Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт другого поверху (Хірургічного відділення) головного корпусу № 1 КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24 (ДК 021:2015 - код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 572 274,00 UAH
UA-2020-07-30-001512-c 3af23897c2224e18a8579ee8830a7c4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:30
Очікувана вартість: 2 572 274,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2020- 2021 роки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт другого поверху (Хірургічного відділення) головного корпусу № 1 КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24 (ДК 021:2015 - код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: бульв. Московський, 24, Ромни, Сумська область, 42000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень, відповідно до статтей 23 та 49 Бюджетного кодексу України. 2. Розрахунки за даним договором здійснюються після поетапного виконання Робіт (відповідно до календарного графіку виконання Робіт) в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Пiсляоплата 28 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 10:30
Електронний підпис
30 липня 2020 10:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс" 1 798 267,00
UAH з ПДВ
1 798 267,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" 1 973 390,40
UAH з ПДВ
1 973 390,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:26
Довідка 1 ч. 2 ст. 17 Закону
19 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:43
Зварювальні роботи
19 серпня 2020 13:24
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:15
Диплом Каранлаш
19 серпня 2020 13:15
Косенко 1
19 серпня 2020 13:15
Косенко 2
19 серпня 2020 13:15
Диплом Андренко
19 серпня 2020 13:15
Кириченко Електрика 3
19 серпня 2020 13:15
Баланс
19 серпня 2020 13:15
Кириченко Електрика 2
19 серпня 2020 13:15
Кириченко Електрика 1
19 серпня 2020 13:15
Додаток 2,3
19 серпня 2020 13:15
Диплом Кардаш
19 серпня 2020 13:15
Договірна ціна
19 серпня 2020 13:15
Висотні роботи
19 серпня 2020 13:15
Лист виконання робіт
14 серпня 2020 17:00
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:56
Розрахунок прибутку.pdf
14 серпня 2020 16:56
Протокол _ 2.pdf
14 серпня 2020 16:56
Право підпису.pdf
14 серпня 2020 16:56
Посвідчення ТБ3.pdf
14 серпня 2020 16:56
Посвідчення ТБ2.pdf
14 серпня 2020 16:56
Посвідчення ТБ1.pdf
14 серпня 2020 16:56
Об_єктний кошторис.pdf
14 серпня 2020 16:56
Локальний кошторис.pdf
14 серпня 2020 16:56
Додатки 2_3_4.pdf
14 серпня 2020 16:56
Довідка стаття 17.pdf
14 серпня 2020 16:56
Довідка ліцензія.pdf
14 серпня 2020 16:56
Довідка до дадатку 5.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:09
Рішення - директор.PDF
14 серпня 2020 15:09
Ліцензія.PDF
14 серпня 2020 15:09
Паспорт риштування.PDF
14 серпня 2020 15:09
Сертификат-Хенкель.pdf
14 серпня 2020 15:09
посвідч-охорона праці.PDF
14 серпня 2020 15:09
Лист-Хенкель.pdf
14 серпня 2020 15:09
удостоверения о.т..PDF
14 серпня 2020 15:09
паспорта-техніка.PDF
14 серпня 2020 15:09
протоколи пояси.PDF
14 серпня 2020 15:09
Дог - склад-виробн.PDF
14 серпня 2020 15:09
Дог-склад-мирг.PDF
14 серпня 2020 15:09
Сварщик-корочка.PDF
14 серпня 2020 15:09
дипломи.pdf
14 серпня 2020 15:09
Реквізити.pdf
14 серпня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 15:09
Лист-згода.pdf
14 серпня 2020 15:09
Лист-згода умов дог.pdf
14 серпня 2020 15:09
Трудові.PDF
14 серпня 2020 15:09
список працівників.pdf
14 серпня 2020 15:09
Обладнання.pdf
14 серпня 2020 15:09
екологія.pdf
14 серпня 2020 15:09
Лист-ліцензія.pdf
14 серпня 2020 15:09
ст.17 все вместе.pdf
14 серпня 2020 15:09
Договора-ЦПХ.PDF
14 серпня 2020 15:09
Досвід -ЗОШ-7.PDF
14 серпня 2020 15:09
Уставні документи.PDF
14 серпня 2020 15:09
Додаток -5.pdf
14 серпня 2020 15:09
Досвід-ЦРЛ.PDF
14 серпня 2020 15:09
Дог-техніка-2.pdf
14 серпня 2020 15:09
Досвід роботи.pdf
14 серпня 2020 15:09
Дог-спецбуд-техніка.PDF
14 серпня 2020 15:09
Досвід-інклюзивність.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс"
#03332464
Переможець 1 798 267,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 11:36

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VІIІ (зі змінами в редакції від 19.04.2020 року) в ході розгляду тендерної пропозиції (ТП) виявлено невідповідність інформації, а саме: 1. відсутність у складі ТП пункт 2 додаток 2 «Копії дозвільних документів виданих (уповноваженим на це органом) на виконання послуг (робіт) підвищеної небезпеки, які будуть виконуватись за предметом закупівлі, а саме, видів робіт що відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 належать до робіт з підвищеної небезпеки, таких як: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метри, роботи в траншеях, зварювальні роботи.» та пункт 3 « Копії посвідчень або документів підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які підтверджують їхню можливість виконання послуг (робіт) за предметом закупівлі. Вищезазначені документи мають посвідчувати кваліфікацію працівників, що виконуватимуть послуги (роботи) за предметом закупівлі, такі документи мають надавати право виконувати певний вид послуг (робіт), таких як: зварювання, робота на висоті, електромонтажні роботи та інші.» 2. відсутність інформаційних довідок Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6.6 «Гарантійний строк робіт не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір за результатами цієї закупівлі, згідно цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі із зазначенням терміну (тривалості) гарантійного строку, що пропонується таким учасником.» та п 6.5 «Учасники при підготовці тендерної пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про заходи щодо захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, з посиланням на нормативно-правові акти подається учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі.» 3. відсутність додаток 3 пункт 2 « - у разі залучення – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи); - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання послуг (робіт), та які не мають свідоцтво про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера.» та пункт 3 «Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі прийняття приміщення) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) складського приміщення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс"
#03332464
1 798 267,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:08
договір.pdf укладений
01 вересня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 14:34
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
22 березня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 10:44
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:35
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 11:20
дод. уг. 2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 09:32
дод. угода 1.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з додатково виділеними коштами Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду (далі - Договір) про таке: 1. Викласти п.4.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна даного договору становить 1 798 267,00 грн. (Один мільйон сімсот дев’яносто вісім тисяч двісті шістдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ. З урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України розмір фінансових зобов’язань Замовника щодо оплати виконаних робіт протягом 2020 року та у відповідності до фактично затвердженого обсягу видатків Замовника становить 723445,55 грн. без ПДВ, а відповідно розмір фінансових зобов’язань на 2021 рік становить 1074821,45 грн. без ПДВ. Фінансові зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт в обсязі, що перевищує обсяг видатків на 2020 рік на фінансування цього Договору виникатимуть виключно на підставі та в межах затвердженого обсягу видатків на 2021 рік. 2. Дану Додаткову угоду № 1 складено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони. 3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 504
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.4.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна даного договору становить 1 798 267,00 грн. (Один мільйон сімсот дев’яносто вісім тисяч двісті шістдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ. З урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України розмір фінансових зобов’язань Замовника щодо оплати виконаних робіт протягом 2020 року та у відповідності до фактично затвердженого обсягу видатків Замовника становить 1275445,55 грн. без ПДВ, а відповідно розмір фінансових зобов’язань на 2021 рік становить 522821,45 грн. без ПДВ. Фінансові зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт в обсязі, що перевищує обсяг видатків на 2020 рік на фінансування цього Договору виникатимуть виключно на підставі та в межах затвердженого обсягу видатків на 2021 рік. 2. Дану Додаткову угоду № 2 складено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони. 3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 504
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.4.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна даного договору становить 1 798 267,00 грн. (Один мільйон сімсот дев’яносто вісім тисяч двісті шістдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ. З урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України розмір фінансових зобов’язань Замовника щодо оплати виконаних робіт протягом 2020 року та у відповідності до фактично затвердженого обсягу видатків Замовника становить 1265580,00 грн. без ПДВ, а відповідно розмір фінансових зобов’язань на 2021 рік становить 532687,00 грн. без ПДВ. Фінансові зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт в обсязі, що перевищує обсяг видатків на 2020 рік на фінансування цього Договору виникатимуть виключно на підставі та в межах затвердженого обсягу видатків на 2021 рік. 2. Дану Додаткову угоду № 3 складено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони. 3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 504
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до листа Виконавчого Комітету Роменської міської ради № 03-26/594 від 09.02.2021 « Про виділення коштів» в міському бюджеті відсутній фінансовий ресурс на 2021 рік для забезпечення фінансування завершення поточного ремонту хірургічного відділення в сумі 532687,00 грн. 2. Враховуючи вище викладене Сторони дійшли згоди внести в договір а саме: Доповнити п. 4 «Порядок здійснення оплати» Договору п.4.4. Розрахунки за поставлений товар проводяться з коштів отриманих від НСЗУ на фінансування медичних послуг та з коштів місцевих бюджетів отриманих на розрахункові рахунки Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради. 3. Внести зміни в п. 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти банківських реквізитів «ЗАМОВНИКА» у наступній редакції: ЗАМОВНИК КНП «Роменська центральна районна лікарня» РМР Юридична адреса: бул. Московський 24, м. Ромни, Сумська область, 42001 Поштова адреса: бул. Московський 24, м. Ромни, Сумська область, 42001 код ЄДРПОУ 01981477 р/р: UA308201720344370001000027238 Банк: в Роменське УДКСУ Сумської області МФО: 820172 р/р: UA223204780000026001924880880 Банк: в АБ «Укргазбанк» МФО: 320478 Інд.под.№: 019814718216 Тел./Факс: (05448) 5-16-93 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання; 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін; 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з 10 лютого 2021 року та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 504
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з урахуванням фактично виконаних робіт з поточного ремонту другого поверху (Хірургічного відділення) головного корпусу № 1 КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24 (ДК 021:2015 - код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи), що є предметом договору , Сторони домовилися п.15.3. Договору викласти в такій редакції: « 15.3. Цей договір набирає чинності з дати його підписання і діє до "31" березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань Сторін за цим договором.» 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Сторони дійшли згоди, що бюджетні зобов’язання за договором № 504 від 01 вересня 2020 р. виконані в повному обсязі. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 504
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 798 267,00
UAH