Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нектарин, чорна смородина, сливи, кавуни, перець зелений свіжий, помідори свіжі, баклажани свіжі
Очікувана вартість
17 735,00 UAH
UA-2020-07-29-004462-c 4714420d32184ae5abb17871806d1c6d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарова Вікторія Геннадіївна

380981253423 dmiloserdiya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Будинок милосердя" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25841054
Місцезнаходження: 50089, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Контактна особа: Макарова Вікторія Геннадіївна
380981253423
dmiloserdiya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 13:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 17 735,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 кілограми
нектарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
62 кілограми
чорна смородина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кілограми
сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
106 кілограми
кавуни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кілограми
перець зелений свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кілограми
помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кілограми
баклажани свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Адмірала Головка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару КУ "Будинок милосердя" КМР. ЄДРПОУ 25841054. Місцезнаходження замовника - 50089, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, Вулиця Адмірала Головка, будинок 66. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 13:11
пропозиція.docx
29 липня 2020 13:10
Оголошення.docx
29 липня 2020 13:10
Проект Договору.docx
29 липня 2020 13:10
Технічні якості.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНАЦЬ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ" 17 714,00
UAH з ПДВ
17 714,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:57
Паспорт , код.pdf
07 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:27
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 14:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:04
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 14:04
тех паспорт ориг мерс.pdf
04 серпня 2020 14:04
працівники.pdf
04 серпня 2020 14:04
Паспорт , код.pdf
04 серпня 2020 14:04
Довідка право підпису.pdf
04 серпня 2020 14:04
Довідка МТБ.pdf
04 серпня 2020 14:04
Гарантийний лист.pdf
04 серпня 2020 14:04
Відомості.pdf
04 серпня 2020 14:04
витяг Онаць Ю.Ю..pdf
04 серпня 2020 14:04
витяг налоговая.PDF
04 серпня 2020 14:04
виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНАЦЬ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНАЦЬ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2364815630
Переможець 17 714,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 14:22

Документи

11 серпня 2020 14:20
протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНАЦЬ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2364815630
17 714,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 14:20
протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:29
Доп угода 142.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:21
Доп.угода.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 09:17
договор 142.PDF укладений
18 серпня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до тексту додаткової угоди №1 від 18.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вказано в електроному варіанті
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 714,00
UAH