Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 331400000-3 Медичні матеріали (Набір для катетеризації центральних вен двоходовий педіатричний 5 Fr ВВraun, або еквівалент)
CPV: 331400000-3 Medical materials (Central vein catheterization kit, two-way, pediatric, 5 Fr BBraun, or equivalent)
Очікувана вартість
1 492 534,06 UAH
UA-2020-07-29-009180-c 3d8cb6237db4466e967906ce9882d1d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:17
Очікувана вартість: 1 492 534,06 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 462,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 29 липня 2020 18:13
Enquiries until: 19 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 25 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 1 492 534 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 7 463 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
НК 024:2019 – 16615 Комплект для катетеризації центральної вени
NC 024:2019 - Central venous catheterization kit
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1714 одиниця
Набір для катетеризації центральних вен двоходовий педіатричний 5 Fr ВВraun, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Central vein catheterization kit, two-way, pediatric, 5 Fr BBraun, or equivalent
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за цим Договором здійснюється згідно рахунку-фактури ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-07-29-009180-c3d8cb6237db4466e967906ce9882d1d0
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ФОП Петренко Дмитро Миколайович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:29
Техчасть.7z
28 серпня 2020 16:29
Тех.pdf
28 серпня 2020 16:29
Ком_p121-155.pdf
28 серпня 2020 16:29
Ком_p061-120.pdf
28 серпня 2020 16:29
Ком_p001-060.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Петренко Дмитро Миколайович

ТОВ "БаДМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 1 482 695,70
UAH
1 482 695,70
UAH
Документи
ФОП Петренко Дмитро Миколайович 1 491 951,30
UAH
1 491 951,30
UAH
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:29
Техчасть.7z
28 серпня 2020 16:29
Тех.pdf
28 серпня 2020 16:29
Ком_p121-155.pdf
28 серпня 2020 16:29
Ком_p061-120.pdf
28 серпня 2020 16:29
Ком_p001-060.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ФОП Петренко Дмитро Миколайович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
1 482 695,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 23:27
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:17
дод №1 від 30.11 до дог 09141 від 05.11 БаДМ UA-2020-07-29-009180-c.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 23:16
Продовження строку укладання договору Катетеризація 5 Fr ВВraun.docx укладений
06 листопада 2020 23:13
09141-112020 від 05.11 БаДМ.pdf укладений
06 листопада 2020 23:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 15.6, 15.7 Договору, з урахуванням листа Постачальника про продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі продукції, Сторони домовились внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «01 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «31 грудня 2020 року» 1.1.2 У Розділі 16 Договору змінити реквізити ЗАМОВНИКА та викласти їх в новій редакції 1.1.3 У Розділі 16 Договору змінити реквізити ПОСТАЧАЛЬНИКА та викласти їх в новій редакції 1.2. Інші умови Договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 09/141-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 482 695,70
UAH