Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32570000-9 Комунікаційне обладнання (Концентратори USB over Ethernet, 2 шт.)
Очікувана вартість
83 040,00 UAH
UA-2020-07-30-002116-a ● 53d4426a7dec4670b22acc5178abf0ad
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ОПЕРАТОР РИНКУ |
Код ЄДРПОУ: | 43064445 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27 |
Контактна особа: |
Плетмінцева Ганна Володимирівна +380442050124 zakupki@oree.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 17:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 17:11 |
Очікувана вартість: | 83 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32570000-9: Комунікаційне обладнання
юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Концентратори USB over Ethernet, 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 611а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Обладнання в розмірі 100% від вартості Договору протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання – передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 17:07 |
Документація digi_.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-30-002116-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Діксі-Центр", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 19 серпня 2020 11:27
Про скасування рішення
Шановний Замовнику!
18.08.2020 року Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», про що складено протокол №23/08УО-Вх18-4. Таке рішення обґрунтоване тим, що учасником не надано копію Договору поставки аналогічних товарів. При цьому зазначено, що під аналогічним товаром розумівся товар того ж виробника, а саме компанії Digi International, а ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надало скановану копію Договору поставки обладнання виробника Cisco. Тому, на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію учасника було відхилено.
Однак, таке рішення порушує вимоги Закону з огляду на наступне:
Згідно п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону, Закупівлі здійснюються за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Частиною 4 цієї ж статті встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Таким чином, встановлення вимоги про надання договору поставки обладнання одного виробника є дискримінаційною вимогою, що по свій суті є порушенням вимог Закону та прав учасника. ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» виконало всі встановлені вимоги, в тому числі й підтвердило наявність досвіду постачання аналогічного обладнання.
Відтак, враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати прийняте рішення та прийняти нове відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
18.08.2020 року Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», про що складено протокол №23/08УО-Вх18-4. Таке рішення обґрунтоване тим, що учасником не надано копію Договору поставки аналогічних товарів. При цьому зазначено, що під аналогічним товаром розумівся товар того ж виробника, а саме компанії Digi International, а ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надало скановану копію Договору поставки обладнання виробника Cisco. Тому, на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію учасника було відхилено.
Однак, таке рішення порушує вимоги Закону з огляду на наступне:
Згідно п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону, Закупівлі здійснюються за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Частиною 4 цієї ж статті встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Таким чином, встановлення вимоги про надання договору поставки обладнання одного виробника є дискримінаційною вимогою, що по свій суті є порушенням вимог Закону та прав учасника. ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» виконало всі встановлені вимоги, в тому числі й підтвердило наявність досвіду постачання аналогічного обладнання.
Відтак, враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати прийняте рішення та прийняти нове відповідно до вимог чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 11:56
Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу, що Ви є учасником спрощеної закупівлі відповідно до статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон):
Відповідно до положень статей 14 і 17 Закону, а також виходячи із сформульованого в Законі терміну «переможець спрощеної закупівлі» — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (пункт 19 частини 1 статті 1 Закону), робимо висновок, що замовники мають право застосовувати статтю 17 та 16 Закону під час застосування спрощеної закупівлі.
Отже, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Оскільки, частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію, тому учасникам закупівлі, в свою чергу, для уникнення непорозумінь потрібно чітко дотримуватись вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначених замовником.
Так документація на закупівлю щодо проведення спрощеної закупівлі код за ДК 021:2015 – 32570000-9 «Комунікаційне обладнання» (Концентратори USB over Ethernet, 2 шт.) містить вимогу:
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати (розмістити на електронному майданчику) до закінчення дати та часу подання пропозицій в електронному (сканованому) вигляді, чіткого зображення для забезпечення їх перегляду та можливого друку, наступні документи:
- скан-копія договору (не менше одного) щодо постачання Учасником обладнання, аналогічного предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних, починаючи з 2017 року і по теперішній час. Зазначені документи мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Під обладнанням, аналогічним предмету закупівлі розуміються обладнання того ж виробника, що й запропоноване Обладнання, тобто Обладнання компанії Digi International.
Учасником було надано у складі пропозиції скан-копію договору на постачання обладнання виробництва компанії Cisco, що не є обладнанням аналогічним предмету закупівлі.
Так відповідно до частини 7 статті 14 Учасник мав право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі.
Отже, Шановний Учасник, радимо ознайомитись з алгоритмом внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі аби уникнути непорозумінь та для проведення закупівлі швидко та ефективно.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником дотримано вимоги статей 5 та 14 Закону щодо максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовником правомірно на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону було відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Діксі-Центр".
У зв’язку з чим Замовником прийнято рішення відхилити Вимогу Учасника спрощеної закупівлі.
Відповідно до положень статей 14 і 17 Закону, а також виходячи із сформульованого в Законі терміну «переможець спрощеної закупівлі» — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (пункт 19 частини 1 статті 1 Закону), робимо висновок, що замовники мають право застосовувати статтю 17 та 16 Закону під час застосування спрощеної закупівлі.
Отже, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Оскільки, частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію, тому учасникам закупівлі, в свою чергу, для уникнення непорозумінь потрібно чітко дотримуватись вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначених замовником.
Так документація на закупівлю щодо проведення спрощеної закупівлі код за ДК 021:2015 – 32570000-9 «Комунікаційне обладнання» (Концентратори USB over Ethernet, 2 шт.) містить вимогу:
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати (розмістити на електронному майданчику) до закінчення дати та часу подання пропозицій в електронному (сканованому) вигляді, чіткого зображення для забезпечення їх перегляду та можливого друку, наступні документи:
- скан-копія договору (не менше одного) щодо постачання Учасником обладнання, аналогічного предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних, починаючи з 2017 року і по теперішній час. Зазначені документи мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Під обладнанням, аналогічним предмету закупівлі розуміються обладнання того ж виробника, що й запропоноване Обладнання, тобто Обладнання компанії Digi International.
Учасником було надано у складі пропозиції скан-копію договору на постачання обладнання виробництва компанії Cisco, що не є обладнанням аналогічним предмету закупівлі.
Так відповідно до частини 7 статті 14 Учасник мав право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі.
Отже, Шановний Учасник, радимо ознайомитись з алгоритмом внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі аби уникнути непорозумінь та для проведення закупівлі швидко та ефективно.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником дотримано вимоги статей 5 та 14 Закону щодо максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовником правомірно на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону було відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Діксі-Центр".
У зв’язку з чим Замовником прийнято рішення відхилити Вимогу Учасника спрощеної закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Діксі-Центр" #34763967 |
Відхилено |
77 418,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 14:40
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій