Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телекомунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001442-b 6ff1664dc7bd456db3dad05f2a048331
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігорь Миколайович

+0444659178 bondarenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Бондаренко Ігорь Миколайович
+0444659178
bondarenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 11:13
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Повторно оголошено процедуру для потреби Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №3 за адресою: 02096, м.Київ, вул.Сімферопільська, 8
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Телекомунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) ; - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.2. Оплата за надання Послуг, по цьому Договору, проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:52
ТД інтернет ККЛ №3 (1).docx
30 липня 2020 15:52
додаток 4 Послуги провайдерів.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АДАМАНТ 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ" 25 920,00
UAH з ПДВ
25 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:05
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:56
Довідка ст. 17._1.pdf
21 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:25
Довідка НАЗК_1.zip
21 серпня 2020 10:25
Довідка НАЗК.zip
21 серпня 2020 10:25
Довідка банкрутство.pdf
21 серпня 2020 10:25
Довідка ДПС.pdf
21 серпня 2020 10:24
Довідка МВС.zip
18 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 17:14
СТАТУТ.pdf
13 серпня 2020 17:14
Довідка_працівники.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
15 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
15 серпня 2020 11:30
Субпідрядники.pdf
15 серпня 2020 11:30
ст. 17.pdf
15 серпня 2020 11:30
Проект договору .pdf
15 серпня 2020 11:30
Опис.pdf
15 серпня 2020 11:30
Навколишнє середовище.pdf
15 серпня 2020 11:30
Лист згода Додаток 7.pdf
15 серпня 2020 11:30
Лист згода Додаток 6.pdf
15 серпня 2020 11:30
Додаток 5.pdf
15 серпня 2020 11:30
Додаток 3.pdf
15 серпня 2020 11:30
Довідка про трафік.pdf
15 серпня 2020 11:30
Довідка про санкції.pdf
15 серпня 2020 11:30
Договір аналогічний.pdf
15 серпня 2020 11:30
Статут_2020.pdf
15 серпня 2020 11:30
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АДАМАНТ

ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АДАМАНТ
#31413242
Переможець
18 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 17:32
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АДАМАНТ
#31413242
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 08:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:36
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-379 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 13:30
Договір ЦОЗ_ТН-379.pdf укладений
01 вересня 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-379
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 24 січня 2021
Сума оплати за договором: 21 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 600,00 UAH)