Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт робочих затворів водопровідних галерей та гідроциліндрів гідроприводу Запорізького судноплавного шлюзу»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-07-29-004515-c 6e44584b4cfc4d1791133c002a21b5c6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ковтун

+380443374513 tender@ukrvodshliah.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях""
Код ЄДРПОУ: 03150102
Вебсайт: http://ukrvodshliah.org.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Електриків,14
Контактна особа: Ірина Ковтун
+380443374513
tender@ukrvodshliah.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:15
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт робочих затворів водопровідних галерей та гідроциліндрів гідроприводу Запорізького судноплавного шлюзу», за адресою: м. Запоріжжя, пр-т Соборний 240, ВП «Запорізький район гідротехнічних споруд»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку шляхом попередньої оплати 30% від загальної вартості договору, у разі наявності погодження такої оплати від головного розпорядника бюджетних коштів у строк що не перевищує 10 робочих днів, з дати постановки на облік зазначеного договору в органах Державної казначейської служби України Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:45
Перелік змін 12 серпня.docx
12 серпня 2020 16:45
Дод 3 тех завдання із змінами.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 3 ТЗ.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 1 ТП.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 4 проект договора.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 2 ст 17.docx
29 липня 2020 13:12
ТД Проект.docx
12 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:45
Перелік змін 12 серпня.docx
12 серпня 2020 16:45
Дод 3 тех завдання із змінами.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 3 ТЗ.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 1 ТП.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 4 проект договора.docx
29 липня 2020 13:12
Додаток 2 ст 17.docx
29 липня 2020 13:12
ТД Проект.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-004515-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: АТ "СПКТБ "ЗАПОРІЖГІДРОСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:00130234
Дата подання: 03 вересня 2020 10:32
Просимо надати роз’яснення з приводу відхилення нашої пропозиції по закупівлі
1. АТ «СПКТБ «Запоріжгідросталь» не було надано згоду на обробку персональних даних тільки одного працівника, а саме Матвійко О.В., але і відомості про цю особу, по яким могла бути конкретно ідентифікована ця особа (згідно Частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію») в тендерній пропозиції не надавалося і не було вимог до надання такої інформації (вимог, до надання копій наказів, трудових книжок, дипломів, сертифікатів, паспортних даних).
2. З приводу деяких довідок, де не вказано адресата, то проект договору, тендерна пропозиція підтверджують, що всі прилеглі до пакету документи адресовані Замовнику і на всіх цих документах зазначено, до якої закупівлі вони належать. Таким чином відсутність на деяких довідках адресата це формальна помилка яка не впливає на предмет закупівлі. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» в статті 22, частини 2, п 19: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Просимо прокоментувати, та дати відповідь, згідно якого пункту Статті 31. Закону України «Про публічні закупівлі» ви відхилили нашу пропозицію і чому не маєте інтересу і бажання економії державних коштів!
Також нагадуємо, що у новій редакції Закону «Про публічні закупівлі» скасовано підставу для відхилення – невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Найближча за змістом вимога до неї – «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Але це формулювання передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції лише у випадку невідповідностей, що пов’язані саме із вимогами до предмета закупівлі. Тобто норма виключає можливість для замовника відхилити тендерну пропозицію у випадку відсутності будь – якого документа, що передбачений в умовах тендерної документації, але не стосується саме предмета закупівлі. Підкреслимо – всі довідки і документи в наявності!
Пропонуємо розглянути ще раз зауваження, що призвели до відхилення нашої пропозиції та скасувати неправомірний протокол № 57/03 від 27 серпня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "СПКТБ "ЗАПОРІЖГІДРОСТАЛЬ" 950 349,60
UAH з ПДВ
950 349,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" 999 039,97
UAH з ПДВ
999 039,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:19
Довідка співпраця.pdf
20 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:49
Document_USR_1006987336 (1).pdf
20 серпня 2020 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 11:49
Статут ЕЕК 2020.pdf
20 серпня 2020 11:49
Свідотцтво Бурдін.pdf
20 серпня 2020 11:49
Протокол 19022020.pdf
20 серпня 2020 11:49
Протокол 12016.pdf
20 серпня 2020 11:49
Опис статут 2020.pdf
20 серпня 2020 11:49
Листи згода.p2df.pdf
20 серпня 2020 11:49
Кошторис.pdf
20 серпня 2020 11:49
Календарний план.pdf
20 серпня 2020 11:49
Договір оренди 2020.pdf
20 серпня 2020 11:49
Договір Канів скан.pdf
20 серпня 2020 11:49
Диплом Петровский О.Г..pdf
20 серпня 2020 11:49
Диплом Бурдін С.І..pdf
20 серпня 2020 11:49
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2020 11:49
Виписка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "СПКТБ "ЗАПОРІЖГІДРОСТАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "СПКТБ "ЗАПОРІЖГІДРОСТАЛЬ"
#00130234
Відхилено 950 349,60
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ"
#39775888
Переможець 999 039,97
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ"
#39775888
999 039,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 13:38
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 13:04
ДУ 5 ЕЕК дог 82 2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 16:04
ДУ 4 ЕЕК УВШ зргс до дог 82.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 09:51
ДУ 3 ЕЕК ПКД ЗРГС Дог 82.pdf зміни до договору
17 травня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 11:15
ДУ 2 ЕЕК ЗРГС.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:13
ДУ до дог 82-2020 ЕЕК.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:19
Дог ЗРГС 82-2020.pdf укладений
09 вересня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №82/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення термінів виконання робіт у зв"язку з навігаційним періодом. Огляд , заміри та визначення стану виконувались після закриття навігації.
Номер договору про закупівлю: №82/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №82/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: №82/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання виконання робіт
Номер договору про закупівлю: №82/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 999 039,97
UAH (в тому числі ПДВ 166 506,66 UAH)