Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 –"Поточний ремонт приміщень майстерні в ЗССО № 199, вул. Бакинська, 12, м. Київ
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-07-29-009499-c 77fb513c26a8401eb178572bd53a1a2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 21:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:39
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДБН А.2.2-3:2014 –"Поточний ремонт приміщень майстерні в ЗССО № 199, вул. Бакинська, 12, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бакинська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 21 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 06:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 06:33
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000031 ● 0f4dc3d7c673476d8b387c83937a9367
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.10.2020 №60

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2020 № 60

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
5. UA-2020-07-29-009499-c 29.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-22 16:36:07

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень майстерні в ЗССО № 199, вул. Бакинська, 12, м.Київ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-29-009499-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 №3 Замовник скасував рішення щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Рітейлбуд" та відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Рітейлбуд" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Частиною другою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому, відповідно до норм пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) з наступного питання: відповідно до якої з визначених пунктом 3 частини першої статті 31 Закону підстави Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "Рітейлбуд"?
Пояснення та його документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Рітейлбуд» встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону.)
  4. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рітейлбуд" 370 595,00
UAH з ПДВ
370 595,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович 433 067,00
UAH з ПДВ
433 067,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Гордість столиці" 437 383,20
UAH з ПДВ
437 383,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
16 серпня 2020 14:31
Тендерна пропозиція..pdf
16 серпня 2020 14:31
проект договору.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 09:00
довідка к..pdf
29 серпня 2020 09:00
форма пропозиції.pdf
29 серпня 2020 08:57
МВС.pdf
29 серпня 2020 08:56
справка налоговая.pdf
29 серпня 2020 08:56
Форма пропозиції.pdf
12 серпня 2020 18:28
індефекаційний код.pdf
12 серпня 2020 18:27
паспорт.pdf
12 серпня 2020 18:27
Единого податку.pdf
12 серпня 2020 18:25
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 18:25
Договір сміття.pdf
12 серпня 2020 18:24
Довідки та листи.pdf
12 серпня 2020 18:24
Кошториси.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:10
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 12:10
Листи.pdf
10 серпня 2020 12:10
Копія витягу з єдрп.pdf
10 серпня 2020 12:10
Довідка з банку.pdf
10 серпня 2020 12:10
Локальний кошторис.pdf
10 серпня 2020 12:10
Кошториси.pdf
10 серпня 2020 12:10
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рітейлбуд"

Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович

ТОВ "Будівельна компанія "Гордість столиці"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рітейлбуд"
#35838184
Рішення скасоване 370 595,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 10:01
ТОВ "Рітейлбуд"
#35838184
Відхилено 370 595,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 10:03
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович
#3086018913
Переможець 433 067,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович
#3086018913
433 067,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:41
648.pdf укладений
17 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:27
д-у 3 до дог 648.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 13:44
Scan_20200910_134347.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 13:53
д-у 1 до дог 648.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 09:54
648 договір.pdf укладений
08 вересня 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 648
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 648
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 648
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 433 067,00
UAH