Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту “Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу Ренкіна (паливо – тріска деревини)”
Очікувана вартість
3 056 000,00 UAH
UA-2020-07-29-006023-c 8eca5cb7a72544abaca625ee86b3b9b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журина Альона Валеріївна

+380934704846 zhurinawork@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомиртеплокомуненерго
Код ЄДРПОУ: 35343771
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Київська, 48
Контактна особа: Журина Альона Валеріївна
+380934704846
zhurinawork@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:50
Очікувана вартість: 3 056 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: Україна, 10014, м. Житомир, вул. Київська, 48. Код ЄДРПОУ 35343771. Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (пункт 4 частина 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту “Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу Ренкіна (паливо – тріска деревини)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, місто Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 2 346 999,60
UAH з ПДВ
2 167 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО" 2 409 695,52
UAH з ПДВ
2 168 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 18:11
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:42
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:58
19. Копія Паспорту.pdf
14 серпня 2020 11:58
10. Листи-відгуки.pdf
14 серпня 2020 11:58
05. Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 11:58
03. Проект договору.pdf
14 серпня 2020 11:58
00. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:49
Статут.PDF
14 серпня 2020 18:49
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 18:49
Наказ 2к на директора.pdf
14 серпня 2020 18:49
Наказ Волков.pdf
14 серпня 2020 18:48
Паспорт директора.pdf
14 серпня 2020 18:48
Резюме Кузьменко.pdf
14 серпня 2020 18:48
Статут Опис.pdf
14 серпня 2020 18:48
Наказ Кузьменко С.О..pdf
14 серпня 2020 18:48
Лист-довідка ст 17.pdf
14 серпня 2020 18:48
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 серпня 2020 18:48
Виписка з ЄДР.PDF
14 серпня 2020 18:48
Банк відкриті рахунки.pdf
14 серпня 2020 18:48
Банк залишок.pdf
14 серпня 2020 18:48
Витяг з ЄДР 13.08.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2939615410
Переможець
1 250 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2939615410
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 14:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:52
ДУ_3 дог._792-20 від 09.09.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 11:13
Додаткова угода _2 від 16 липня 2021 року.pdf зміни до договору
16 липня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 11:39
додаткова угода _1 від 29 квітня 2021р..pdf зміни до договору
29 квітня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 11:08
ДОГОВІР укладений
09 вересня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.3.1. договору №792-20 від 09 вересня 2020 року у зв'язку з виділенням фінансування.
Номер договору про закупівлю: 792-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.3.1. договору №792-20 від 09 вересня 2020 року у зв'язку із виділенням фінансування.
Номер договору про закупівлю: 792-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 792-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 250 000,00
UAH