Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи для роздягання дітей
Очікувана вартість
22 900,00 UAH
UA-2020-07-29-002209-b ca3003c89e2c4de8803eebea6c784305
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фріз Ірина Миколаївна

+380673900145 dnz25304043@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад №61
Код ЄДРПОУ: 25304043
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Гоголівська, будинок 67
Контактна особа: Фріз Ірина Миколаївна
+380673900145
dnz25304043@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 20:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 22 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 10001, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гоголівська, 67. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Шафа дитяча 5-місна з фігурними дверима
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 шт
Шафа дитяча 2-місна з фігурними дверима
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Шафа дитяча 1-місна з фігурними дверима
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 20:26
Інформація відповідно до Порядку.docx
29 липня 2020 20:26
Оголошення про проведення СЗ - Шафи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Кедр-ВВ" 22 811,00
UAH з ПДВ
22 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Кедр-ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Кедр-ВВ"
#37357697
Переможець 22 811,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:02

Документи

14 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Кедр-ВВ"
#37357697
22 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:59
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:46
Договір укладений
21 серпня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 45/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 22 811,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 801,83 UAH)