Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення під ЦНАП по вул. Козацька, 44, смт Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-07-29-008203-c 344d1ed7a3724b748771398bc2bba131
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Григорович Гуленко

+380679828558 novapraga25@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новопразька селищна рада Олександрійського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 04366086
Місцезнаходження: 28042, Україна , Кіровоградська обл., смт. Нова Прага, вул. Центральна, 14
Контактна особа: Тарас Григорович Гуленко
+380679828558
novapraga25@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 16:28
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення під ЦНАП по вул. Козацька, 44, смт Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28042, Україна, Кіровоградська область, смт Нова Прага, вул. Козацька, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - місцевий бюджет. Оплата здійснюється у строк 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:29
ТД ЦНАП.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000040 ● 441474bddae74726a77d5c32fd5600da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2020 № 56
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.09.2020 № 56

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-29-008203-с 29.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-17 10:40:04

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщення під ЦНАП по вул. Козацька, 44, смт Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-29-008203-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі Вами укладено договір про закупівлю з перевищенням строків, встановлених частиною 6 статті 33 Закону ?
Так, враховуючи, що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте 21.08.2020, договір з фізичною особою - підприємцем Кузьменком Юрієм Валентиновичем укладено 14.09.2020 (далі - Договір), а саме - на 24 день, тобто пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено вимогами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 цього Закону.
2) Чому в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вами встановлено вимогу, що переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається Замовнику інформація та документи, встановлені для переможця в Додатку 2, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 13 частини першої статті 17 Закону, в той час як частиною 6 статті 17 Закону (в редакції Закону, який вступив в дію 19.04.2020 і є чинним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 ,6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті, чим недотримано вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
3) Просимо також надати пояснення, які саме «інші» додатки, крім договірної ціни та дефектного акту, що вказані у пункті 11.7 Договору, є додатками до даного Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-17 16:26:38

Відповідь на запит

За результатами проведеного моніторингу закупівлі Замовником усунуто виявлені порушення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усуненно шляхом розірвання укладеного договору

2020-09-22 16:05:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович 229 994,00
UAH з ПДВ
226 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС" 229 918,36
UAH з ПДВ
229 918,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:59
1598878120730214.pdf
22 серпня 2020 07:07
Довідка 2.pdf
14 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:05
свідоцтво.pdf
14 серпня 2020 11:05
випискаЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 11:05
договір361.pdf
14 серпня 2020 11:05
договір 1.pdf
14 серпня 2020 11:05
довідки.pdf
14 серпня 2020 11:05
договір 2.pdf
14 серпня 2020 11:05
договір 3.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:35
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 13:33
Статут.pdf
14 серпня 2020 13:33
Проект Договора.pdf
14 серпня 2020 13:33
Ліцензія.pdf
14 серпня 2020 13:33
Довідка субпідрядники.pdf
14 серпня 2020 13:33
Довідка правомічність.pdf
14 серпня 2020 13:33
Довідка корупція.pdf
14 серпня 2020 13:33
Довідка довкілля.pdf
14 серпня 2020 13:33
Витяг.pdf
14 серпня 2020 13:33
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кузьменко Юрій Валентинович

ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович
#2827508795
Переможець 226 994,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович
#2827508795
226 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 16:33
дод угода.PDF укладений
17 вересня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:12
додатки.PDF укладений
14 вересня 2020 10:11
договір 176.PDF укладений
14 вересня 2020 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За результатами проведеного моніторингу закупівлі Замовником усунуто виявлені порушення