Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання ( комп'ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа")
Очікувана вартість
786 120,00 UAH
UA-2020-07-28-009180-c b9102151643b4920a680d7275ec2f86b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Восколуп Світлана Володимирівна

(04868) 5-61-80 goroo2005@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Восколуп Світлана Володимирівна
(04868) 5-61-80
goroo2005@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:29
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:29
Очікувана вартість: 786 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 930,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання ( комп'ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Інтерактивна дошка (Інтерактивний мультимедійний комплекс у складі: Інтерактивна дошка, спеціалізоване програмне забезпечення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
40 штуки
Портативний компʹютер (ноутбук) в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 штуки
Багатофункційний пристрій (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункційний пристрій (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 29 липня 2020 12:25
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання в тендерній документації не передбачено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-009180-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 31 липня 2020 13:04
Зміни до ТД згідно Накзу МОН № 1440
Шановний Замовнику у Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. Не зазначивши дану вимогу до ноутбуків у вашій документації , як того вимагає наказ МОН, ви отримаєте пропозиції учасників із найдешевшими типами матриць, значно гірших ніж ips. А враховуючи, що головним критерієм закупівлі є ціна і дотримання вимог вашої документації, то вам будуть запропоновані ноутбуки із найдешевшими матрицями та НАЙНИЖЧОЮ ціною, і ви будете змушені закупити такі ноутбуки всупереч вимогам Наказу. Внесіть Будь-ласка зміни до ваших вимог щодо типу матриці ноутбука на тип IPS, як зазначено у Наказі № 1440 зі змінами. Ці зміни будуть відповідати чинному законодавству, що стосується закупівель обладнання для потреб освіти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2020 15:56
Добрий день! Шановний Учасник,дякуємо за звернення. Вносимо зміни в технічні вимоги (додаток № 5) тендерної документації до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS, як зазначено у Наказі № 1440 зі змінами, що будуть відповідати чинному законодавству, що стосується закупівель обладнання для потреб освіти.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-009180-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 02 серпня 2020 15:52
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Шановний Замовнику, проведений аналіз технічних характеристик, які встановлені Вами до обладнання у Додатку 5 до Тендерної документації, показав, що висунуто ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, що не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію. Тому, з метою дотримання законодавства України та принципу добросовісної конкуренції вимагаємо внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації щодо характеристик обладнання, або скасувати дані торги такі, як не відповідають принципам здійснення закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Просимо звернути увагу, що вказано характеристики конкретного проектора, яким у СУКУПНОСТІ відповідають тільки моделі виробника Optoma. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері. Вимагаємо звернути увагу на зазначені порушення та внести відповідні зміни у тендерну документацію та прибрати дискримінаційні та незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме відповідно до Наказу МОН № 574.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 16:23
Шановний Запитувач, у відповідь на вашу вимогу, що проведений Вами аналіз показав, що висунуто дискримінаційні вимоги, повідомляємо: При формуванні технічного завдання ми виходили із принців доброчесної конкуренції та залучення максимально широкого кола постачальників, а також потреб конкретного робочого місця та конкретних завдань, що мають на ньому вирішуватись за допомогою Закупленого обладнання. За основу технічних характеристик були взяті усереднені показники подібних моделей світових виробників. При маркетинговому вивченні ринку було виявлено не менш як три пропозиції від різних виробників. Якщо ви вважаєте, що обладнання одного із виробників є задовільним для вимог даної закупівлі, то, будь ласка, приймайте участь із тим обладнанням, яке на вашу думку є відповідним до технічного завдання даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-009180-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна, Код ЄДРПОУ:3172020121
Дата подання: 02 серпня 2020 19:23
Дискримінація
Шановний Замовнику, проведений аналіз технічних характеристик, які встановлені Вами до обладнання у Додатку 5 до Тендерної документації, показав, що висунуто ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, що не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію. Тому, з метою дотримання законодавства України та принципу добросовісної конкуренції вимагаємо внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації щодо характеристик обладнання, або скасувати дані торги такі, як не відповідають принципам здійснення закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Просимо звернути увагу, що у вимогах до обладнання Багатофункційний пристрій (тип 1) вказано характеристики конкретного обладнання, яким у СУКУПНОСТІ відповідають тільки моделі виробника Epson. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері. Вимагаємо звернути увагу на зазначені порушення та внести відповідні зміни у тендерну документацію та прибрати дискримінаційні та незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме відповідно до Наказу МОН № 574.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 16:19
Шановний Запитувач, у відповідь на вашу вимогу, що проведений Вами аналіз показав, що висунуто дискримінаційні вимоги, повідомляємо: При формуванні технічного завдання ми виходили із принців доброчесної конкуренції та залучення максимально широкого кола постачальників, а також потреб конкретного робочого місця та конкретних завдань, що мають на ньому вирішуватись за допомогою Закупленого обладнання. За основу технічних характеристик були взяті усереднені показники подібних моделей світових виробників. При маркетинговому вивченні ринку було виявлено не менш як три пропозиції від різних виробників. Якщо ви вважаєте, що обладнання одного із виробників є задовільним для вимог даної закупівлі, то, будь ласка, приймайте участь із тим обладнанням, яке на вашу думку є відповідним до технічного завдання даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-009180-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 серпня 2020 20:59
Внесення змін до Технічних вимог (Додаток №5)
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 5 до Тендерної документації Ви вимагаєте надання всіх необхідних документів виключно на інтерактивні мультимедійні КОМПЛЕКСИ. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного мультимедійного комплексу (мультимедійний проектор та інтерактивна дошка) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (Інтерактивний мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів та інтерактивних дошок, а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори та інтерактивні дошки. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів та дошок ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання усіх документів на Інтерактивний мультимедійний комплекс інтерактивний не є можливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 5 Оголошення та встановити необхідність надання Висновку СЕС, Декларації про відповідність, Сертифікату відповідності, що видані на території України, сертифікати ISO на Інтерактивні мультимедійні комплекси ТА/АБО їх складові (тобто окремо на проектор та інтерактивну дошку), а також Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних мультимедійних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі ТА/АБО їх складові (тобто окремо на проектор та інтерактивну дошку).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 16:14
Шановний Запитувач, вдячні Вам за виявлений інтерес до даної закупівлі. Проте Ваше питання жодним чином не стосується вимог та технічного завдання даної оголошеної закупівлі. Звертаємо увагу , що обладнання різних типів, та різних спеціалізованих виробників, подано окремо один від одного, без формування із них комплексів, а тому вимоги подані конкретно до кожного типу обладнання. Ще раз змушені продублювати базові вимоги Технічного завдання, що вказане у табл. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”):

Окрема графа таблиці. Та окремо зазнечений товар :
«1. Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та кріпленням».
Вказані вимоги конкретно до даного товару:
Технологія відображення DLP аба еквівалент
Розширення не гірше XGA (1024x768)
Яскравість не менше 3 500лмн
Контрастність не менше 22 000: 1
Співвідношення сторін 4: 3
Співвідношення сторін – узгоджене 16: 9
Корекція трапецеїдальних спотворень - вертикальна+/- 40 °
горизонтальна розгортка 15.38 ~ 91.15кГц
вертикальна розгортка 50 ~ 85 (120 for 3D) Гц
Рівномірність світлового потоку 75%
Розмір екрану не менше 0.81m ~ 6.28m (31.9 "~ 247,3")
Джерело світла - лампа
Тип лампи, Вт - 203
Термін служби лампи (годин) – не менше 6000 (Звичайний), 12000 (Динамічний), 15000 (Eco +)
Проекційне відстань не більше (м) - 0.4m - 3.1m
Фокусна відстань (мм) - 7.15
Інтерфейси: Вхідні 1 x HDMI 1.4a (підтримка 3D) , 1 x VGA (YPbPr/RGB), 1 x Композит відео, 1 x Аудіо 3.5мм
Вихідні 1 x VGA, 1 x Аудио 3.5мм, 1 x Живлення по USB-A 1A
Контроль 1 x RS232
Рівень шума (обычный) – не більше 26дБ
Рівень шума (макс.) – не ьільше 28дБ
Робочий діапазон з ПК - FHD, UXGA, SXGA, WXGA, HD, XGA, SVGA, VGA, Mac
Вага – не більше 3 кг
Кріплення в комплекті
Перелік документів, необхідних для надання у складі тендерної пропозиції:
Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.

Окрема графа таблиці. Та окремо зазнечений товар:
2.« Інтерактивна дошка (Інтерактивний мультимедійний комплекс у складі: Інтерактивна дошка, спеціалізоване програмне забезпечення)»
Вказані вимоги конкретно до даного товару:

Інтерактивна дошка – інфрачервона, прямої проекції з спеціалізованим програмним забезпеченням; діагональ активної поверхні - не менше 80 дюймів з можливістю одночасної роботи щонайменше 10 користувачів:
Дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антибліковим покриттям, стійким до ушкоджень розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водній основі;
Діагональ активної поверхні (у тому числі гарячих клавіш) повинна бути – не менше 80 дюймів. Технологія – інфрачервона, дошка повинна забезпечувати можливість управління (малювати, керувати програмами без обмежень) будь-яким предметом, який не повинен мати елементів живлення, безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, дотикова технологія дошки повинна підтримувати: не менше 10-ти одночасних дотиків, стандартні функції миші, принаймні лівої та правої кнопок миші у точці дотику до активної поверхні. Наявність кнопок швидкого реагування (не менше 18 кнопок з кожного боку дошки).
Дошка обов’язково повинна зберігати працездатність при частковому пошкодженні активної поверхні.
Вимоги до спеціалізованого програмного забезпечення:
Спеціалізоване програмне забезпечення, яке постачається в комплекті з інтерактивною дошкою повинно мати багатомовний інтерфейс (український, англійський обов’язково), інструментарій для створення, редагування та демонстрації інтерактивного навчального матеріалу та містити
 інструментарій для редагування: перо, маркер, пензлик, чарівне перо з можливістю вибору кольору, прозорості, товщини та стилю написів, текстові блоки з можливістю вибору кольору, розміру, накреслення шрифтів, чарівна ручка, що розпізнає намальовані від руки фігури та вирівнює їх,
 розпізнавання рукописного тексту;
 набір з не менше 20 геометричних фігур 2D та 3D (трикутники, відрізки, стрілки, прямокутники, квадрати, конуси, циліндри тощо);
 можливість налаштування об’єктів на сторінці електронного конспекту засобами ПЗ (переміщення, зміна розміру, дублювання, поворот на заданий кут, блокування тощо);
 наявність швидкої навігації по сторінці;
 наявність вбудованих інструментів для створення відео конспекту уроку, знімків екрану, звукозапису, цифрової камери, що дає можливість редагувати, анотувати інформацію, отриману з документ-камери
 вбудований інструментарій для креслень: електронні циркуль, лінійка, трикутник, транспортир з можливістю креслень за заданими параметрами
 вбудовані редактори математичних та хімічних формул
 вбудовані редактори для побудови діаграм, гістограм, таблиць;
 інструментарій для ефективного проведення уроків: завіса, ширма, прожектор, лупа, цифровий годинник, екранна клавіатура, калькулятор;
 бібліотеку ресурсів та шаблонів, яка містить навчальні матеріали з будь-якого предмету, які легко та швидко можна застосовувати та поповнювати при підготовці до занять та під час проведення уроків;
 налаштування анімаційних ефектів змін сторінок
 функція авто збереження конспекту уроку з можливістю налаштування інтервалу зберігання;
 налаштування панелей інструментів відповідно до вимог та потреб користувача
 можливість збереження, друкування конспекту уроків, імпорту та експорту в програми Microsoft Office
 кріплення в комплекті
Гарантійний термін виробника – не менше 48 місяців.

Перелік документів, необхідних для надання у складі тендерної пропозиції
Якість інтерактивних мультимедійних комплексів (інтерактивних дошок), що пропонуються до постачання, має відповідати стандартам і технічній документації виробника, для підтвердження надати копії сторінок технічних умов та копію листа про погодження технічних умов МОН України. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних мультимедійних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі.
Гарантійний лист про проведення навчання персоналу Замовника по користуванню інтерактивним обладнанням кваліфікованим спеціалістом Виконавця (надати документи, що підтверджують кваліфікацію _ сертифікати, дипломи, листи про закінчення тренінгів, курсів, навчання).
Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво інтерактивних мультимедійних комплексів (інтерактивних дошок) та на cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника
Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату ISO 14001:2015 на систему управління якістю на виробництво інтерактивних мультимедійних комплексів (інтерактивних дошок) та на cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника
Копію чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
Копію сертифікату відповідності на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
Копію свідоцтва МОН України «Використання в закладах освіти України дозволяється» на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
Копію листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання у закладах загальної середньої освіти) на спеціалізоване програмне забезпечення інтерактивних дошок, що виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)
Для підтвердження гарантійних зобов’язань, Учасник має надати лист від виробника про гарантію на інтерактивну дошку не менше 48 місяців для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель.

Шановний потенційний учасник, просимо Вас проявити свою громадянську позицію, та просимо Вас більш зважено та розсудливо підходити до питання написання вимог/скарг. Адже ви гаєте не тільки свій час, але і робочий час державних службовців, що вимушені відповідати на велику кількість вимог, що є безпідставними та не мають ніякого відношення до даного предмету закупівлі. А цей згаяний час на відповіді по безпідставним вимогам, то є згаяні кошти платників податку України
Номер вимоги: UA-2020-07-28-009180-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 серпня 2020 21:07
Внесення змін до технічних вимог
Шановний Замовнику, у Додатку №5 Ви зазначаєте, що учасники повинні надати:
- Копію свідоцтва МОН України «Використання в закладах освіти України дозволяється» на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання.
Повідомляємо Вам, що дана вимога є дискримінаційною, та унеможливлює участь потенційних добросовісних учасників, які не мають відповідного документу.
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель вказаних Вами свідоцтв не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання копії свідоцтва МОН України «Використання в закладах освіти України дозволяється» на інтерактивні мультимедійні комплекси.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 16:03
Шановний Учаснику,повідомляємо, що дану вимогу було прописано задля того , щоб надати для навчання дітям найбільш якісне та безпечне обладнання. І ми керувались виключно нормами МОН України при формуванні даної вимоги. Та, зважаючи на скасування видачі свідоцтв МОН України «Використання в закладах освіти України дозволяється» згідно із Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423), тендерним комітетом відділу освіти Чорноморської міської ради було прийнято рішення - задовольнити вимогу учасника в повній мірі, задля створення умов відкритої конкуренції та залучення максимально широкого кола потенційних постачальників. Дякуємо за доречне уточнення. Дану вимогу буде вилучено із технічного завдання
Номер вимоги: UA-2020-07-28-009180-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 серпня 2020 21:22
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку №5 Ви вказуєте про надання учасниками наступних документів:
- скан-копії оригіналів сертифікатів технічних фахівців підтверджуючих досвід з обслуговування запропонованого пристрою -- роз'ясніть що саме Ви маєте на увазі під даним документом. І хто може надати такий сертифікат на багатофункціональні пристрої. Дайте вичерпну відповідь.
- скан-копії оригіналу листа- підтвердження від виробника про надання безкоштовної гарантії на пристрій строком 24 місяця та на ресурсні вузли: блок барабану та блок проявлення ресурсом не менш ніж 100.000 сторінок. --- дана вимога є дискримінуючою, оскільки в України лише один виробник зможе надати відповідний документ на багатофункціональний пристрій.
- Скан - копії оригіналів сторінок паспортів на обладнання (за наявністю) де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни. -- дана вимога є дискримінуючою, оскільки в України лише один виробник зможе надати відповідний документ на багатофункціональний пристрій.
Таким чином, Шановний Замовнику, наполягаємо на приведенні документації у відповідність чинному законодавству та наказам МОН України з метою дотримання всіх принципів здійснення публічних закупівель та надання усім потенційним учасникам можливості взяти участь у Вашій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 15:58
Шановний потенційний Учаснику, щиро Вам дякуємо за пильний інтерес до даної закупівлі. Хочемо довести до Вашого відома, що керуючись нормами чинного законодавства України, в т.ч. у сфері державних закупівель та освітньої галузі формуванням технічного завдання, було дотримано всіх принципів доброчесності та верховенства закону. При формуванні технічного завдання ми виходили із потреб конкретного робочого місця та конкретних завдань, що мають на ньому вирішуватись за допомогою закупленого обладнання. За основу технічних характеристик були взяті усереднені показники подібних моделей світових виробників. Та на підтвердження просимо надати документи від виробника або представників виробника в Україні – офіційного представництва, дистриб'ютора, офіційного партнера. Тобто, навіть, якщо припустити, що вимогу задовольняє обладнання лише одного виробника, то відкриті усі можливості для участі всім юридичним особам, що представляють даного виробника. Проте, хочемо зазначити, що нашим керівним принципом, загалом при здійсненні закупівель, є орієнтація на вітчизняного виробника. Тому , якщо Ви, шановний учаснику, вказуєте , що «в Україні один виробник», то просимо Вас до участі із таким обладнанням, і будемо раді підтримати своїми закупівлями національне виробництво.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-28-009180-c.c7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43176766
Корективи до тендерної документації
СКАРГА на дії Замовника Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської області (надалі Замовник) було оголошено закупівлю UA-2020-07-28-009180-c на ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"). Детально проаналізувавши тендерну документацію (надалі - ТД), було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), та порушують право Фізичної особи-підприємця Харченко Наталії Григорівни (надалі - Скаржник) брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: 1. У пункті 3 Додатку 2 до ТД, Замовник вимагає надати: «На підтвердження факту виконання аналогічного договору (за предметом закупівлі) – учасник надає копію виконаного аналогічного договору з усіма додатками, якщо такі були (які є невід’ємною частиною договору) за один з таких періодів 2018-2020 роки та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінал позитивного відгуку від замовника, з яким укладено договір, (відгук на фірмовому бланку з відбитком печатки та підпису замовника товару у даного учасника), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо.» Вимога Замовника щодо надання копії виконаного аналогічного договору потягом 2018-2020 років значно обмежує конкуренцію та є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Встановивши вимогу щодо надання виконаного аналогічного договору потягом 2018-2020 років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше 2018-2020 років від дати оголошення закупівлі, зокрема за 2017 рік і раніше. Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору. Отже дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 1 і 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. 2. У пункті 1 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та кріпленням: «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 3. У пункті 2 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Інтерактивна дошка (Інтерактивний мультимедійний комплекс у складі: Інтерактивна дошка, спеціалізоване програмне забезпечення): «Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних мультимедійних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі.» 4. У пункті 3 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Портативний компʹютер (ноутбук) в комплекті: «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 5. У пункті 4 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Багатофункційний пристрій (тип 1): «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 6. У пункті 5 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Багатофункційний пристрій (тип 2): «- скан-копію оригіналу авторизаційного листа виробника або офіційного представника в Україні, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.» Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки вказані вище вимоги Додатку 5 до ТД про надання Авторизаційного листа не мають безпосереднього відношення до предмету закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, викладених в статті 5 Закону вважаю їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. Додатки: 1. Додаток _ 2 ст.16 (7).docx 2. Додаток № 5 технічні вимоги (2).docx
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-28-009180-c.c8
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
СКАРГА на дії Замовника
СКАРГА на дії Замовника Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської області (надалі Замовник) було оголошено закупівлю UA-2020-07-28-009180-c на ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"). Детально проаналізувавши тендерну документацію (надалі - ТД), було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), та порушують право Фізичної особи-підприємця Харченко Наталії Григорівни (надалі - Скаржник) брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: 1. У пункті 3 Додатку 2 до ТД, Замовник вимагає надати: «На підтвердження факту виконання аналогічного договору (за предметом закупівлі) – учасник надає копію виконаного аналогічного договору з усіма додатками, якщо такі були (які є невід’ємною частиною договору) за один з таких періодів 2018-2020 роки та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінал позитивного відгуку від замовника, з яким укладено договір, (відгук на фірмовому бланку з відбитком печатки та підпису замовника товару у даного учасника), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо.» Вимога Замовника щодо надання копії виконаного аналогічного договору потягом 2018-2020 років значно обмежує конкуренцію та є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Встановивши вимогу щодо надання виконаного аналогічного договору потягом 2018-2020 років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше 2018-2020 років від дати оголошення закупівлі, зокрема за 2017 рік і раніше. Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору. Отже дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 1 і 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. 2. У пункті 1 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та кріпленням: «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 3. У пункті 2 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Інтерактивна дошка (Інтерактивний мультимедійний комплекс у складі: Інтерактивна дошка, спеціалізоване програмне забезпечення): «Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних мультимедійних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі.» 4. У пункті 3 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Портативний компʹютер (ноутбук) в комплекті: «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 5. У пункті 4 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Багатофункційний пристрій (тип 1): «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 6. У пункті 5 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Багатофункційний пристрій (тип 2): «- скан-копію оригіналу авторизаційного листа виробника або офіційного представника в Україні, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.» Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки вказані вище вимоги Додатку 5 до ТД про надання Авторизаційного листа не мають безпосереднього відношення до предмету закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, викладених в статті 5 Закону вважаю їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. Додатки: 1. Додаток _ 2 ст.16 (7).docx 2. Додаток № 5 технічні вимоги (2).docx
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-28-009180-c.c9
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
СКАРГА на дії Замовника
СКАРГА на дії Замовника Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської області (надалі Замовник) було оголошено закупівлю UA-2020-07-28-009180-c на ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"). Детально проаналізувавши тендерну документацію (надалі - ТД), було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), та порушують право Фізичної особи-підприємця Харченко Наталії Григорівни (надалі - Скаржник) брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: 1. У пункті 3 Додатку 2 до ТД, Замовник вимагає надати: «На підтвердження факту виконання аналогічного договору (за предметом закупівлі) – учасник надає копію виконаного аналогічного договору з усіма додатками, якщо такі були (які є невід’ємною частиною договору) за один з таких періодів 2018-2020 роки та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінал позитивного відгуку від замовника, з яким укладено договір, (відгук на фірмовому бланку з відбитком печатки та підпису замовника товару у даного учасника), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо.» Вимога Замовника щодо надання копії виконаного аналогічного договору потягом 2018-2020 років значно обмежує конкуренцію та є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Встановивши вимогу щодо надання виконаного аналогічного договору потягом 2018-2020 років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше 2018-2020 років від дати оголошення закупівлі, зокрема за 2017 рік і раніше. Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору. Отже дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 1 і 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. 2. У пункті 1 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та кріпленням: «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 3. У пункті 2 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Інтерактивна дошка (Інтерактивний мультимедійний комплекс у складі: Інтерактивна дошка, спеціалізоване програмне забезпечення): «Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних мультимедійних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі.» 4. У пункті 3 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Портативний компʹютер (ноутбук) в комплекті: «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 5. У пункті 4 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Багатофункційний пристрій (тип 1): «Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв, дистриб’юторів в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.» 6. У пункті 5 Додатку 5 до ТД, Замовник вимагає надати на Багатофункційний пристрій (тип 2): «- скан-копію оригіналу авторизаційного листа виробника або офіційного представника в Україні, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.» Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки вказані вище вимоги Додатку 5 до ТД про надання Авторизаційного листа не мають безпосереднього відношення до предмету закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, викладених в статті 5 Закону вважаю їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. Додатки: 1. Додаток _ 2 ст.16 (7).docx 2. Додаток № 5 технічні вимоги (2).docx
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ 776 880,00
UAH з ПДВ
776 880,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа - підприємець Масло Олексій Сергійович 786 000,00
UAH з ПДВ
782 069,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 03:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 03:53
Тендерна пропозицыя.zip

Публічні документи

26 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:46
Довідка_п.12.pdf
20 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:01
Пропозиція_Оновлена.pdf
13 серпня 2020 08:15
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:15
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:15
Електронний підпис
13 серпня 2020 07:53
Відповідність вимогам.zip
13 серпня 2020 07:53
Технічний опис.zip
13 серпня 2020 07:53
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

фізична особа - підприємець Масло Олексій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#1893505954
Відхилено 776 880,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:55
фізична особа - підприємець Масло Олексій Сергійович
#3009201376
Переможець 782 069,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа - підприємець Масло Олексій Сергійович
#3009201376
782 069,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:41
Додаткова угода № 3 до договору № 264 від 02.09.2020 року.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:35
Додаткова угода № 2 до договору № 264 від 02.09.2020 року.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:10
Додаткова угода № 1 до договору № 264 від 02.09.2020 року.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:09
Додаткова угода № 1 до договору № 264 від 02.09.2020 року.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:13
Договір № 264 від 02.09.2020 року.pdf укладений
02 вересня 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Організація та умови постачання товарів ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерене обладнання.Кошти міського бюджету, та кошти субвенції з державного бюджету
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предметом договору є організація та умови постачання товарів ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Організація та умови постачання товарів ДК 021:2015 - 30230000-0 "Компьютерне обладнання".
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 782 069,00
UAH