Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор VIII коагуляції крові людини (плазмовий) 1000 МО)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Human blood coagulation factor VIII (plasmic) 1000 IU)
Очікувана вартість
37 789 868,48 UAH
UA-2020-07-28-009486-c 44a9627843974f10854a8dd73efb27fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 13:50
Очікувана вартість: 37 789 868,48 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 188 949,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 липня 2020 18:09
Enquiries until: 18 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 37 789 868 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 188 949 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12638752 одиниця
Фактор VIII коагуляції крові людини (плазмовий) 1000 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Coagulation factor VIII

Human blood coagulation factor VIII (plasmic) 1000 IU
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завірення договору
Дата подання: 13 серпня 2020 17:22
Дата відповіді: 17 серпня 2020 10:02
Добрий день! На виконання вимог тендерної документації Учасник буде подавати, серед іншого, аналогічний договір разом із його перекладом на українську мову, так як оригінал договору викладено мовою іншою, ніж українська. Оскільки Замовником зазначено у тендерній документації, що переклад повинен бути завірений учасником, то просимо дати відповідь на наступне питання: 1. чи повинен завіряти Учасник (його уповноважена особа) своїм підписом та печаткою кожну сторінку перекладеного документу та кожну сторінку оригіналу договору? 2. Якщо ні, то чи може Учасник зшити разом копію договору та його переклад, підписати та поставити печатку на першій та останній сторінках зшитих документів, таким чином засвідчуючи справжність всіх сторінок договору та правильність всіх сторінок перекладу? В цьому випадку Учасник також надасть супровідний лист із підтвердженням, що підписуючи на зшивці першу та останню сторінки договору з перекладом, Учасник підтверджує автентичність договору та вірність перекладу на українську мову. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Добрий день!
Відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор VIII коагуляції крові людини (плазмовий) 1000 МО)» (далі – тендерна документація) усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Звертаємо увагу, що замовник не встановлює додаткових вимог щодо способу засвідчення копії документа, який надається в складі тендерної пропозиції.
Разом з тим, згідно з частиною п’ятою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. "

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2020
UA-2020-07-28-009486-c44a9627843974f10854a8dd73efb27fc
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
Octapharma AG Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 10:12
KEDRION S.P.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Не надана інформація, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу І додатку 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-и, який/-і виконується станом на дату подання пропозиції. 1.2. Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Публічні документи

26 серпня 2020 11:14
Технічна_частина.pdf

Документи

28 серпня 2020 11:02

код ЄДРПОУ 01779530466 у ЄДР не знайдено.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Octapharma AG

KEDRION S.P.A.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
KEDRION S.P.A. 36 525 993,28
UAH
28 447 303,00
UAH
Документи
Octapharma AG 32 140 346,33
UAH
31 951 396,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

KEDRION S.P.A.

Octapharma AG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
KEDRION S.P.A.
#01779530466
Переможець 28 447 303,00
UAH
23 вересня 2020 17:52

Документи

23 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:12

код ЄДРПОУ 01779530466 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
KEDRION S.P.A.
#01779530466
28 447 303,00
UAH
Документи

Документи

23 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:12

код ЄДРПОУ 01779530466 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 18:10
ДУ 4 до 09-189-11-2020.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 18:37
ДУ 3 до 09-189-11-2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 18:34
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 20:03
ДУ2 UA-2020-07-28-009486-c.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 20:02
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 20:01
ДУ 1 UA-2020-07-28-009486-c.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 20:00
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 09:06
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
17 листопада 2020 09:05
09-189-11-2020.pdf укладений
17 листопада 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору до 28 445 380,00 грн. Еквівалент загальної ціни зменшити до 858 985,17 Євро. Специфікацію викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/189-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк передачі товару з 01 грудня 2020 року по 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 09/189-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки продовжено до 25 лютого 2021 року; Строк дії договору продовжено до 26 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 09/189-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/189-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 26 березня 2021
Сума оплати за договором: 28 445 380,00
UAH