Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини третього поверху терапевтичного корпусу Макарівської центральної районної лікарні в смт. Макарів Київської області" (заміна вікон та дверей)
Очікувана вартість
363 527,00 UAH
UA-2020-07-29-002033-b ● 041cf544f80d45b190bc62886bbcea6a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Макарівська центральна районна лікарня" Макарівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01994698 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів, вулиця Богдана Хмельницького,буд.62-А |
Контактна особа: |
Ольховець Оксана Василівна +380662047018 oksanaolhovec1970@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 363 527,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 635,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
фінансування за рахунок бюджетних коштів 163700грн., за кошти від господарської діяльності 199827грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини третього поверху терапевтичного корпусу Макарівської центральної районної лікарні в смт. Макарів Київської області" (заміна вікон та дверей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, смт Макарів, вул.Богдана Хмельницького 62-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 16:50 |
Оголошення документація з додатками в новій редакції (зміни).docx |
31 липня 2020 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2020 16:50 |
Оголошення документація з додатками в новій редакції (зміни).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-29-002033-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40604478
Дата подання: 19 серпня 2020 12:52
Недоліки пропозиції учасника
Учасник ТОВ "МІСТОБУД-ГРУПП" в особі директора Очеретнюка С.Я., вимагає замовника сказувати протиправне рішення визнання переможцем закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " ЭДРПОУ 20602646, оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника. У разі не врахування зазначеної вимоги про факт недбальства та можливо корупційної складової буде повідомлено до уповноважених органів.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " ЭДРПОУ 20602646, пропозиція якого за результатами аукціону до допорогової закупівлі за ідентифікатором UA-2020-07-29-002033-b на Капітальний ремонт частини третього поверху терапевтичного корпусу Макарівської центральної районної лікарні в смт. Макарів Київської області" (заміна вікон та дверей) визнана найбільш економічно вигідною з сумою 267 800,00 грн., не відповідає вимогам замовника котрі передбачені в оголошені до закупівлі, а саме:
Замовником в п.16 додатку №1 «вимоги до кваліфікації учасників» оголошення до закупівлі визначено: «Документи, що складені безпосередньо Учасником (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні: - бути надані на бланку Учасника (за наявності); - містити вихідний номер та дату складання (не раніше дати публікації оголошення); - містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбиток печатки». Таким чином учасник проігнорував дану вимогу в ряді документів, а саме:
- Інформаційна довідка, яка містить відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг, не містить вихідного номеру та дати документу;
- погодження дефектного акту до закупівлі, не містить бланку учасника вихідного номеру та дати складення документу, у відповідності до вимог замовника.
Додаток до договору містить пункт наступного змісту «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо п.6.3 проекту договору, керуючись нормами чинного законодавства.», п.6.3 містить інформацію щодо гарантійного терміну на об’єкт закупівлі протягом 10 років з моменту прийняття об’єкта будівництва до експлуатації. Учасник не надав відповідний гарантійний лист
Учасник в ціновій пропозиції вих. №1/10/20 від 10.08.2020р. Вказав термін виконання робіт до 31.12.2020р., що суперечить вимогам замовника передбаченим в п.4 «строк виконання робіт» та п.2.1 розділу №2 «строки виконання робіт» проекту договору. Котрі визначають граничний термін виконання робіт відповідно до 30.09.2020р. Таким чином пропозиція учасника в жодному разі не задовольняє вимог замовника.
Учасник надав акт попереднього огляду об’єкта від 04 серпня 2020р., з ознаками підроблення, оскільки даний акт не видавався уповноваженим на те органом чи особою замовника, не містить печатки замовника та підпису уповноваженої на те особи. Даний документ не відповідає вимогам замовника щодо огляду об’єкта та формі самого документу.
Учасник проігнорував вимогу замовника щодо додатків до договору. А саме учасник не надав в складі своєї пропозиції до моменту припинення подачі документів на закупівлю наступні додатки договору:
1. Календарний графік виконання робіт по об’єкту.
2. Протокол погодження договірної ціни.
3. Зведений кошторис, локальні кошториси, дефектний акт.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " ЭДРПОУ 20602646, пропозиція якого за результатами аукціону до допорогової закупівлі за ідентифікатором UA-2020-07-29-002033-b на Капітальний ремонт частини третього поверху терапевтичного корпусу Макарівської центральної районної лікарні в смт. Макарів Київської області" (заміна вікон та дверей) визнана найбільш економічно вигідною з сумою 267 800,00 грн., не відповідає вимогам замовника котрі передбачені в оголошені до закупівлі, а саме:
Замовником в п.16 додатку №1 «вимоги до кваліфікації учасників» оголошення до закупівлі визначено: «Документи, що складені безпосередньо Учасником (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні: - бути надані на бланку Учасника (за наявності); - містити вихідний номер та дату складання (не раніше дати публікації оголошення); - містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбиток печатки». Таким чином учасник проігнорував дану вимогу в ряді документів, а саме:
- Інформаційна довідка, яка містить відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг, не містить вихідного номеру та дати документу;
- погодження дефектного акту до закупівлі, не містить бланку учасника вихідного номеру та дати складення документу, у відповідності до вимог замовника.
Додаток до договору містить пункт наступного змісту «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо п.6.3 проекту договору, керуючись нормами чинного законодавства.», п.6.3 містить інформацію щодо гарантійного терміну на об’єкт закупівлі протягом 10 років з моменту прийняття об’єкта будівництва до експлуатації. Учасник не надав відповідний гарантійний лист
Учасник в ціновій пропозиції вих. №1/10/20 від 10.08.2020р. Вказав термін виконання робіт до 31.12.2020р., що суперечить вимогам замовника передбаченим в п.4 «строк виконання робіт» та п.2.1 розділу №2 «строки виконання робіт» проекту договору. Котрі визначають граничний термін виконання робіт відповідно до 30.09.2020р. Таким чином пропозиція учасника в жодному разі не задовольняє вимог замовника.
Учасник надав акт попереднього огляду об’єкта від 04 серпня 2020р., з ознаками підроблення, оскільки даний акт не видавався уповноваженим на те органом чи особою замовника, не містить печатки замовника та підпису уповноваженої на те особи. Даний документ не відповідає вимогам замовника щодо огляду об’єкта та формі самого документу.
Учасник проігнорував вимогу замовника щодо додатків до договору. А саме учасник не надав в складі своєї пропозиції до моменту припинення подачі документів на закупівлю наступні додатки договору:
1. Календарний графік виконання робіт по об’єкту.
2. Протокол погодження договірної ціни.
3. Зведений кошторис, локальні кошториси, дефектний акт.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 12:28
КНП «Макарівська ЦРЛ» МРР за результатом розгляду звернення в рамках оголошення за Ідентифікатором закупівлі: UA-2020-07-29-002033-b повідомляє наступне:
За результатом проведеної спрощеної закупівлі переможцем визнано учасника ТОВ «Будкомплект» за найнижчою ціновою пропозицією.
Акт дефектних робіт – не є одноосібним документом учасника, в пропозиції обсяг робіт, відповідно до оголошення учасником завірений підписом та печаткою.
Учасником додано в складі пропозиції оновлену цінову пропозицію вих. №11/11/20 від 11.08.2020р. з терміном виконання робіт до 30.09.2020р.
Проведення учасником попереднього огляду та складання акту такого огляду, згідно умов даної тендерної документації, є не обов'язковою умовою, а носить рекомендаційний характер, що прямо і зазначено в даній тендерній документації. Акт обстеження замовником підписано уповноваженою особою – завідуючим господарством закладу.
Всі документи учасника завірені підписом та печаткою, що є підтвердженням погодження з умовами до предмету закупівлі, викладеними в оголошенні
Додатки до договору, зазначені в тексті проекту договору, надаються на стадії укладання договору з переможцем.
За результатом проведеної спрощеної закупівлі переможцем визнано учасника ТОВ «Будкомплект» за найнижчою ціновою пропозицією.
Акт дефектних робіт – не є одноосібним документом учасника, в пропозиції обсяг робіт, відповідно до оголошення учасником завірений підписом та печаткою.
Учасником додано в складі пропозиції оновлену цінову пропозицію вих. №11/11/20 від 11.08.2020р. з терміном виконання робіт до 30.09.2020р.
Проведення учасником попереднього огляду та складання акту такого огляду, згідно умов даної тендерної документації, є не обов'язковою умовою, а носить рекомендаційний характер, що прямо і зазначено в даній тендерній документації. Акт обстеження замовником підписано уповноваженою особою – завідуючим господарством закладу.
Всі документи учасника завірені підписом та печаткою, що є підтвердженням погодження з умовами до предмету закупівлі, викладеними в оголошенні
Додатки до договору, зазначені в тексті проекту договору, надаються на стадії укладання договору з переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " |
289 700,00
UAH з ПДВ
|
267 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП |
299 167,18
UAH з ПДВ
|
267 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ |
311 099,28
UAH з ПДВ
|
268 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Альянс Строй Качество |
339 339,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " #20602646 |
Переможець |
267 800,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 13:50
|
звіт про вик.договору | укладений |
21 січня 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 10:28
|
ДУ _3 вікна.docx | зміни до договору |
04 листопада 2020 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 12:23
|
Ду _2 до дог_166.docx | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 11:32
|
ДУ вікна 1 СКАН.docx | зміни до договору |
01 жовтня 2020 11:31
|
договір | укладений |
31 серпня 2020 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт у зв"язку з епідел.ситуац.(COVID-19) |
Номер договору про закупівлю: | 166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завершення виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |