Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
4 161 000,00 UAH
UA-2020-07-30-003535-c 0ad76ad1057248949cd7abb9f11d1ce0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андрієнко

+380669543511 polog_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000323
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20
Контактна особа: Валентина Андрієнко
+380669543511
polog_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 12:29
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 12:29
Очікувана вартість: 4 161 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

30 липня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:20
Тендерна_документацiя_мед.матерiали.doc
30 липня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:20
Тендерна_документацiя_мед.матерiали.doc
30 липня 2020 12:37
Тендерна_документацiя_мед.матерiали.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 31 липня 2020 11:12
Дата відповіді: 31 липня 2020 12:51
Доброго дня! Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, чи потрібно в складі Тендерної пропозиції надавати документи щодо відповідності запропонованої продукції (декларації, сертифікати тощо), адже в Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.3.8 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено, що "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2", але в Додатку №2 не вказано чи потрібно надавати вказані вище документи до складу тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку № 1 розділ 4 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), п. 16 передбачено надання Сертифікатів якості, оформлені відповідно чинного законодавства, на кожну окрему партію товару з поставкою товару. На етапі подання Тендерної пропозиціх є вимога надати тільки гарантійний лист учасника в довільній формі про те, що ці документи будуть надаватися при поставці товару.
Лот 2
Дата подання: 31 липня 2020 15:10
Дата відповіді: 04 серпня 2020 09:44
Позиція №21 покрівне скло, яке саме??? Позиція №30 який об*єм,розміри, колір кришки пробірки??? Позиція №31 Пастера стер/не стер??? Позиція №36 Лупа розміри???
Відповідь: Покрівне скло 16*16 або 18*18, пробірка вакуумна для гематологічних досліджень № 100 - 3 мл, колір кришки не важливо, піпетка Пастера із поліетилену 3 мл - нестририльна, лупа - 8кратне збільшення
Уточнення
Дата подання: 04 серпня 2020 13:20
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:18
Доброго дня! Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, інформацію по продукції Лот 5 70) Голка хірургічна 4В1 1,1*55 - можливо потрібна Голка хірургічна 4В1 1,1*50; 72) Голка хірургічна 3В1 1,2*58 - можливо потрібна Голка хірургічна 3В1 1,2*55 або Голка хірургічна 3В1 1,2*60; 88) Катетер Фолея №18 - потрібний латексний чи силіконовий, 2-ходовий чи 3-ходовий; 94) Катетер пупочний F3,5 - можливо має бути F6;105) Лицьова маска для новонароджених №0 та 106) Лицьова маска для новонароджених №1 - це Одноразова анестезіологічна маска розмірами 0 та 1 (відповідно) чи інша маска має бути; 109) Назальні канюлі №2,5-3,0 - це Канюля назальна педіатрична (внутрішній діаметр носових зубців 2,2 мм, зовнішній - 3,2 мм) чи інші характеристики даної позиції; 120) Халат стерильний на зав'язках розмір 52 - укажіть, будь ласка, довжину; 121) Фартух медичний одноразовий - укажіть, будь ласка, довжину; 129) Набір для епідуральної анестезії - укажіть, будь ласка, розмір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь
Лот 5
70) Голка хірургічна 4В1 1,1*55 – саме така модель потрібна;
72) Голка хірургічна 3В1 1,2*58 - саме така модель потрібна;
88) Катетер Фолея №18 - латексний, 2-ходовий;
94) Катетер пупочний F3,5 - саме така модель потрібна;
105) Лицьова маска для новонароджених №0 - Одноразова анестезіологічна маска розмірами 0
106) Лицьова маска для новонароджених №1 - Одноразова анестезіологічна маска розмірами 1 ;
109) Назальні канюлі №2,5-3,0 - це Канюля назальна педіатрична №2,5-3,0 (внутрішній діаметр носових зубців 2,2 мм, зовнішній - 3,2 мм);
120) Халат стерильний на зав'язках розмір 52 – 140 см довжина;
121) Фартух медичний одноразовий – 150-160 довжина;
129) Набір для епідуральної анестезії – 0,85*0,45*1000 мм G20.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-003535-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 25 серпня 2020 09:56
Щодо обрання переможця
Перегляд рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 10:36
Відповідно до Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції та ч. 3 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі з урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Так, на окремих документах дійсно відсутній підпис, проте у відповідності до розділу 3.3 Тендерної документації та частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено перелік несуттєвих помилок, які не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Зокрема:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- відсутність нумерації сторінок пропозиції;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
- технічні помилки та описки.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, при визначенні переможця оголошеної процедури закупівлі UA-2020-07-30-003535-c порушень Закону України «Про публічні закупівлі», посадовими особами тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради не вбачається.
Вимоги щодо принципів недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки Тендерних пропозицій при проведенні процедури торгів закупівлі UA-2020-07-30-003535-c не порушені.
Номер вимоги: UA-2020-07-30-003535-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 27 серпня 2020 11:42
Скарга
Щодо обрання переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2020 18:09
ПВКП невірно трактує причину дискримінації - основна причина - аномально низька ціна на голки, а саме: якість «Голки для спинальної анестезії G25 pencel» виробника «ПОЛІ МЕДІКУР ЛТД», «Голки для епідуральної анестезії G18» виробника ТОВ НВО «Каммед», «Набір для епідуральної анестезії» виробника ТОВ НВО «Каммед», є досить низькою і не відповідає потребам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-07-30-003535-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 28 серпня 2020 09:44
Щодо рішення
Шановний Замовнику!
Чому Ви ігноруєте наступну невідповідність Тендерної пропозиції ФОП Самойлов Павло Іванович, адже дана невідповідність не може підпадати під класифікацію "формальні помилки": відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно: надати довідку у довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) і відповідно на підтвердження надати договори з листами-відгуками. У результаті ФОП «Самойлов Павло Іванович» надав довідку про виконання аналогічних договорів та наступні документи: Договір на закупівлю 2220/53 від 10.06.2020р. та довідку чи лист-відгук (адже даний документ не містить назви), в якому не конкретизовано за виконання яких саме договорів висловлено подяку («4-Кваліфікаційні, гарантійні листи») до того ж судячи по датам підписання даних документів можна помітити, що лист-відгук (чи довідка) була надано НАПЕРЕДОДНІ (а не ПІСЛЯ як повинно бути) підписання вказаного вище Договору (документ від 19.05.20 №01-22/1г/1745); Договір на закупівлю №149 від 26.06.2020р. – згідно Тендерної документації відгук повинен містити «вихідний номер та дату видачі такого документу», але дані відомості відсутні в даного документу («4-Кваліфікаційні, гарантійні листи» ст.15); надано Лист-відгук від 19.05.2020р. №90 («4-Кваліфікаційні, гарантійні листи» ст.13), але відсутній Договір, який вказаний в Листі-відгуку та в довідці про виконання аналогічних договорів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 23:58
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та додатком № 1 до Тендерної документації, замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Хочу звернути увагу, що жодних вимог до назв, дат, змісту та форми подання інформації про кваліфікаційні критерії не передбачено ані чинним законодавством, ані самою Тендерною документацією. Так, згідно Тендерною документацією, передбачено лише надання: інформаційної довідки у довільній формі про виконання аналогічного договору, оригіналу або копії договору(ів), копії чи оригіналу листа-відгуку про виконання договору(ів). Все це ФОП САМОЙЛОВ ПАВЛО ІВАНОВИЧ надав.

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 09:56
Повідомлення.pdf

Документи

26 серпня 2020 10:36
відповідь Валлента.docx

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 11:42
Скарга.pdf

Документи

27 серпня 2020 18:09
відповідь Валента2.docx

Документи

31 серпня 2020 23:58
відповідь Валента3.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 Шовний та перев’язувальний матеріал
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 020 905,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 104,53 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 серпня 2020 15:47
Закінчення: 17 серпня 2020 16:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13 measures.name.symbol
Медичні матеріали
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 876 242,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 859 830,60
UAH з ПДВ
759 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:28
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:27
ЦП 1 лот.pdf
14 серпня 2020 17:27
фін звіт.pdf
14 серпня 2020 17:27
Проект договору лот 1.pdf
14 серпня 2020 17:27
Довідки ст.ст.16,17.pdf
14 серпня 2020 17:27
Витяг від 18.06.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 759 999,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
759 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:49
Рисунок (395).jpg зміни до договору
24 грудня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:39
Рисунок (63).jpg укладений
02 вересня 2020 11:38
Рисунок (66).jpg укладений
02 вересня 2020 11:38
Рисунок (65).jpg укладений
02 вересня 2020 11:38
Рисунок (64).jpg укладений
02 вересня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML