Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
35 045,00 UAH
UA-2020-07-29-009007-c 5d910a3f423b4b21b17bab210a729d9f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Іванова

+380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Юлія Іванова
+380564701383
zakupivlicmrayvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 35 045,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з підготовки до повірки, метрологічної повірки манометрів до 60 МПа - 173 шт.
послуги з підготовки до повірки, метрологічної повірки термометрів скляних лабораторних від 0 до 300ºС - 119 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ЗО Центрально-Міського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по договору здійснюються Замовником після фактичного надання послуг Виконавцем, на підставі акта надання послуг протягом 15 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 30 календарних днів з дати фактичного надання послуг. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:39
Проект договору.docx
29 липня 2020 17:39
ОГОЛОШЕННЯ повірка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-ІМПУЛЬС" 35 045,00
UAH з ПДВ
35 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:21
Пропозиція.PDF
10 серпня 2020 16:21
Калькуляція.PDF
10 серпня 2020 16:21
Дислокація.PDF
10 серпня 2020 16:21
Договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО-ІМПУЛЬС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГО-ІМПУЛЬС"
#38032641
Переможець 35 045,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 09:46

Документи

14 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:41
протокол 90.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-ІМПУЛЬС"
#38032641
35 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:41
протокол 90.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:45
дод угода 4 до дог 269.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 11:25
Дод угода № 3 від 26.10.20.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 14:14
дод угода 2 23.10.2020.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 10:46
Додаткова угода №1 до Договору №269.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:41
дог. 269.pdf укладений
18 серпня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення терміну виконання послуг.
Номер договору про закупівлю: 269
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення терміну виконання послуг
Номер договору про закупівлю: 269
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 269
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 269
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 27 110,00
UAH