Ноутбуки
Очікувана вартість
111 500,00 UAH
UA-2020-07-29-005959-c 65618d7715d0480fb4d10419042cf5a3
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147865
Місцезнаходження: 41200, Україна , Сумська обл., Ямпіль, бульвар Ювілейний,1
Контактна особа: Якушева Марина Олександрівна
+380545622564
osvita_yam@sm.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 14:45
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:21
Очікувана вартість: 111 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 558,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41200, Україна, Сумська область, смт.Ямпіль, бул.Ювілейний,б1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 липня 2020 14:27
Електронний цифровий підпис
30 липня 2020 14:22
додатки зміна.docx
29 липня 2020 14:41
проєкт договору.docx
29 липня 2020 14:41
оголошення.docx
30 липня 2020 14:27
Електронний цифровий підпис
29 липня 2020 14:48
Електронний цифровий підпис
30 липня 2020 14:22
додатки зміна.docx
29 липня 2020 14:41
додатки.docx
29 липня 2020 14:41
проєкт договору.docx
29 липня 2020 14:41
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 29 липня 2020 16:25
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Товар доставляється до місця призначення згідно оголошенню, а саме Сумська обл., смт.Ямпіль, бул. Ювілейний ,буд.1,без необхідності монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію. Дякую за звернення!
Тендер
Дата подання: 29 липня 2020 16:25
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:48
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги і еквіваленти товару допускаються, головне щоб товар відповідав або був кращим за критеріями, вказаними у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник надає порівняльну таблицю відповідності технічним вимогам Замовника та товаром запропонованого Учасником (обов'язково зазначається виробник,модель та артикул).Дякую за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-005959-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 31 липня 2020 11:06
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 15:26
Шановний Учасник! Технічні вимоги до предмету закупівлі є загальними, та жодним чином не вказують на конкретні моделі товару. Існує багато виробників продукція яких відповідає технічним вимогам даного тендеру. В свою чергу вимога про надання оригіналу або копії офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції ,дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та захистити від можливих порушень недобросовісних конкурентів, що в свою чергу, позбавить Замовника від непередбачуваних витрат та збитків.
За своїм характером вимога про надання зазначених листів не має дискримінаційного характеру, оскільки виробник чи їх офіційний представник програмного забезпечення на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі листів особам, які бажають реалізовувати їхню продукцію офіційно. Отже, будь-який постачальник, який має намір постачати ліцензійну програмну продукцію може отримати даного листа.
Наведене Вами рішення органу оскарження не має загальної практики та не відповідає умовам конкретної закупівлі. Існують і інші рішення органу оскарження –де Антимонопольний комітет України не вважає Вимогу про надання Авторизаційного листа від виробника товару дискримінаційною.
Таким чином, вказана нами вимога стосовно надання оригіналу або копії Авторизаційного листа від виробників запропонованого Учасником обладнання є необхідною та не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 104 999,40
UAH з ПДВ
104 999,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 109 802,00
UAH з ПДВ
109 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 14:28
sign.p7s
10 серпня 2020 14:27
Сертифікати.pdf
10 серпня 2020 14:27
Технічний опис товару.pdf
10 серпня 2020 14:26
Пропозиція.pdf
10 серпня 2020 14:26
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 13:25
sign.p7s
10 серпня 2020 13:20
14. Пропозиція.pdf
10 серпня 2020 13:20
12. Проект договору.pdf
10 серпня 2020 13:20
1. Лист - згода.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 104 999,40
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 13:22
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
Переможець 109 802,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:34

Документи

12 серпня 2020 13:22
sign.p7s
12 серпня 2020 13:20
протокол

Документи

14 серпня 2020 14:33
sign.p7s
14 серпня 2020 14:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
109 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 14:33
sign.p7s
14 серпня 2020 14:29
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 серпня 2020 15:08
договір укладений
26 серпня 2020 15:00

Актуальні тендери

До пошуку