Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини третього поверху терапевтичного корпусу Макарівської центральної районної лікарні в смт. Макарів Київської області" (заміна вікон та дверей)
Очікувана вартість
363 527,00 UAH
UA-2020-07-29-002033-b 041cf544f80d45b190bc62886bbcea6a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольховець Оксана Василівна

+380662047018 oksanaolhovec1970@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Макарівська центральна районна лікарня" Макарівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01994698
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів, вулиця Богдана Хмельницького,буд.62-А
Контактна особа: Ольховець Оксана Василівна
+380662047018
oksanaolhovec1970@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:24
Очікувана вартість: 363 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 635,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


фінансування за рахунок бюджетних коштів 163700грн., за кошти від господарської діяльності 199827грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини третього поверху терапевтичного корпусу Макарівської центральної районної лікарні в смт. Макарів Київської області" (заміна вікон та дверей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, смт Макарів, вул.Богдана Хмельницького 62-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:50
Оголошення документація з додатками в новій редакції (зміни).docx
29 липня 2020 17:09
Оголошення КНП ЦРЛ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-002033-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40604478
Дата подання: 19 серпня 2020 12:52
Недоліки пропозиції учасника
Учасник ТОВ "МІСТОБУД-ГРУПП" в особі директора Очеретнюка С.Я., вимагає замовника сказувати протиправне рішення визнання переможцем закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " ЭДРПОУ 20602646, оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника. У разі не врахування зазначеної вимоги про факт недбальства та можливо корупційної складової буде повідомлено до уповноважених органів.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " ЭДРПОУ 20602646, пропозиція якого за результатами аукціону до допорогової закупівлі за ідентифікатором UA-2020-07-29-002033-b на Капітальний ремонт частини третього поверху терапевтичного корпусу Макарівської центральної районної лікарні в смт. Макарів Київської області" (заміна вікон та дверей) визнана найбільш економічно вигідною з сумою 267 800,00 грн., не відповідає вимогам замовника котрі передбачені в оголошені до закупівлі, а саме:

Замовником в п.16 додатку №1 «вимоги до кваліфікації учасників» оголошення до закупівлі визначено: «Документи, що складені безпосередньо Учасником (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні: 
- бути надані на бланку Учасника (за наявності); 
- містити вихідний номер та дату складання (не раніше дати публікації оголошення);
- містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбиток печатки». Таким чином учасник проігнорував дану вимогу в ряді документів, а саме:
- Інформаційна довідка, яка містить відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг, не містить вихідного номеру та дати документу;
- погодження дефектного акту до закупівлі, не містить бланку учасника вихідного номеру та дати складення документу, у відповідності до вимог замовника.

Додаток до договору містить пункт наступного змісту «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо п.6.3 проекту договору, керуючись нормами чинного законодавства.», п.6.3 містить інформацію щодо гарантійного терміну на об’єкт закупівлі протягом 10 років з моменту прийняття об’єкта будівництва до експлуатації. Учасник не надав відповідний гарантійний лист

Учасник в ціновій пропозиції вих. №1/10/20 від 10.08.2020р. Вказав термін виконання робіт до 31.12.2020р., що суперечить вимогам замовника передбаченим в п.4 «строк виконання робіт» та п.2.1 розділу №2 «строки виконання робіт» проекту договору. Котрі визначають граничний термін виконання робіт відповідно до 30.09.2020р. Таким чином пропозиція учасника в жодному разі не задовольняє вимог замовника.

Учасник надав акт попереднього огляду об’єкта від 04 серпня 2020р., з ознаками підроблення, оскільки даний акт не видавався уповноваженим на те органом чи особою замовника, не містить печатки замовника та підпису уповноваженої на те особи. Даний документ не відповідає вимогам замовника щодо огляду об’єкта та формі самого документу.

Учасник проігнорував вимогу замовника щодо додатків до договору. А саме учасник не надав в складі своєї пропозиції до моменту припинення подачі документів на закупівлю наступні додатки договору:
1. Календарний графік виконання робіт по об’єкту.
2. Протокол погодження договірної ціни.
3. Зведений кошторис, локальні кошториси, дефектний акт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 12:28
КНП «Макарівська ЦРЛ» МРР за результатом розгляду звернення в рамках оголошення за Ідентифікатором закупівлі: UA-2020-07-29-002033-b повідомляє наступне:
За результатом проведеної спрощеної закупівлі переможцем визнано учасника ТОВ «Будкомплект» за найнижчою ціновою пропозицією.
Акт дефектних робіт – не є одноосібним документом учасника, в пропозиції обсяг робіт, відповідно до оголошення учасником завірений підписом та печаткою.
Учасником додано в складі пропозиції оновлену цінову пропозицію вих. №11/11/20 від 11.08.2020р. з терміном виконання робіт до 30.09.2020р.
Проведення учасником попереднього огляду та складання акту такого огляду, згідно умов даної тендерної документації, є не обов'язковою умовою, а носить рекомендаційний характер, що прямо і зазначено в даній тендерній документації. Акт обстеження замовником підписано уповноваженою особою – завідуючим господарством закладу.
Всі документи учасника завірені підписом та печаткою, що є підтвердженням погодження з умовами до предмету закупівлі, викладеними в оголошенні
Додатки до договору, зазначені в тексті проекту договору, надаються на стадії укладання договору з переможцем.

Документи

25 серпня 2020 12:28
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " 289 700,00
UAH з ПДВ
267 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП 299 167,18
UAH з ПДВ
267 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ 311 099,28
UAH з ПДВ
268 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 339 339,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:44
Сертифікат_VORNE_2020_2022.pdf
10 серпня 2020 15:44
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 15:44
лист-відгук до дог._1.pdf
10 серпня 2020 15:44
Довідка_щодо ліцензії.pdf
10 серпня 2020 15:44
Наказ.pdf
10 серпня 2020 15:44
Висновок для склоп..pdf
10 серпня 2020 15:44
Дефектний акт.pdf
10 серпня 2020 15:44
Проект договора.pdf
10 серпня 2020 15:44
ПДВ.pdf
10 серпня 2020 15:44
Акт огляду обэкту.pdf
10 серпня 2020 15:44
Аналогічний договір _1.pdf
10 серпня 2020 15:44
Протокол зборів.pdf
10 серпня 2020 15:44
Висновок на фур-ру.pdf
10 серпня 2020 15:44
Лист -згода.pdf
10 серпня 2020 15:44
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 15:44
Довідка про договори.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 21:55
Електронний підпис
10 серпня 2020 20:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 20:45
МАТ-ТЕХ база.pdf
10 серпня 2020 20:45
техпаспорт 2.jpg
10 серпня 2020 20:45
техпаспорт4.jpg
10 серпня 2020 20:44
техпаспорт3.jpg
10 серпня 2020 20:44
техпаспорт1.jpg
10 серпня 2020 20:44
Паспорт.pdf
10 серпня 2020 20:44
додаток до диплома.pdf
10 серпня 2020 20:44
монтажники вікон.pdf
10 серпня 2020 20:44
Протокол зборів.pdf
10 серпня 2020 20:44
Посвідчення .pdf
10 серпня 2020 20:44
протокол №2.pdf
10 серпня 2020 20:44
ПДВ.pdf
10 серпня 2020 20:44
реквізити.pdf
10 серпня 2020 20:44
2019-07-29_23-49-46_winscan_to_pdf.pdf
10 серпня 2020 20:44
Ліцензія.pdf
10 серпня 2020 20:44
Наказ директор .pdf
10 серпня 2020 20:44
електрик Бубенко М.В.pdf
10 серпня 2020 20:44
Дипломи_посвідчення.pdf
10 серпня 2020 20:44
диплом.pdf
10 серпня 2020 20:44
витяг з протоколу.pdf
10 серпня 2020 20:44
Містобуд виписка.pdf
10 серпня 2020 20:44
витяг з протоколу,ОП.pdf
10 серпня 2020 20:44
витяг з протоколу ОП,1.pdf
10 серпня 2020 20:44
витяг з протоколу ОП,1.pdf
10 серпня 2020 20:44
Додаток до ліцензії.jpg
10 серпня 2020 20:44
Паспорт.pdf
10 серпня 2020 20:44
Дозвіл.pdf
10 серпня 2020 20:44
Свідотство ПДВ.pdf
10 серпня 2020 20:44
Ліцензія.pdf
10 серпня 2020 20:44
Наказ на директора .pdf
10 серпня 2020 20:44
Maco-watermark.pdf
10 серпня 2020 20:44
Офіс оренда.pdf
10 серпня 2020 20:44
Огляд об'єкту.jpg
10 серпня 2020 20:44
Sert_Steko_PVC_S300,S400,S450,S500,S600.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:33
новий статут.rar
10 серпня 2020 12:33
мат-тех. база.pdf
10 серпня 2020 12:33
лист ліцензія.pdf
10 серпня 2020 12:33
лист аванс.pdf
10 серпня 2020 12:33
згода на обробку даних.pdf
10 серпня 2020 12:33
відгук 2.pdf
10 серпня 2020 12:33
відгук 1.pdf
10 серпня 2020 12:33
витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2020 12:33
витяг ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 12:33
виписка ЄДР.pdf
10 серпня 2020 12:33
аналогічний договір 3.pdf
10 серпня 2020 12:33
аналогічний договір 2.pdf
10 серпня 2020 12:33
аналогічний договір 1.pdf
10 серпня 2020 12:33
досвід.pdf
10 серпня 2020 12:33
договір техніка.pdf
10 серпня 2020 12:33
довідка працівники.pdf
10 серпня 2020 12:33
довідка повноваження.pdf
10 серпня 2020 12:33
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ "

ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП

ФОП ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ

ТОВ Альянс Строй Качество

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ "
#20602646
Переможець 267 800,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:47

Документи

17 серпня 2020 15:47
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ "
#20602646
267 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 15:47
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:50
звіт про вик.договору укладений
21 січня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 10:28
ДУ _3 вікна.docx зміни до договору
04 листопада 2020 10:24
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 12:23
Ду _2 до дог_166.docx зміни до договору
02 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:32
ДУ вікна 1 СКАН.docx зміни до договору
01 жовтня 2020 11:31
договір укладений
31 серпня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт у зв"язку з епідел.ситуац.(COVID-19)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завершення виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 267 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 633,33 UAH)