Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Імуносупресивні лікарські засоби, 3 лота
Immunosuppressive drugs, 3 lots
Очікувана вартість
8 499 802,00 UAH
UA-2020-07-29-001183-b 45ab8b2ec59945f1b03ce3f7141c52fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 8 499 802,00 UAH з ПДВ
Publication date: 29 липня 2020 13:58
Enquiries until: 21 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 8 499 802 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer)

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000022 ● 6f4677f9cba640d2881ff4846f86a048
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.11.2020 №228
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.11.2020 № 228

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-07-29-001183-b, 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації, наведені в статті 22 Закону. Згідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Пунктом 1 статті 9 Закону встановлено основні функції Уповноваженого органу, зокрема: розроблення та затвердження примірної тендерної документації. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як визначеним Уповноваженим органом, від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію (копія додається). Примірна тендерна документація містить, зокрема, обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель, і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Так, відповідно до затвердженої Примірної тендерної документації, в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджено наступне: замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Також вищевказаним наказом затверджено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Додатково, Уповноважений орган (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) ЛИСТОМ від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» (копія додається) повідомляє наступне: ураховуючи, що відповідно до статті 8 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Міністерством підготовлені узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації. Узагальнені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, додатково розміщені у зручному форматі на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=. Так, відповідно до розміщеної на ресурсі ДП «ПРОЗОРРО» інформації за посиланням зазначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Також, згідно частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ замовнику документи шляхом ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Імуносупресивні лікарські засоби, 3 лота), ідентифікатор UA-2020-07-29-001183-b, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону. Враховуючи вищевикладене, Департаментом дотримано вимоги Закону при затвердженні тендерної документації, зокрема: не порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2, 19 частини другої статті 22 Закону.

2020-12-22 11:44:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Адваграф (Tacrolimus), або еквівалент, - 2 найменування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 581 869,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 22 909,35 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137400 UAH


Title: lot 1 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Advagraf (Tacrolimus), or equivalent, - 2 names
Current status: Complete
Estimated total value: 4 581 869,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 909,35 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 вересня 2020 11:29
Auction planned date: 21 вересня 2020 11:29
Закінчення: 21 вересня 2020 11:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5150 од
найменування 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Адваграф (Tacrolimus), або еквівалент, 0,5 мг, капс. пролонгованої дії - 5150 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Tacrolimus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

name 1 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Advagraf (Tacrolimus), or equivalent, 0.5 mg, caps. prolonged action - 5150 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6
60400 од
найменування 2 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Адваграф (Tacrolimus), або еквівалент, 1 мг, капс. пролонгованої дії - 60400 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Tacrolimus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

name 2 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Advagraf (Tacrolimus), or equivalent, 1 mg, caps. prolonged action - 60400 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 вересня 2020
UA-2020-07-29-001183-b45ab8b2ec59945f1b03ce3f7141c52fa
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:24
Підписаний_G0820-2115-GL_tender.pdf
31 серпня 2020 16:24
ТЧ.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p201-240.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p161-200.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p121-160.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p081-120.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p041-080.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p001-040.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 3 344 305,50
UAH з ПДВ
3 321 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 3 386 922,50
UAH з ПДВ
3 344 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:24
Підписаний_G0820-2115-GL_tender.pdf
31 серпня 2020 16:24
ТЧ.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p201-240.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p161-200.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p121-160.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p081-120.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p041-080.pdf
31 серпня 2020 16:24
КЧ_p001-040.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 3 321 288,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
3 321 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:58
Договір 155 укладений
13 жовтня 2020 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 321 288,00
UAH (в тому числі ПДВ 217 280,52 UAH)