Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою та озеленення скверу по вул. Центральна, 94-а в м. Волноваха, Донецької області»
Очікувана вартість
125 412,00 UAH
UA-2020-07-29-002102-c d6dbcddc391545718a097a66825cee1d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Густера

+380624441035 tendervca2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-цивільна адміністрація міста Волноваха Волноваського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42849315
Вебсайт: http://volnovakha.dn.gov.ua
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Центральна, буд. 88
Контактна особа: Дмитро Густера
+380624441035
tendervca2@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:10
Очікувана вартість: 125 412,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою та озеленення скверу по вул. Центральна, 94-а в м. Волноваха, Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м. Волноваха, вул. Центральна, 94-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 7 банківських днів з дати їх підписання Сторонами. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:50
Додаток 3 Технічна специфікація.pdf
29 липня 2020 10:50
Додаток 1 Перелік документів Учасник.pdf
29 липня 2020 10:50
Додаток 2 Заява.docx
29 липня 2020 10:50
Документація технагляд.pdf
29 липня 2020 10:50
Додаток 4 Проект Договору.doc
29 липня 2020 10:50
Проект будівництва.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо аналогічного договору
Дата подання: 03 серпня 2020 21:56
Шановний Замовник, підкажіть будь ласка що ви маєте на увазі "Аналогічний договір з додатками, який виконаний Учасником у повному обсязі за останній рік". Останній рік - це 2019 чи 2020 рік?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 69 800,00
UAH з ПДВ
66 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС ІНЖИНІРИНГ" 79 990,00
UAH з ПДВ
66 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ 87 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива" 100 329,60
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 17:00
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:55
Статут.PDF
06 серпня 2020 16:55
Проект Договору.pdf
06 серпня 2020 16:55
Статут Опис.pdf
06 серпня 2020 16:54
Наказ 2к на директора.pdf
06 серпня 2020 16:54
Виписка з ЄДР.PDF
06 серпня 2020 16:54
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2020 16:54
Заявка-пропозиція.pdf
06 серпня 2020 16:54
Витяг з ЄДР від 17.07.pdf
06 серпня 2020 16:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:50
8. Проект Договору.pdf
06 серпня 2020 15:49
4.1 Протокол №3.PDF
06 серпня 2020 15:49
2.1 Опис до статуту.PDF
06 серпня 2020 15:49
2. Статут.pdf
06 серпня 2020 15:49
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 20:17
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:00
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 11:00
Довідка за ст.17.pdf
04 серпня 2020 11:00
2.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 серпня 2020 11:00
5.Довідка ІТН.pdf
04 серпня 2020 11:00
4.1.Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 11:00
6.Сертифкат Рябчун В.В..pdf
04 серпня 2020 11:00
Наказ про призначення.pdf
04 серпня 2020 11:00
2.Document_USR_1006909788 2020.rtf
04 серпня 2020 11:00
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС ІНЖИНІРИНГ"

ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Переможець 66 800,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

13 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:13
File0003.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
66 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:13
File0003.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 08:44
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 13:49
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
06 травня 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 13:46
Календарний план.pdf зміни до договору
06 травня 2021 13:45
2.pdf зміни до договору
06 травня 2021 13:45
Додаткова угода №1 до Договору №312.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 11:08
Календарний план до Договору 312.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:19
Календарний план надання послуг.pdf укладений
27 серпня 2020 16:18
Розрахунок договірної ціни.pdf укладений
27 серпня 2020 16:18
Договір 312.pdf укладений
27 серпня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зупиненням строків виконання підрядних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою та озеленення скверу по вул.Центральна, 94-а в м.Волноваха, Донецької області» на 35 календарних днів та продовженням до 30.06.2021 року строку дії Договору підряду № 311 від 25.08.2020 року згідно Додаткової угоди від 08.12.2020 року, цією додатковою угодою продовжено строк надання послуг з технічного нагляду до 20.01.2021 року та продовжено строк дії Договору № 312 про здійснення технічного нагляду у будівництві від 25.08.2020 року до 30.06.2021 року
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк надання послуг з технічного нагляду на 105 календарних днів, а саме до 05.05.2021
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк надання послуг з технічного нагляду на 30 календарних днів, а саме до 04.06.2021
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 66 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 133,33 UAH)