Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Устименка, 133А, в с. Крутьки Чорнобаївського району – будівництво
Очікувана вартість
5 398 966,35 UAH
UA-2020-07-29-001689-c b936aaee2f8943eea96b7d7426a4dec9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:31
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 10:31
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:50
Очікувана вартість: 5 398 966,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 994,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Устименка, 133А, в с. Крутьки Чорнобаївського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19932, Україна, Черкаська область, с. Крутьки Чорнобаївського району, вул. Устименка, 133А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів, виконання робіт тощо протягом 3-х місяців моменту отримання цього авансу, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання первинних документів. Замовник щомісяця на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), наданих не пізніше 23 числа звітного місяця, перераховує Підряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Підрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання документу, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом Об’єкта Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:27
Додаток 6 Довідка про субпідряд.doc
29 липня 2020 10:27
Додаток 5 Гарантії.docx
29 липня 2020 10:27
Додаток 4 Проект договору.docx
29 липня 2020 10:27
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
29 липня 2020 10:27
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
29 липня 2020 10:27
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
29 липня 2020 10:27
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 03 серпня 2020 10:39
Дата відповіді: 03 серпня 2020 13:39
Пунктом 2.1 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога до учасника надати інформацію територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Просимо надати роз'яснення на наступні запитання: - чим викликана така необхідність? - яким законодавчим документом передбачена необхідніст такої реєстрації? - яким нормативним документом передбачена необхідність подання відповідної довідки у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки закупівля проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету Департамент будівництва Черкаської ОДА (Замовник) вимагає від учасника інформацію територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 539 966,00
UAH з ПДВ
539 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ 5 198 803,80
UAH з ПДВ
5 198 803,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:48
Лист пояснення.pdf
14 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:28
GARANTIYA_26 900,00UAH.zip
14 серпня 2020 10:28
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 10:28
Локал_ний_кошторис.pdf
14 серпня 2020 10:28
Працiвники.pdf
14 серпня 2020 10:28
Статут.pdf
14 серпня 2020 10:28
Обладнання.pdf
14 серпня 2020 10:28
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 10:28
Вiдомiст__ресурсiв.pdf
14 серпня 2020 10:28
Аналогiчний_досвiд.pdf
14 серпня 2020 10:28
Пояснювал_на_записка.pdf
14 серпня 2020 10:28
Об'eктний_кошторис.pdf
14 серпня 2020 10:28
Лiцензiя.pdf
14 серпня 2020 10:28
Лист-гарантія.pdf
14 серпня 2020 10:28
60.imd
14 серпня 2020 10:28
Календарний_графiк.pdf
14 серпня 2020 10:28
Договiрна_цiна.pdf
14 серпня 2020 10:28
Довiдка ст. 17.pdf
14 серпня 2020 10:28
Довідка ДПС.pdf
14 серпня 2020 10:28
Гарантiйний_лист.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 14:14
Стаття 17 Архстрой.pdf
28 серпня 2020 14:14
ДПІ Архстрой Фасад.pdf
28 серпня 2020 14:14
ДПІ Агро Будмонтаж.pdf
28 серпня 2020 14:14
Dovidka_20241403550650242851.pdf
26 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:50
Додаткові документи.pdf
13 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:49
4. Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 серпня 2020 16:49
Кошторис Крутьки.rar
13 серпня 2020 16:49
8. Інші документи.pdf
13 серпня 2020 16:49
6. Лист-гарантія.pdf
13 серпня 2020 16:49
2. Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ПП АГРО БУДМОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Відхилено
539 966,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 09:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 серпня 2020 00:00
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
Переможець 5 198 803,80
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 11:45

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

21 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:19
протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - в листі-згоді від ПМ «Арсенал» невірний реєстраційний номер ГАЗ 5312; - в договорі оренди №137 не вказано реєстраційні номера машин; - в довідці про наявність будівельних машин невірний номер договору оренди на ГАЗ А21R33-50. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - виправлений реєстраційний номер ГАЗ 5312 в листі-згоді від ПМ «Арсенал»; - вказані реєстраційні номера машин в договорі оренди №137; - виправлений номер договору оренди на ГАЗ А21R33-50 в довідці про наявність будівельних машин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
5 198 803,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:30
КБ-3 укладений
01 лютого 2022 15:28
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 18:23
ДУ _4 від 13.07.2021.pdf зміни до договору
13 липня 2021 18:22
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 17:30
ДУ _3 від 24.03.21.pdf зміни до договору
25 березня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:00
Дод.угода 2 від 31.12.2020 Крутьки.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:53
Дод.угода 2 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:41
Дод.угода 1 від 28.09.2020 Крутьки.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 18:32
ДОГОВІР _ 78 від 09.09.2020.pdf укладений
09 вересня 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 10.1. Розділу 10. «Внесення змін до Договору та його розірвання» Сторони домовились внести відповідні зміни до цього договору. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 13,41775 тис. грн. і становить 5 185, 38605 тис. грн з ПДВ (п’ять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 05 копійок з ПДВ), у тому числі ПДВ 801,0816 тис. грн. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Підлягають виконанню роботи на суму 5 198, 80380 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4 648,84848 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 536,53757 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок..» 4. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна;. Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2020 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 5 185, 38605 тис. грн з ПДВ (п’ять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 05 копійок з ПДВ), у тому числі ПДВ 801,0816 тис. грн. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. У 2020 році підлягають виконанню роботи на суму 4 184,30150 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3 772,41464 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 411,88686 тис. грн. У 2021 році підлягають виконанню роботи на суму 1 001,08455 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 876,43384 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 124,65071 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок..» 3. Внести зміни до пунктів 5.1. та 11.2 Договору та викласти їх в новій редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою отримання проектно-кошторисної документації по Об’єкту, дозволу на виконання робіт та передачі будівельного майданчика, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – до 31.12.2021 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору.» «11.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання.» 4. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна;. Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2020 рік), Додатку 5 – Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 5 185, 38605 тис. грн з ПДВ (п’ять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 05 копійок з ПДВ), у тому числі ПДВ 801,0816 тис. грн. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. У 2020 році підлягають виконанню роботи на суму 4 184,30150 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3 772,41464 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 411,88686 тис. грн. У 2021 році підлягають виконанню роботи на суму 1 001,08455 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 876,43384 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 124,65071 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок..» 3. Внести зміни до пунктів 5.1. та 11.2 Договору та викласти їх в новій редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою отримання проектно-кошторисної документації по Об’єкту, дозволу на виконання робіт та передачі будівельного майданчика, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – до 31.12.2021 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору.» «11.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання.» 4. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна;. Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2020 рік), Додатку 5 – Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 5185,38605 тис.грн з ПДВ (п'ять мільйонів сто вісімдесят п'ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 05 копійок з ПДВ), у тому числі ПДВ 801,0816 тис. грн." 2. Викласти пункт 4.1 Договору в такій редакції: "4.1. У 2020 році підлягають виконанню роботи на суму 4184,30150 тис.грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 3772,41464 тис.грн; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 411,88686 тис.грн. У 2021 році підлягають виконанню роботи на суму 1001,08455 тис.грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 876,43384 тис.грн; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 124,65071 тис.грн. Замовник бере на себе фінансові зобов'язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок." 3. Внести зміни до Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5 - Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 3.3. договору та частини 1 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 155, 98198 тис. грн. та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 5 029,40407 тис. грн з ПДВ (п’ять мільйонів двадцять дев’ять тисяч чотириста чотири гривні 07 копійок з ПДВ), у тому числі ПДВ 838,23401тис. грн.» 2. Викласти пункт 4.1 Договору в такій редакції: «4.1. У 2020 році підлягають виконанню роботи на суму 4 184,30150 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3 772,41464 тис. грн; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 411,88686 тис. грн. У 2021 році підлягають виконанню роботи на суму 845,10257 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 750,01413 тис. грн; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 95,08844 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна;. Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 029 404,07
UAH (в тому числі ПДВ 838 234,01 UAH)