Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів та БФП та ремонту та технічного обслуговування друкуючої та копіювальної техніки
Очікувана вартість
20 634,00 UAH
UA-2020-07-30-000720-b 45b05605a14347469c261620a29e5e64
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисенко Олександр Борисович

+380444973068 progresstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація Комбінат "Прогрес" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373207
Вебсайт: http://progres24.org.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24
Контактна особа: Денисенко Олександр Борисович
+380444973068
progresstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 найменувань
Послуги з заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів та БФП та ремонту та технічного обслуговування друкуючої та копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Бульв. В. Гавела 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

30 липня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Глорія Техно-Групп"
#43482377
Переможець 20 634,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 12:21

Документи

30 липня 2020 12:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:26
Дод угода заправка.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.2.3. Договору - Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 555,04
UAH (в тому числі ПДВ 1 425,84 UAH)