Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

твердопаливний котел типу «РЕТРА» (або еквівалент)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-07-29-000676-a 013d29cdf5f64bbd97280f2b64f7297b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Анатоліївна Богун

+380485722080 mikolaivka_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02145234
Місцезнаходження: 67000, Україна , Одеська обл., Николаевка, 67000 Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22А
Контактна особа: Наталя Анатоліївна Богун
+380485722080
mikolaivka_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:36
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:36
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


процедура проводиться для задоволення потреби; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій Не вимагається; Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.

процедура проводиться для задоволення потреби; 67000, Одеська обл., Миколаївський р-н, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22-а; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій Не вимагається; Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
твердопаливний котел типу «РЕТРА» (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67000, Україна, Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:23
Додаток 4 Відомості учасника.docx
29 липня 2020 11:23
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
29 липня 2020 11:23
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
29 липня 2020 11:23
Додаток 1 Проект договору.docx
29 липня 2020 11:22
Тендерна_документацiя_котел.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 184 625,00
UAH з ПДВ
184 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альянс-Енергія" 193 500,00
UAH з ПДВ
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОМФОРТ ТЕРМ 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клименко Ярослав Олексійович 319 000,00
UAH з ПДВ
319 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:00
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:55
документи для участі.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 13:21
Баланс 2019
13 серпня 2020 14:40
019 Сертифікат 3М 2018.pdf
13 серпня 2020 14:40
018 Проект договору.pdf
13 серпня 2020 14:39
017 Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 14:39
038 Паспорт керівника.pdf
13 серпня 2020 14:39
009 Довідка про досвід.pdf
13 серпня 2020 14:39
037 Лист згода.pdf
13 серпня 2020 14:39
029 Комплект поставки.pdf
13 серпня 2020 14:39
025 Гарантійні терміни.pdf
13 серпня 2020 14:39
002 Статут КОМФОРТ ТЕРМ.pdf
13 серпня 2020 14:39
001-4 ПДВ_Комфорт (1).pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 17:08
Пропозиція.pdf
14 серпня 2020 17:08
021 Паспорт керівника.pdf
14 серпня 2020 17:08
Сертифікат 3М 2018.pdf
14 серпня 2020 17:08
Порівняльна таблиця.pdf
14 серпня 2020 17:08
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 17:08
Лист згода.pdf
14 серпня 2020 17:08
Довідка по ст 17.pdf
14 серпня 2020 17:07
Гарантія доставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»

ТОВ "Альянс-Енергія"

ТОВ КОМФОРТ ТЕРМ

ФОП Клименко Ярослав Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Відхилено 184 625,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:14
ТОВ "Альянс-Енергія"
#37298836
Відхилено
193 500,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 серпня 2020 00:00
ТОВ КОМФОРТ ТЕРМ
#40867568
Відхилено 315 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 18:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 16:03
ФОП Клименко Ярослав Олексійович
#3079409299
Відхилено 319 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 11:36

Документи

21 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:13
Протокол.FR12.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

28 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:49
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

від 31.08.2020 №11-35/832 Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ ТЕРМ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутній баланс та звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: баланс та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за 2019 рік з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Голова тендерного комітету С.М. Перевізник

Вимога про усунення невідповідностей

від 03.09.2020 №11-35/854 Фізична особа-підприємець Клименко Ярослав Олексійович ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутні: 1.1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності власного або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання зобов’язань стосовно поставки товару, який є предметом закупівлі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 1.2. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 1.3. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 1.4. Копія аналогічного договору, що зазначений в довідці завірені підписом уповноваженої особи Учасника, разом з копіями документів, що підтверджують виконання зобов’язань по договору згідно договору (копії товарних накладних або копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі тощо). 1.5. Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації. п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності власного або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання зобов’язань стосовно поставки товару, який є предметом закупівлі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 3.2. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 3.3. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 3.4. Копія аналогічного договору, що зазначений в довідці завірені підписом уповноваженої особи Учасника, разом з копіями документів, що підтверджують виконання зобов’язань по договору згідно договору (копії товарних накладних або копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі тощо). 3.5. Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Голова тендерного комітету С.М. Перевізник

Документи

07 вересня 2020 15:31
Електронний підпис
02 вересня 2020 18:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
07 вересня 2020 15:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі