Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти (шафи для зберігання хліба та мийні ванни) (Код ДК 021:2015 - 39310000-8 "Обладнання для закладів громадського харчування")
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2020-07-29-001229-c fbb08aaa75f8466bbda7b373bc1c0efb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Рудецька

+380542663578 pzosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сумської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147836
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська 97
Контактна особа: Людмила Рудецька
+380542663578
pzosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:05
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шафа для зберігання хліба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Сумський район, Заклади освіти відділу освіти Сумської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Мийна ванна двохсекційна з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42342, Україна, Сумська область, с. Косівщина, вул. Шкільна, 16б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Мийна ванна двохсекційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42303, Україна, Сумська область, с. Стецьківка, вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Мийна ванна трьохсекційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42342, Україна, Сумська область, с. Косівщина, вул. Шкільна, 16б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дня поставки (передачі) товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 09:59
ОГОЛОШЕННЯ Шафи для зберіг.хліба та мийні ванни.docx
29 липня 2020 09:59
Додаток 4 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 80 720,00
UAH з ПДВ
57 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 83 700,00
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 89 719,86
UAH з ПДВ
80 718,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 90 492,00
UAH з ПДВ
90 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:06
Форма 4-ОПП.doc
05 серпня 2020 16:06
Проп. икод.doc
05 серпня 2020 16:06
Витяг ФОП.doc
05 серпня 2020 16:06
Виписка лист 2.doc
05 серпня 2020 16:06
Виписка лист 1.doc
05 серпня 2020 16:06
Лист на перс. данні.pdf
05 серпня 2020 16:06
Лист на перс. данні.pdf
05 серпня 2020 16:06
Довідка повноваження.pdf
05 серпня 2020 16:06
Гар. лист про доставку.pdf
05 серпня 2020 16:06
Таблиця техн. вимог.pdf
05 серпня 2020 16:06
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 16:06
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:13
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 12:13
Довідка ст17.pdf
07 серпня 2020 12:13
Установчі документи.pdf
07 серпня 2020 12:13
Повний витяг ЄДР.pdf
07 серпня 2020 12:13
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 12:13
Таблиця відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2067405337
Відхилено 57 999,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 11:15
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Відхилено 58 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 80 718,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 09:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Відхилено 90 492,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:54

Документи

11 серпня 2020 11:15
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

13 серпня 2020 14:35
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2020 09:55
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2020 11:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій