Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі в житловому будинку №33 по вул.Патона у м.Львові
Очікувана вартість
485 720,00 UAH
UA-2020-07-30-000013-c c6d462c09257478b972a0aac4d5920ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 01:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:34
Очікувана вартість: 485 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі в житловому будинку №33 по вул.Патона у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 15
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 85

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 01:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 01:05
dodatok_2_-договір.doc
30 липня 2020 01:05
dodatok_1_тех_вим.doc
30 липня 2020 01:05
ДКТ.doc
30 липня 2020 01:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 01:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 01:05
dodatok_2_-договір.doc
30 липня 2020 01:05
dodatok_1_тех_вим.doc
30 липня 2020 01:05
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович 349 257,00
UAH з ПДВ
349 257,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмонтажресурс" 396 270,00
UAH з ПДВ
396 270,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 424 000,00
UAH з ПДВ
424 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 17:44
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:43
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
11 серпня 2020 17:43
Захист персон.даних.PDF
11 серпня 2020 17:43
Технічні вимоги.PDF
11 серпня 2020 17:43
Документи переможця.PDF
11 серпня 2020 17:42
Довіреність.PDF
11 серпня 2020 17:42
Довідка про договора.PDF
11 серпня 2020 17:42
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

12 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:12
лист зміна назви.pdf
12 серпня 2020 12:12
лист про пільги з пдв.pdf
12 серпня 2020 12:12
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
12 серпня 2020 12:12
ліцензія будівельна.PDF
12 серпня 2020 12:12
лист персональні дані.pdf
12 серпня 2020 12:11
лист якість робіт.pdf
12 серпня 2020 12:11
аналогічний договір 2.pdf
12 серпня 2020 12:11
аналогічний договір 1.pdf
12 серпня 2020 12:11
наявність досвіду.pdf
12 серпня 2020 12:11
наявність обладнання.pdf
12 серпня 2020 12:11
наявність працівників.pdf
12 серпня 2020 12:11
технічні вимоги.pdf
12 серпня 2020 12:11
лист проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович

ТОВ "Будмонтажресурс"

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович
#2204321954
Рішення скасоване 349 257,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 20:34
Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович
#2204321954
Відхилено 349 257,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 20:37
ТОВ "Будмонтажресурс"
#31290627
Відхилено 396 270,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 20:13
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
Переможець 424 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 20:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

14 серпня 2020 22:28
Електронний підпис
14 серпня 2020 22:26
Рішення.pdf

Документи

09 вересня 2020 20:35
Електронний підпис
09 вересня 2020 20:34
Рішення2.pdf

Документи

10 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
10 вересня 2020 20:00
Рішення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

10 вересня 2020 20:20
Електронний підпис
10 вересня 2020 20:16
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 20:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
424 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2020 20:20
Електронний підпис
10 вересня 2020 20:16
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 15:43
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 22:00
ДД1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 21:59
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 12:06
ДОговір.pdf укладений
02 жовтня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.09.2020 – 18.12.2020» на «30.09.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 79 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 424 000,00
UAH