол 109-3.pdf