Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту)
Operational dredging – cleaning up the bottom from sediment in the inner water area of the Pivdennyi sea port (project adjustment)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-07-28-008405-c dd496380a8c346808027f16d9017664f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошанюк Наталія Романовна

+380487526130 natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Волошанюк Наталія Романовна
+380487526130
natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Бужинський Юрій Олександрович
+380487381743
Yurii.Buzhynskyi@pf.uspa.gov.ua
Тітарь Сергій Михайлович
+380487381749
Serhii.Titar@pf.uspa.gov.ua
Волошанюк Наталія Романівна
+380 487381786
Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Natalia Volodymyrivna
+380487526130
natalya.voloshanyuk@yuz.uspa.gov.ua
Additional contacts: Yurii Buzhynskyi Oleksandrovich
+380487381743
Yurii.Buzhynskyi@pf.uspa.gov.ua
Serhii Titar Mikhailovich
+380487381749
Serhii.Titar@pf.uspa.gov.ua
Nataliia Voloshaniuk Romanivna
+380 487381786
Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 28 липня 2020 16:29
Enquiries until: 21 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 3 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 30 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7
Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту).
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до Тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 000,00 грн. без ПДВ / 3 600 000,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.08.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати:
- авансування у розмірі 30 % від загальної ціни за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору;
- поетапні та остаточні розрахунки за фактично надані Послуги, з урахуванням раніше сплаченого авансу.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 31.08.2020 о 15-00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 %.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management.
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Engineering design services under code DK021-2015: 71320000-7
Operational dredging – cleaning up the bottom from sediment in the inner water area of the Pivdennyi sea port (project adjustment).
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation).
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 65481, Odesa Region, Yuzhne, 11 Berehova Str., Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 3,000,000.00 without VAT / UAH 3,600,000.00 with VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 31.08.2020 at 03:00 p.m.
12. Payment term:
- Prepaid expenses of 30% of the total agreement price within 15 (fifteen) baking days from the moment of signing the Agreement;
- Staged and final computations shall be made upon actual rendering of the Services with advance payment, which was made earlier.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 31.08.2020 at 03:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1 %.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту) (код ДК 021:2015 - 71323000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Operational dredging – cleaning up the bottom from sediment in the inner water area of the Pivdennyi sea port (project adjustment) (code DK 021:2015 - 71323000-8)
CPV: 71320000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія авансування у розмірі 30 % від загальної ціни за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія поетапні та остаточні розрахунки за фактично надані Послуги, з урахуванням раніше сплаченого авансу Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:08
проект договору.docx
28 липня 2020 16:26
Проект договору.docx
21 серпня 2020 15:08
Оголошення про проведення відкритих торгів (зі змінами).docx
05 серпня 2020 13:42
Оголошення про проведення відкритих торгів (зі змінами).docx
28 липня 2020 16:26
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
21 серпня 2020 15:08
ТД Експлуатаційне днопоглиблення підчистка дна акваторії порту Південний (редакц.doc
05 серпня 2020 13:42
ТД Експлуатаційне днопоглиблення підчистка дна акваторії порту Південний (редак.doc
28 липня 2020 16:26
ТД Експлуатаційне днопоглиблення підчистка дна акваторії порту Південний від нан.doc
21 серпня 2020 15:08
перелік змін від 21.08.2020.docx
05 серпня 2020 13:42
Перелік змін від 04.08.2020.docx
21 серпня 2020 15:08
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding (with changes).docx
05 серпня 2020 13:42
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding (with changes).docx
28 липня 2020 16:26
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До проекту договору
Дата подання: 13 серпня 2020 10:20
Дата відповіді: 18 серпня 2020 08:56
Вважаємо за доцільне внести наступні змини в редакцію до Договору послуги з експлуатаційного днопоглиблення: підчистка дна акваторії ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) від наносів (коригування проекту) П 2.4.3...читати в редакції Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень, (в межах Договору та Завдання на проектування) або виправити їх власними силами. У такому разі збитки, завдані Адміністрації, відшкодовуються Виконавцем, у тому числі за рахунок відповідного зменшення загальної вартості Послуг. П 3.2....читати в редакції . Адміністрація здійснює авансування у розмірі 30 % від вартості проектних послуг за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.2.1. цього Договору. Після погодження проектних послуг Адміністрація проводить авансування у розмірі 100% вартості експертизи на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 10(десяти ) банківських днів з дати отримання підтвердженого розрахунком вартості П 3.8....читати в редакції Виконавець, відповідно до Додатку № 3 – «Календарного плану», який є невід’ємною частиною цього Договору, надає Адміністрації підписані та скріплені печаткою 3 (три) примірники Актів здавання-приймання наданих послуг, а Адміністрація приймає надані Послуги та їх результати, в підтвердження чого підписує, скріплює печаткою та надає Виконавцю 1 (один) примірник таких Актів у строк не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Актів. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) під час приймання результатів наданих послуг Адміністрація має право відмовитися від підписання Актів здавання-приймання наданих послуг та скласти Акт із вказівкою недоліків і строків їх усунення. Недоліки, допущені з вини Виконавця, виправляються Виконавцем власними силами та за власний рахунок (в межах Договору та Завдання на проектування. П 4.3. читати в редакції За порушення Виконавцем умов зобов’язання щодо якості Послуг стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Послуг. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку усунення виявлених недоліків(в межах Договору та Завдання на проектування власними силами та засобами за свій рахунок у строки та в порядку, визначені у Договорі. . Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 18.08.2020 р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 13 серпня 2020 о 10:20) по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-07-28-008405-с від 28.07.2020) на закупівлю: Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Запропонований варіант: П 2.4.3. читати в редакції - Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень, (в межах Договору та Завдання на проектування) або виправити їх власними силами. У такому разі збитки, завдані Адміністрації, відшкодовуються Виконавцем, у тому числі за рахунок відповідного зменшення загальної вартості Послуг.
Відповідь: Стосовно запропонованої редакції пункту 2.4.3 повідомляємо, що додатково зазначати щодо виявлених зауважень в межах Договору та Завдання на проектування не має потреби оскільки Завдання на проектування є невід’ємною частиною Договору.
Запропонований варіант: П 3.2. читати в редакції - Адміністрація здійснює авансування у розмірі 30 % від вартості проектних послуг за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.2.1. цього Договору. Після погодження проектних послуг Адміністрація проводить авансування у розмірі 100% вартості експертизи на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 10 (десяти ) банківських днів з дати отримання підтвердженого розрахунком вартості.
Відповідь: Відповідно до уніфікованих умов розрахунків за витратними договорами, які діють в цілому по ДП «АМПУ», максимальний розмір авансування по договорам на проектування складає 30% від суми договору, і додаткове стовідсоткове авансування проведення експертизи проекту не передбачається.
Запропонований варіант: п. 3.8. читати в редакції - Виконавець, відповідно до Додатку № 3 – «Календарного плану», який є невід’ємною частиною цього Договору, надає Адміністрації підписані та скріплені печаткою 3 (три) примірники Актів здавання-приймання наданих послуг, а Адміністрація приймає надані Послуги та їх результати, в підтвердження чого підписує, скріплює печаткою та надає Виконавцю 1 (один) примірник таких Актів у строк не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Актів. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) під час приймання результатів наданих послуг Адміністрація має право відмовитися від підписання Актів здавання-приймання наданих послуг та скласти Акт із вказівкою недоліків і строків їх усунення. Недоліки, допущені з вини Виконавця, виправляються Виконавцем власними силами та за власний рахунок (в межах Договору та Завдання на проектування.
Відповідь: Стосовно запропонованої редакції пункту 3.8. повідомляємо, що додатково зазначати щодо виявлених зауважень в межах Договору та Завдання на проектування не має потреби оскільки Завдання на проектування є невід’ємною частиною Договору.
Запропонований варіант: п. 4.3. читати в редакції - За порушення Виконавцем умов зобов’язання щодо якості Послуг стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Послуг. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку усунення виявлених недоліків(в межах Договору та Завдання на проектування власними силами та засобами за свій рахунок у строки та в порядку, визначені у Договорі. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.»
Відповідь: Стосовно запропонованої редакції пункту 4.3. повідомляємо, що враховуючи наявність в проекті договору пунктів 4.7 та 4.8, вважаємо внесення запропонованих змін недоцільним.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-07-28-008405-cdd496380a8c346808027f16d9017664f
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ МОРТЕХІНВЕСТ Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 09:54
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 09:56

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-28-008405-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту). 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «МОРТЕХІНВЕСТ» (ТОВ «МОРТЕХІНВЕСТ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п. 3.1.1 п. 3.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) вимагалося надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 8.2. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно автотранспорту, обладнання, пристроїв, інструментів тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно автотранспорту, обладнання, пристроїв, інструментів тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.3. згідно п.п. 1.1.2 п. 1.1 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД - для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені Учасником копії) документів, що підтверджують право власності / користування обладнанням, машинами та механізмами (картки складського обліку, технічний паспорт, накладні тощо). 8.4. згідно п.п. 1.3.1 п. 1.3 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД - для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності із специфікою предмета закупівлі із зазначенням найменування та адреси Замовника (ів), предмету договору, строку виконання зобов’язань за договором. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)) за аналогічними послугами, а саме: - щодо розробки проектної документації на днопоглиблення; - щодо розробки науково-біологічного обґрунтування; - щодо виконання оцінки впливу на довкілля (ОВД). 8.5. згідно п.п. 1.3.2 п. 1.3 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД - для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені Учасником копії): аналогічні договори та докази їх виконання (акти, накладні тощо). 8.6. згідно п. 1.4 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД - для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю вимагалося надати оригінали або завірені учасником копії документів, що складають фінансову звітність учасника, відповідно до чинного законодавства України (річні (за 2019 рік) та за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року, з відміткою про прийняття відповідними уповноваженими органами), а саме: - Баланс; - Звіт про фінансові результати з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі; - Звіт про рух грошових коштів підприємства. Примітка: У разі, якщо фінансова звітність учасника не містить вищезазначених документів фінансової звітності, учасник надає підтвердження у довільній формі про відсутність у нього такої фінансової звітності з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, при цьому, надає інші документи фінансової звітності з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. - по п.п. 3.1.1 п. 3.1 ч.3: учасником процедури закупівлі ТОВ «МОРТЕХІНВЕСТ» не було надано у складі його тендерної пропозиції один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 9.2.- по п.п. 1.1.1 п. 1.1 ч.1: учасником процедури закупівлі ТОВ «МОРТЕХІНВЕСТ» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.08.2020 № Т-126, але в зазначеній довідці відсутня інформація щодо власного/залученого автотранспорту, інструментів. У зазначеній довідці не за всім обладнанням, об’єктами матеріально-технічної бази та технологіями наявна інформація про марку, модель тощо. 9.3. .- по п.п. 1.1.2 п. 1.1 ч.1: учасником процедури закупівлі ТОВ «МОРТЕХІНВЕСТ» у складі його тендерної пропозиції були надані не за всім обладнанням, машинами та механізмами документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням, машинами та механізмами (картки складського обліку, технічний паспорт, накладні тощо). 9.4. – по п.п. 1.3.1 п. 1.3 ч. 1: учасником процедури закупівлі ТОВ «МОРТЕХІНВЕСТ» у складі його тендерної пропозиції був наданий позитивний відгук, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного замовлення за такими видами послуг: щодо розробки проектної документації на днопоглиблення та щодо виконання оцінки впливу на довкілля (ОВД), але не надано відгуку або іншого документу від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного замовлення за наступним видом послуг: щодо розробки науково-біологічного обґрунтування. 9.5. – по п.п. 1.3.2 п. 1.3 ч. 1: учасником процедури закупівлі ТОВ «МОРТЕХІНВЕСТ» у складі його тендерної пропозиції не було надано чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій аналогічних договорів та доказів їх виконання (акти, накладні тощо). 9.6. – по п. 1.4 ч. 1: учасником процедури закупівлі ТОВ «МОРТЕХІНВЕСТ» у складі його тендерної пропозиції було надано фінансову звітність за 2019 рік, у якій відсутня відмітка про прийняття відповідними уповноваженими органами та не надано проміжну Фінансову звітність за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року або довідку – пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, у зв’язку із чим така фінансова звітність не подається. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії), згідно вимог п.п.3.1.1 п.3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД. 10.2. у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.08.2020 № Т-126 зазначити інформацію про власний/залучений автотранспорт, інструменти та за всім обладнанням, об’єктами матеріально-технічної бази, технологіями вказати марку, модель тощо. 10.3. за всім обладнанням, машинами та механізмами, зазначеним у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.08.2020 № Т-126 надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням, машинами та механізмами (картки складського обліку, технічний паспорт, накладні тощо). 10.4. надати або відгук або інший документ від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного замовлення за наступним видом послуг: щодо розробки науково-біологічного обґрунтування. 10.5. надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій аналогічні договори та докази їх виконання (акти, накладні тощо). 10.6. надати фінансову звітність за 2019 рік, з відміткою про прийняття відповідними уповноваженими органами та надати проміжну Фінансову звітність за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року або довідку – пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, у зв’язку із чим така фінансова звітність не подається. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 08:03
Електронний підпис
17 вересня 2020 07:58
про правочин (1).pdf
17 вересня 2020 07:58
обладнання_ТОВ.pdf
17 вересня 2020 07:58
_фінзвітність_квитанція.pdf
17 вересня 2020 07:58
_Наказ про право підпису.pdf
17 вересня 2020 07:58
_Аналогічний_договір.pdf
17 вересня 2020 07:58
_ договір _ оренда ЗВТ.pdf
31 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:43
Згода учасника п.3.11ТД.pdf
31 серпня 2020 11:43
довідка з банку.pdf
31 серпня 2020 11:43
витяг реєстр ПДВ (2).pdf
31 серпня 2020 11:43
щодо_коду_доступу.pdf
31 серпня 2020 11:43
Код доступу.pdf
31 серпня 2020 11:43
Довідки по пп 2.1-2.5 ТД.pdf
31 серпня 2020 11:43
Фінз_звітность.pdf
31 серпня 2020 11:43
Квал-серт_ГІП.pdf
31 серпня 2020 11:43
Аналогічний_договір.pdf
31 серпня 2020 11:43
СВ-2020-ТОВ МОРТЕХІНВЕСТ.pdf
31 серпня 2020 11:43
наявність обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-28-008405-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту). 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Державне підприємство «Державний проектно-вишукувальний та науково-дослідний інститут морського транспорту «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» (ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно автотранспорту, обладнання, пристроїв, інструментів тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно автотранспорту, обладнання, пристроїв, інструментів тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно п.п. 1.1.2 п. 1.1 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД - для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені Учасником копії) документів, що підтверджують право власності / користування обладнанням, машинами та механізмами (картки складського обліку, технічний паспорт, накладні тощо). 8.3. згідно п.п. 1.3.2 п. 1.3 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД - для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені Учасником копії): аналогічні договори та докази їх виконання (акти, накладні тощо). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1.- по п.п. 1.1.1 п. 1.1 ч.1: учасником процедури закупівлі ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі: Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту)» від 27.08.2020 № Т1-10/1219, але в зазначеній довідці відсутня інформація щодо наявності власного/залученого автотранспорту, інструментів. 9.2. – по п.п. 1.3.2 п. 1.3 ч. 1: учасником процедури закупівлі ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» у складі його тендерної пропозиції не було надано чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій аналогічних договорів та доказів їх виконання (акти, накладні тощо). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі: Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту)» від 27.08.2020 № Т1-10/1219 зазначити інформацію про власний/залучений автотранспорт, інструменти та за всім обладнанням, об’єктами матеріально-технічної бази, технологіями вказати марку, модель тощо. 10.2. по автотранспорту та інструментам, що будуть зазначені учасником ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі: Послуги з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна акваторії порту Південний від наносів (коригування проекту)» від 27.08.2020 № Т1-10/1219 надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням, машинами та механізмами (картки складського обліку, технічний паспорт, накладні тощо). 10.3. надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій аналогічні договори та докази їх виконання (акти, накладні тощо). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 12:46
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:41
Інв.картка 5050.pdf
16 вересня 2020 12:41
Інв.картка 4276.pdf
16 вересня 2020 12:41
Інв.картка 3672.pdf
16 вересня 2020 12:41
Інв.картка 3403.pdf
16 вересня 2020 12:41
Інв.картка 3253.pdf
16 вересня 2020 12:41
Технічний паспорт_ТЗ.pdf
16 вересня 2020 12:40
Акт №2 755-92.pdf
16 вересня 2020 12:40
Дог_755-92.pdf
31 серпня 2020 12:37
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:33
Довідка Укргазбанк.pdf
31 серпня 2020 12:33
Довідка АТ_Ощадбанк.pdf
31 серпня 2020 12:33
Технiчнi_вимоги.pdf
31 серпня 2020 12:33
Аналог_Договір № 90А-805.pdf
31 серпня 2020 12:33
Аналог_Договір № 33-577.pdf
31 серпня 2020 12:33
Інв_картка_обліку_781.pdf
31 серпня 2020 12:33
Інв.картка_обліку 4715.pdf
31 серпня 2020 12:33
Інв.картка_обліку 4327.pdf
31 серпня 2020 12:33
Видаткова накладна 7519.pdf
31 серпня 2020 12:33
Видаткова накладна 6094.pdf
31 серпня 2020 12:33
Видаткова накладна 5878.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРТЕХІНВЕСТ

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій