Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А 95 (скретч-картки або еквівалент) код ДК 021:2015 - 09132000-3 - «Бензин»
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-07-28-008929-c 53f29f29f17e471199cbc26884c0848f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 16:39
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А - 95 (скретч-картки або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 літр
Бензин А - 95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється Замовником лише за фактично отриманий Товар на підставі пред’явлених Постачальником рахунку на оплату та видаткової накладної, не пізніше 15-ти банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 30-ти банківських днів з моменту отримання Замовником фінансування призначеного на закупівлю товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:56
Додаток - 6 - Проект Договору.docx
28 липня 2020 16:56
Оголошення з додатками 1-5.docx
28 липня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:56
Додаток - 6 - Проект Договору.docx
28 липня 2020 16:56
Оголошення з додатками 1-5.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій