Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070102 Берегове-Бадалово-Вари-Боржава км 0+000 – км 24+800 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
102 067 504,00 UAH
UA-2020-07-29-002330-a daee99ed4345426a9728ad9843cae064
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:21
Очікувана вартість: 102 067 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020 675,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 510300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070102 Берегове-Бадалово-Вари-Боржава км 0+000 – км 24+800 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право надати попередню оплату на виконання робіт, що є предметом цього Договору, відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 (тридцять) відсотків річного обсягу фінансування робіт з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж одного місяця з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актом ф. КБ-2в та довідкою ф.КБ-3. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:09
ТД О 070102 нова редпкція.docx
03 серпня 2020 18:09
Зміни О 070102.doc
03 серпня 2020 18:09
Додаток 10 проєкт договору нова редакція.docx
03 серпня 2020 18:09
Оголошення О 070102 нова редакція.docx
29 липня 2020 18:52
ТД О 070102.docx
29 липня 2020 18:52
Додаток 10 Прєкт договору.docx
03 серпня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:09
ТД О 070102 нова редпкція.docx
03 серпня 2020 18:09
Зміни О 070102.doc
03 серпня 2020 18:09
Додаток 10 проєкт договору нова редакція.docx
03 серпня 2020 18:09
Оголошення О 070102 нова редакція.docx
29 липня 2020 18:52
Оголошення О 070102.docx
29 липня 2020 18:52
ТД О 070102.docx
29 липня 2020 18:52
Додаток 10 Прєкт договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-05-000009 ● ca96b5a3e08a4d1b8adb2cbb1acd980d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020 09:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.10.2020 № 44-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 05.10.2020 № 44-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-29-002330-а від 29.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Опис у файлі-вкладенні

2020-11-02 15:56:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: № 260/3714/20 від 20 листопада 2020 року
Дата публікації: 02 грудня 2020

Документи:

02 грудня 2020 10:18
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:17
260-3714-20.html

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 75 529 953,00
UAH з ПДВ
75 529 953,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 93 000 000,00
UAH з ПДВ
93 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 19:59
Додаткова угода 3 (3).PDF
14 серпня 2020 19:59
Власність АБз.pdf
14 серпня 2020 19:59
Додаткова угода 2 (6).PDF
14 серпня 2020 19:59
Додаткова угода (3).PDF
14 серпня 2020 19:59
Гарантійний лист АБЗ.pdf
14 серпня 2020 19:59
Грейдер ШБ5.pdf
14 серпня 2020 19:59
Відгук Макарова (2).pdf
14 серпня 2020 19:59
Відгук Шухевича (2).pdf
14 серпня 2020 19:59
АБЗ, лабораторія (4).pdf
14 серпня 2020 19:59
акт2.pdf
14 серпня 2020 19:59
IMG_0008.pdf
14 серпня 2020 19:59
акт 1 10771 м2.pdf
14 серпня 2020 19:59
IMG_0009-6.pdf
14 серпня 2020 19:59
IMG_00010.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 20:51
Електронний підпис
28 серпня 2020 20:47
Тендерна пропозиція.PDF
28 серпня 2020 20:45
ст17.PDF
28 серпня 2020 20:45
Соловйов СКАН.pdf
21 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:42
КБ3 КБ2В дог 37.zip
21 серпня 2020 12:42
Договир_37..pdf
21 серпня 2020 12:42
Відгук Мідяниця.pdf
21 серпня 2020 12:42
17 аналогічні договора.PDF
20 серпня 2020 20:34
Коток дорожний HAMM 120VV 2.pdf
14 серпня 2020 18:28
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:25
_Гарантія 510 300 (002330-a).zip
14 серпня 2020 17:38
26 Доручення.PDF
14 серпня 2020 17:38
21 Інформація ст.17.PDF
14 серпня 2020 17:38
20 Відгук Львівська.pdf
14 серпня 2020 17:38
16 Дипломи ІТР.zip
14 серпня 2020 17:38
15 Накази.zip
14 серпня 2020 17:38
13 Атестат АБЗ.pdf
14 серпня 2020 17:38
12 Гарантійний лист.zip
14 серпня 2020 17:37
6 Листи підтвердження.zip
14 серпня 2020 17:37
5 Копії договорів.zip
14 серпня 2020 17:37
2 Тендерна пропозиція .PDF
14 серпня 2020 17:37
42 Проєкт договору .PDF
14 серпня 2020 17:37
55 Копія паспорту.pdf
14 серпня 2020 17:37
41 Ліцензії .pdf
14 серпня 2020 17:37
53 Санкції.PDF
14 серпня 2020 17:37
51 Відомості з ЄДР .pdf
14 серпня 2020 17:37
49 Виписка з ЄДР.pdf
14 серпня 2020 17:37
48 Статут .pdf
14 серпня 2020 17:37
33 Транспортна схема.PDF
14 серпня 2020 17:37
31 Технічне завдання.PDF
14 серпня 2020 17:37
30 Витяг з реєстру ПДВ .pdf
14 серпня 2020 17:37
27 Протокол на правочин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Відхилено 75 529 953,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:40
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 93 000 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 17:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 14:58

Документи

19 серпня 2020 16:40
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:40
Протокол_389.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ШБУ-77" у складі документів Тендерної пропозиції надав чорно-білу скан копію Свідоцтва про реєстрацію машини марки НАММ НD+120 VV (Серія ЕЕ №110254), що планується залучити до виконання робіт на підставі договору оренди техніки №04-19/3 від 04 січня 2019 року з ТОВ «САТ Україна», хоча Тендерною документацією передбачено надання кольорової скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. 2. Учасник ТОВ "ШБУ-77" у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, хоча в Тендерній документації назва таблиці 3 додатку 4: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт». 3. Учасник ТОВ "ШБУ-77" Актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) підтвердив улаштування покриттiв iз гарячих асфальтобетонних сумішей на 44959,8 кв.м., хоча тендерною документацією передбачено підтвердити улаштування покриттiв iз гарячих асфальтобетонних сумiшей в об’ємі не менше 50000 кв. м. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів). Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці №3 Додатку №4 тендерної документації. Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник: 1 Улаштування покриттiв iз гарячих асфальтобетонних сумiшей, не менше 50 000 м2 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати кольорову скан копію Свідоцтва про реєстрацію машини марки НАММ НD+120 VV (Серія ЕЕ №110254); - надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт відповідно до Таблиці 3 Додатку 4 Тендерної документації; - надати інформацію відповідно до Таблиці № 4 Додатку № 4 Тендерної документації, з підтверджуючими документами, які передбачені Тендерною документацією, що підтверджують улаштування покриттів iз гарячих асфальтобетонних сумішей, в об’ємі не менше 50 000 кв. м.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
93 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:30
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 16:16
ДУ 9_112.PDF зміни до договору
02 січня 2023 16:15
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 15:18
Доп_8_112.PDF зміни до договору
27 грудня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:13
Доп_7_112.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 13:49
SCAN0116.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 11:56
SCAN0114.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 11:17
SCAN0223.PDF зміни до договору
14 вересня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:39
SCAN0045 (1).PDF зміни до договору
30 червня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 17:49
Доп_2_112 (1).PDF зміни до договору
02 квітня 2021 17:48
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 16:10
ДУ 1 до договору 112.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:03
Дог_112.pdf укладений
04 вересня 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до розділу 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до договору, Сторони домовились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести змінидо Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 50 055 179,38
UAH (в тому числі ПДВ 8 342 513,23 UAH)