Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Дошки для ЗЗСО)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-07-30-000049-c 3149bb21b4ed41e884dc75de021e9ea0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Сачко

+380688722440 sacko5043@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 39708345
Вебсайт: http://yurrono.ucoz.ua
Місцезнаходження: 51300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Юр"ївка, вул. Центральна, 112/А
Контактна особа: Анастасія Сачко
+380688722440
sacko5043@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Повинен бути гарантійний строк не менше 12 місяців. Тара та упаковка повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам ТУ, ДСТУ та мати на кожній одиниці товару найменування і перелік вмісту упаковки чи тари. Усі товари повинні бути новими, придатними до використання відповідно до гарантійного строку придатності
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Дошки для ЗЗСО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51300, Україна, Дніпропетровська область, Юр'ївка, Центральна, 112/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 липня 2020 07:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 07:44
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУТЕНКОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2974300628
Переможець 10 000,00
UAH
30 липня 2020 07:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 17:33
ДУ Кутенкова.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 07:55
Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи (1).doc укладений
30 липня 2020 07:54
Договір Дошки.pdf укладений
30 липня 2020 07:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв'язку з розподілом коштів
Номер договору про закупівлю: 173/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 000,00
UAH