Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для палітурних робіт
Очікувана вартість
2 070,00 UAH
UA-2020-07-29-003299-c ea9e04ba5b8249ba9cc4429e6fbc4076
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гриньова

+380507586162 sever.tr.archive@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Трудовий архів м. Сєвєродонецька"
Код ЄДРПОУ: 38579280
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32 А
Контактна особа: Наталія Гриньова
+380507586162
sever.tr.archive@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість матеріалів для палітурних робіт повинна відповідати наступним критеріям:
- картон палітурний повинен бути щільним, стійким до жолоблення високої міцності, формат 320*230, товщина від 2 до 3 мм, кількість лістів у пачці – 50 шт;
- палітурний матеріал на паперовій або тканинній основі, повинен мати механічну міцність, гарну адгезію, колір – синій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Обкладинка для переплетення (320*230) 2,5 мм, 50 шт, Бумвініл "Моноколор" кол. 84, тис. 151
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2020  —  05 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

29 липня 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОБРОБКИ ДОКУМЕНТІВ І НАУКОВО ТЕХНІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ"
#36556591
Переможець 2 070,00
UAH
29 липня 2020 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 070,00
UAH