Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20Т-054_24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція (Пропант для ГРП в асортименті)
24950000-8 - Specialized chemical products (Propant for fracturing in assortment)
24950000-8 - Specialized chemical products (Propant for fracturing in assortment)
Очікувана вартість
19 655 185,00 UAH
UA-2020-07-28-008779-c ● f501e7db327c4a3d8172a2f6d3a0ceb5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Дмитро Щетінін +380444612937 dmytro.shchetinin@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Павлушонок Олександр +380444612749 oleksandr.pavlushonok@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Dmytro Shchetinin +380444612937 dmytro.shchetinin@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Павлушонок Олександр +380444612749 oleksandr.pavlushonok@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 19 655 185,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 393 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 589656 UAH |
Publication date: | 28 липня 2020 16:47 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 19 655 185 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 393 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 тонни
24958000-4 – Хімічна продукція для нафтогазової промисловості (Пропант для ГРП в Асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
24958000-4 – Chemical products for the oil and gas industry (Propant for fracturing in assortment)
CPV: 24950000-8
Період постачання:
по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | По факту поставки протягом 15 календарних днів | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 18:46 |
ТД_20Т-054_Пропант.docx | |
28 липня 2020 16:47 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_ товари 18.06.xlsx | |
28 липня 2020 16:47 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
28 липня 2020 16:47 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls |
28 липня 2020 18:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 18:46 |
ТД_20Т-054_Пропант.docx
|
|||
28 липня 2020 16:47 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_ товари 18.06.xlsx
|
|||
28 липня 2020 16:47 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
|
|||
28 липня 2020 16:47 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-008779-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торгівельно- промислове об`єднання "Аріста", Код ЄДРПОУ:33221885
Дата подання: 03 серпня 2020 14:31
Щодо кваліфікаційних вимог
В п.1.1. ТД вимагається: «Аналогічний договір (для закупівлі МТР) – це договір на поставку товару/товарів, аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі, а саме:Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання (предмету закупівлі, а саме: Пропанту в асортименті) із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника»
Учасник вважає, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги конкурсних торгів, оскільки це унеможливлює залучення до участі в торгах нових Постачальників, оскільки предмет закупівлі має специфічне направлення і не використовується в іншій галузі.
Також наголошуємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Вважаємо, що дії Замовника також порушують норми ст. 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання.
Отже, Замовником порушено законодавство з питань державних закупівель, в тому числі, але не виключно, принцип ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, чим порушують права Учасника, а отже Замовник повинен переглянути текст Тендерної документації, який не буде суперечити Закону України «Про публічні закупівлі». Отже,
ПРОСИМО:
В пункті 1.1. Додатку 2 внести зміну та прописати як «Аналогічний договір (для закупівлі МТР) – це договір на поставку товару/товарів, аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі, а саме:спеціалізованої хімічної продукції»
Розгорнути
Згорнути
Учасник вважає, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги конкурсних торгів, оскільки це унеможливлює залучення до участі в торгах нових Постачальників, оскільки предмет закупівлі має специфічне направлення і не використовується в іншій галузі.
Також наголошуємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Вважаємо, що дії Замовника також порушують норми ст. 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання.
Отже, Замовником порушено законодавство з питань державних закупівель, в тому числі, але не виключно, принцип ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, чим порушують права Учасника, а отже Замовник повинен переглянути текст Тендерної документації, який не буде суперечити Закону України «Про публічні закупівлі». Отже,
ПРОСИМО:
В пункті 1.1. Додатку 2 внести зміну та прописати як «Аналогічний договір (для закупівлі МТР) – це договір на поставку товару/товарів, аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі, а саме:спеціалізованої хімічної продукції»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 12:40
З приводу вимоги стосовно зміни кваліфікаційних
вимог по закупівлі «20Т-054_24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція (Пропант для ГРП в
асортименті)» повідомляємо наступне.
АТ «Укргазвидобування» та його філії здійснює діяльність в окремій сфері господарювання
[забезпечення транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору) та постачання
природного газу на користь третіх осіб (замовників), видобутку природного газу та надання послуг
установки LNG; розробка родовищ нафти і газу, родовищ вугілля та інших видів твердого палива,
видобуток нафти, вугілля та інших видів твердого палива].
Відповідно, закуповувані товари повинні відповідати певним специфічним вимогам в
нафтогазовидобувній галузі для забезпечення газової незалежності України.
Специфікою предмета закупівлі за процедурою - є спеціалізована хімічна продукція, яка
для застосування в нафтогазовій промисловості повинна мати певний набір фізико-хімічних
властивостей та відповідні характеристики.
Пропант – це «розклинюючий агент», грануловидний матеріал, який використовується в
нафтовидобувній промисловості для підвищення ефективності віддачі свердловин із
застосуванням технології гідророзриву пласта (ГРП).
Закон Про публічні закупівлі (далі- Закон) не містить визначення аналогічності договору,
але натомість ст. 16 містить імперативну норму щодо наявності в Учасника документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору
(договорів). Закон визначає предмет закупівлі товарів як «продукція, об’єкти будь-якого виду та
призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому,
рідкому і газоподібному стані» (п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону). Суміжні нормативні акти уповноваженого
органу (МЕРТУ) зобов’язують Замовників зазначати конкретну назву номенклатурної позиції.
Враховуючи специфіку застосування закуповуваного матеріалу, Замовником визначено конкретну
Назву предмета закупівлі відповідно до Порядків, затверджених Наказами МЕРТУ №№ 708 та
1082. Отже, ПРЕДМЕТОМ закупівлі за процедурою є саме пропант, а не будь-яка інша продукція,
об’єкти, вироби, устаткування, технології чи предмети.
Замовнику важливо отримати якісний пропант від надійного та досвідченого
постачальника, тому на виконання вимог ст. 16 Закону України, а також Наказів 708 та 1082 МЕРТУ
замовником зазначено про необхідність наявності досвіду постачання у Учасника аналогічного за
предметом закупівлі договору, а предметом закупівлі в даному випадку є саме пропант, який в
подальшому використовується в нафтовидобувній промисловості.
Наказ МЕРТУ №1082 зобов’язує замовника зазначати назву та код, визначеного згідно з
Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції
предмета закупівлі.
Дерево коду 24950000-8 містить велику кількість різноманітної продукції, в той час як
Замовнику потрібна певна продукція - пропант для використання саме в нафтогазовій
промисловості. Тому вимога Учасника змушує Замовника ризикувати якістю продукції в
разі закупівлі у недосвідченого постачальника. А, у випадку затримки постачання, враховуючи
специфічність даного матеріалу, а також відсутність виробників в Україні, призупиняється
продуктивний видобуток газу, що добувається АТ «Укргазвидобування» для потреб держави.
В свою чергу, призупинення продуктивного видобутку газу призводить до значних фінансових
збитків, як держави, так і компанії в цілому.
Враховуючи вищезазначене, у випадку зміни вимоги щодо наявності досвіду виконання
аналогічного договору з визначенням, яке вимагається Учасником, а саме постачання
спеціалізованої хімічної продукції, може бути підставою для Учасників даної процедури закупівлі
надавати відомості щодо аналогічних договорів на постачання продукції, що визначена у даному
розділі коду CPV, наприклад таких як: змазки та мастильні матеріали (24951000-5), вогнегасні
порошки (24951210-0), протиожеледні реагенти (24951310-1), хімічно модифіковані жири та оливи
(24951400-9), формувальні пасти (24952000-2), стоматологічний віск (24952100-3), активоване
вугілля (24954000-6) та інші (близько 30 позицій за даним четвертим знаком коду CPV). Постачання
вищезазначених матеріалів не може бути підтвердженням або гарантією якісного виконання
договору на постачання саме пропанту. Тому вимога Замовника, в даному випадку не може бути
дискримінаційною.
вимог по закупівлі «20Т-054_24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція (Пропант для ГРП в
асортименті)» повідомляємо наступне.
АТ «Укргазвидобування» та його філії здійснює діяльність в окремій сфері господарювання
[забезпечення транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору) та постачання
природного газу на користь третіх осіб (замовників), видобутку природного газу та надання послуг
установки LNG; розробка родовищ нафти і газу, родовищ вугілля та інших видів твердого палива,
видобуток нафти, вугілля та інших видів твердого палива].
Відповідно, закуповувані товари повинні відповідати певним специфічним вимогам в
нафтогазовидобувній галузі для забезпечення газової незалежності України.
Специфікою предмета закупівлі за процедурою - є спеціалізована хімічна продукція, яка
для застосування в нафтогазовій промисловості повинна мати певний набір фізико-хімічних
властивостей та відповідні характеристики.
Пропант – це «розклинюючий агент», грануловидний матеріал, який використовується в
нафтовидобувній промисловості для підвищення ефективності віддачі свердловин із
застосуванням технології гідророзриву пласта (ГРП).
Закон Про публічні закупівлі (далі- Закон) не містить визначення аналогічності договору,
але натомість ст. 16 містить імперативну норму щодо наявності в Учасника документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору
(договорів). Закон визначає предмет закупівлі товарів як «продукція, об’єкти будь-якого виду та
призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому,
рідкому і газоподібному стані» (п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону). Суміжні нормативні акти уповноваженого
органу (МЕРТУ) зобов’язують Замовників зазначати конкретну назву номенклатурної позиції.
Враховуючи специфіку застосування закуповуваного матеріалу, Замовником визначено конкретну
Назву предмета закупівлі відповідно до Порядків, затверджених Наказами МЕРТУ №№ 708 та
1082. Отже, ПРЕДМЕТОМ закупівлі за процедурою є саме пропант, а не будь-яка інша продукція,
об’єкти, вироби, устаткування, технології чи предмети.
Замовнику важливо отримати якісний пропант від надійного та досвідченого
постачальника, тому на виконання вимог ст. 16 Закону України, а також Наказів 708 та 1082 МЕРТУ
замовником зазначено про необхідність наявності досвіду постачання у Учасника аналогічного за
предметом закупівлі договору, а предметом закупівлі в даному випадку є саме пропант, який в
подальшому використовується в нафтовидобувній промисловості.
Наказ МЕРТУ №1082 зобов’язує замовника зазначати назву та код, визначеного згідно з
Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції
предмета закупівлі.
Дерево коду 24950000-8 містить велику кількість різноманітної продукції, в той час як
Замовнику потрібна певна продукція - пропант для використання саме в нафтогазовій
промисловості. Тому вимога Учасника змушує Замовника ризикувати якістю продукції в
разі закупівлі у недосвідченого постачальника. А, у випадку затримки постачання, враховуючи
специфічність даного матеріалу, а також відсутність виробників в Україні, призупиняється
продуктивний видобуток газу, що добувається АТ «Укргазвидобування» для потреб держави.
В свою чергу, призупинення продуктивного видобутку газу призводить до значних фінансових
збитків, як держави, так і компанії в цілому.
Враховуючи вищезазначене, у випадку зміни вимоги щодо наявності досвіду виконання
аналогічного договору з визначенням, яке вимагається Учасником, а саме постачання
спеціалізованої хімічної продукції, може бути підставою для Учасників даної процедури закупівлі
надавати відомості щодо аналогічних договорів на постачання продукції, що визначена у даному
розділі коду CPV, наприклад таких як: змазки та мастильні матеріали (24951000-5), вогнегасні
порошки (24951210-0), протиожеледні реагенти (24951310-1), хімічно модифіковані жири та оливи
(24951400-9), формувальні пасти (24952000-2), стоматологічний віск (24952100-3), активоване
вугілля (24954000-6) та інші (близько 30 позицій за даним четвертим знаком коду CPV). Постачання
вищезазначених матеріалів не може бути підтвердженням або гарантією якісного виконання
договору на постачання саме пропанту. Тому вимога Замовника, в даному випадку не може бути
дискримінаційною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-28-008779-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ТРІСКЕЛ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39414877
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 вересня 2020
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР ТРЕЙДІНГ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТРІСКЕЛ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ХІМ-ТЕХ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:11
|
ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРІСКЕЛ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА" |
17 424 000,00
UAH з ПДВ
|
11 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ" |
15 894 120,00
UAH з ПДВ
|
12 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" |
16 777 200,00
UAH з ПДВ
|
12 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕР ТРЕЙДІНГ ГРУП" |
16 769 992,80
UAH з ПДВ
|
16 769 992,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРІСКЕЛ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА" #39414877 |
Переможець |
11 999 999,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 20:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 15:57
|
Договір ТОВ Тріскел Енерджі Україна.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 15:35
|