Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція скверу за адресою: с. Піски, вул. Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
3 110 632,80 UAH
UA-2020-07-30-000172-c ● 0c5061cd27e7429d9251285a3a47eb33
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Цьмох 519945 stansilrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 3 110 632,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 554,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15553 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ідентифікаційний код замовника - 04348444, категорія замовника - орган місцевого самоврядування, місце виконання робіт - с. Піски, вул. Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області, мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами. У разі неможливості надання документів українською та/або російською мовами, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську або російську мову. Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською та/або російською мовою, завірений нотаріально, сума забезпечення тендерної пропозиції: 15 553,00 гривень, строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA768201720000324131333006723 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція скверу за адресою: с.Піски, вул.Жовтнева, 19а, Житомирського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата за виконані роботи здійснюється в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 08:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 08:34 |
Технічне завдання.rtf | |
30 липня 2020 08:34 |
Проект договору.doc | |
30 липня 2020 08:34 |
ТД.doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 серпня 2020 16:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі