Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Therapeutic food for patients with phenylketonuria, 7 lots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 7 328 037,28 UAH з ПДВ |
Publication date: | 29 липня 2020 16:38 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 328 037 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Тендерна документація
11 серпня 2020 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 14:30 |
Внесення змін 1.pdf | |
11 серпня 2020 14:30 |
ТД ФКУ 2 зміни 1.pdf | |
11 серпня 2020 14:30 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf | |
29 липня 2020 16:39 |
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf | |
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf | |
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf | |
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf | |
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf |
11 серпня 2020 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2020 14:30 |
Внесення змін 1.pdf
|
|||
11 серпня 2020 14:30 |
ТД ФКУ 2 зміни 1.pdf
|
|||
11 серпня 2020 14:30 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
|
|||
29 липня 2020 16:39 |
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
|
|||
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
|
|||
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf
|
|||
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
|
|||
29 липня 2020 16:39 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-24-000021 ● 16785216bd604f5caadbf047171e2bc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2020 №228
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від24.11.2020 № 228
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-07-29-008345-c, 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-03 15:31:47
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами. Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, (7 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-29-008345-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника від 11.08.2020 № 348 (далі -ТД), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (додаток 3) ТД.
З яких підстав замовником прийнято рішення про визначення учасника ТОВ "Амікум Фарма" (ЄДРПОУ- 40866700) переможцем процедури закупівлі (за лотами №№1-3,7), в той час коли ним не оприлюднено на підтвердження п. 8 Додатку 3 ТД інформації в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-08 15:36:43
Відповідь на запит.
Відповідно до умов тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-07-29-008345-c (далі – Тендерна документація), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (Додаток 3 до Тендерної документації).
Згідно пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації документами, що підтверджують відповідність учасника, є, зокрема: інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
На підтвердження відповідності пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі за лотами №№ 1-3, 7 – товариство з обмеженою відповідальністю «Амікум Фарма» (далі – ТОВ «Амікум Фарма») – 01.10.2020 о 16:06 оприлюднив файли під назвою «Довідки переможця частина 1.pdf», де на сторінці 4 міститься довідка ТОВ «Амікум Фарма» від 30.09.2020 № 362/т, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Довідка № 362/т).
Відповідно до Довідки № 362/т ТОВ «Амікум Фарма» повідомляє, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Таким чином, учасник/переможець ТОВ «Амікум Фарма» надав/оприлюднив документи (Довідка № 362/т), які зазначені у пункті 8 Додатку 3 до Тендерної документації, що підтверджують відповідність учасника вимогам Тендерної документації за вказаною закупівлею за лотами №№ 1-3, 7.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) ЛИСТОМ від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-07-29-008345-c, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: не порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону.
2020-12-22 11:31:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами - PKU Nutri 2 Concentrated, або еквівалент - 257400 гр. білка в продуктах лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 131 272,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 656,36 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 63900 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Б-777" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Амікум Фарма" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Амікум Фарма" #40866700 |
Переможець |
2 131 169,04
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 16:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 17:27
|
Додаткова угода 1 до договору 151.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 15:02
|
Договір 151 | укладений |
09 жовтня 2020 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 151 про закупівлю товарів за державні кошти від 09.10.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 257400 гр. білка. |
Номер договору про закупівлю: | 151 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |