Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція скверу за адресою: с. Піски, вул. Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
3 110 632,80 UAH
UA-2020-07-30-000172-c 0c5061cd27e7429d9251285a3a47eb33
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

519945 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
519945
stansilrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 08:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:16
Очікувана вартість: 3 110 632,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 554,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15553 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ідентифікаційний код замовника - 04348444, категорія замовника - орган місцевого самоврядування, місце виконання робіт - с. Піски, вул. Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області, мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами. У разі неможливості надання документів українською та/або російською мовами, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську або російську мову. Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською та/або російською мовою, завірений нотаріально, сума забезпечення тендерної пропозиції: 15 553,00 гривень, строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA768201720000324131333006723 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція скверу за адресою: с.Піски, вул.Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата за виконані роботи здійснюється в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 08:34
Технічне завдання.rtf
30 липня 2020 08:34
Проект договору.doc
30 липня 2020 08:34
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 2 840 121,00
UAH з ПДВ
2 819 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТ- ЦЕНТР" 3 035 649,60
UAH з ПДВ
2 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:14
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:40
Фінансова звітність.pdf
14 серпня 2020 11:40
14 Сквер Піски.imd
14 серпня 2020 11:40
календарний графік.pdf
14 серпня 2020 11:40
Додаток 2 до ліцензії.pdf
14 серпня 2020 11:40
Додаток 1 до ліцензії.pdf
14 серпня 2020 11:40
Ліцензія.pdf
14 серпня 2020 11:40
Витяг з ЄДР.pdf
14 серпня 2020 11:40
Лист про код доступу.pdf
14 серпня 2020 11:40
Паспорт код Саюк О.В.pdf
14 серпня 2020 11:40
Лист відгук.pdf
14 серпня 2020 11:40
КБЗ квітень -травень.pdf
14 серпня 2020 11:40
КБ3 вересень.pdf
14 серпня 2020 11:40
технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 11:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:50
Паспорт директора.pdf
14 серпня 2020 13:50
Кошторис_ графік.pdf
14 серпня 2020 13:50
Копія Статуту.pdf
14 серпня 2020 13:50
Копія ліцензії.pdf
14 серпня 2020 13:50
Копія 1-дф.pdf
14 серпня 2020 13:50
ІПН директора.pdf
14 серпня 2020 13:49
Диплом Чучерілов.pdf
14 серпня 2020 13:49
Диплом директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

ПП "РОСТ- ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
Відхилено 2 819 121,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:31
ПП "РОСТ- ЦЕНТР"
#34907513
Відхилено 2 820 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:11

Документи

19 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:38

код ЄДРПОУ 36104970 у ЄДР не знайдено.

Документи

20 серпня 2020 16:11
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 16:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі