Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, 7 лотів
Therapeutic food for patients with phenylketonuria, 7 lots
Очікувана вартість
7 328 037,28 UAH
UA-2020-07-29-008345-c 23a8122cf1ad4aa2806e74ccba7730e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 7 328 037,28 UAH з ПДВ
Publication date: 29 липня 2020 16:38
Enquiries until: 21 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 7 328 037 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer)

Тендерна документація

11 серпня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:30
Внесення змін 1.pdf
11 серпня 2020 14:30
ТД ФКУ 2 зміни 1.pdf
29 липня 2020 16:39
ТД ФКУ 2.pdf
11 серпня 2020 14:30
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
29 липня 2020 16:39
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
29 липня 2020 16:39
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
29 липня 2020 16:39
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
29 липня 2020 16:39
Додаток 4 (Проект договору).pdf
29 липня 2020 16:39
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
29 липня 2020 16:39
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 06 серпня 2020 18:20
Дата відповіді: 11 серпня 2020 14:34
Шановний замовнику, просимо Вас розглянути можливість внести зміни в додаток 2 документації - технічні вимоги та викласти пункт 4 загальних вимог додатку в наступній редакції: Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності, або не менше 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше питання, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000021 ● 16785216bd604f5caadbf047171e2bc7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.11.2020 №228
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від24.11.2020 № 228

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі

UA-2020-07-29-008345-c, 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-03 15:31:47

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами. Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, (7 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-29-008345-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника від 11.08.2020 № 348 (далі -ТД), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (додаток 3) ТД.
З яких підстав замовником прийнято рішення про визначення учасника ТОВ "Амікум Фарма" (ЄДРПОУ- 40866700) переможцем процедури закупівлі (за лотами №№1-3,7), в той час коли ним не оприлюднено на підтвердження п. 8 Додатку 3 ТД інформації в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-08 15:36:43

Відповідь на запит.

Відповідно до умов тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-07-29-008345-c (далі – Тендерна документація), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (Додаток 3 до Тендерної документації).
Згідно пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації документами, що підтверджують відповідність учасника, є, зокрема: інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
На підтвердження відповідності пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі за лотами №№ 1-3, 7 – товариство з обмеженою відповідальністю «Амікум Фарма» (далі – ТОВ «Амікум Фарма») – 01.10.2020 о 16:06 оприлюднив файли під назвою «Довідки переможця частина 1.pdf», де на сторінці 4 міститься довідка ТОВ «Амікум Фарма» від 30.09.2020 № 362/т, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Довідка № 362/т).
Відповідно до Довідки № 362/т ТОВ «Амікум Фарма» повідомляє, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Таким чином, учасник/переможець ТОВ «Амікум Фарма» надав/оприлюднив документи (Довідка № 362/т), які зазначені у пункті 8 Додатку 3 до Тендерної документації, що підтверджують відповідність учасника вимогам Тендерної документації за вказаною закупівлею за лотами №№ 1-3, 7.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) ЛИСТОМ від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-07-29-008345-c, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: не порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону.

2020-12-22 11:31:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами - PKU Nutri 2 Concentrated, або еквівалент - 257400 гр. білка в продуктах лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 131 272,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 656,36 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63900 UAH


Title: lot 1 - 15880000-0 Special foods enriched with nutrients - PKU Nutri 2 Concentrated, or equivalent - 257400 gr. protein in medical foods for patients with phenylketonuria
Current status: Complete
Estimated total value: 2 131 272,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 656,36 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 вересня 2020 12:51
Auction planned date: 21 вересня 2020 12:51
Закінчення: 21 вересня 2020 13:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

257400 г
лот 1 - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами - PKU Nutri 2 Concentrated, або еквівалент - 257400 гр. білка в продуктах лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 15880000-0 Special foods enriched with nutrients - PKU Nutri 2 Concentrated, or equivalent - 257400 gr. protein in medical foods for patients with phenylketonuria (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 15880000-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-29-008345-c23a8122cf1ad4aa2806e74ccba7730e1
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Б-777" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Амікум Фарма"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:25
лист ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
31 серпня 2020 16:25
Гарантія 7892-20.7z
31 серпня 2020 16:25
Банківська ліцензія.7z
31 серпня 2020 16:25
Витяг із Статуту.7z
31 серпня 2020 16:25
Лист для клієнтів.7z
31 серпня 2020 16:25
Наказ Фролова Ю.М.7z
31 серпня 2020 16:25
Протокол НР.7z
31 серпня 2020 16:25
проект договору лот 1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:07
Ліцензія.PDF
31 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:56
Комерційна частина.pdf
31 серпня 2020 16:56
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

ТОВ "Амікум Фарма"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 2 131 169,04
UAH з ПДВ
2 131 169,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 2 131 272,00
UAH з ПДВ
2 131 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:07
Ліцензія.PDF
31 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:56
Комерційна частина.pdf
31 серпня 2020 16:56
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

31 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:25
лист ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
31 серпня 2020 16:25
Гарантія 7892-20.7z
31 серпня 2020 16:25
Банківська ліцензія.7z
31 серпня 2020 16:25
Витяг із Статуту.7z
31 серпня 2020 16:25
Лист для клієнтів.7z
31 серпня 2020 16:25
Наказ Фролова Ю.М.7z
31 серпня 2020 16:25
Протокол НР.7z
31 серпня 2020 16:25
проект договору лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амікум Фарма"

ТОВ "Б-777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
Переможець 2 131 169,04
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
2 131 169,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 17:27
Додаткова угода 1 до договору 151.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:02
Договір 151 укладений
09 жовтня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 151 про закупівлю товарів за державні кошти від 09.10.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 257400 гр. білка.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 126 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 354 354,00 UAH)